40 rocznica istnienia NEINVER

40 rocznica istnienia NEINVER

NEINVER jest jedną z czołowych firm działających na europejskim rynku nieruchomości z 100 proc. kapitału hiszpańskiego. W 2009 roku firma, obecna w 5 krajach Europy, obchodzi 40 rocznicę swojego istnienia. Czytaj dalej

NEINVER co roku oddaje do użytku średnio 180 000 mkw. powierzchni komercyjnych i dokonuje inwestycji na ponad 150 milionów euro, zarządzając jednocześnie łącznie 25. obiektami handlowymi i przemysłowymi.

Innowacja i stabilny wzrost – 40 lat NEINVER

•    NEINVER zrewolucjonizował w latach 70-tych projekty przemysłowe, jako pierwsza firma realizująca je “pod klucz”
•    W latach 90-tych firma stworzyła pierwszy w Hiszpanii park biznesowy o kompleksowej ofercie
•    NEINVER jest pionierem w segmencie centrów outlet w Hiszpanii i Polsce wprowadzonych w tych krajach pod marką FACTORY
•    Najnowszym innowacyjnym projektem NEINVER jest Mircropolix – unikalny pomysł na edukacyjną rozrywkę dla dzieci w Europie
•    Firma umocniła swoją pozycję w Europie oddając do użytku w ostatnich dwóch latach 370 000 mkw. powierzchni komercyjnych oraz inwestując w swoje projekty łącznie 368 milionów euro

Rozwiązania dostosowane do potrzeb klientów
Od chwili założenia w 1969 roku firma realizowała innowacyjne i pionierskie projekty, poszukując nowych rozwiązań zaspakajających potrzeby oraz wymagania klientów. W 1970 roku NEINVER założył pierwsze parki przemysłowe w Derio, Basauri, Bakiola i Erletxe. Firma zrewolucjonizowała projekty przemysłowe, realizując je na zamówienie „pod klucz”.
Na początku lat 90-tych spółka otworzyła pierwszy park biznesowy w Hiszpanii, Parque Empresarial de San Fernando w Madrycie, który został uznany „jednym z 10. najlepszych projektów na świecie” (MIPIM, Cannes, Francja).

Wprowadzenie nowej koncepcji zakupów: centrum outlet
Jednym z filarów działalności firmy jest formuła centrum outlet – początkowo wprowadzona w Hiszpanii, a następnie również w Polsce. Stanowi ona alternatywny kanał dystrybucyjny korzystny zarówno dla najemców jak i konsumentów.
W 1996 roku NEINVER wprowadził na rynek hiszpański koncepcję centrum outlet, otwierając FACTORY Madrid Las Rozas. Obecnie firma dysponuje już 4 centrami outlet w Hiszpanii. Piąte centrum – FACTORY La Coruña, jest w trakcie budowy, a jego otwarcie zaplanowano na 2010 rok.
Dobre przyjęcie przez rynek nowego konceptu handlowego oraz wypracowany przez NEINVER model zarządzania to czynniki, które zadecydowały o wprowadzeniu centrów outlet do Polski. W 2002 roku spółka otworzyła pierwsze centrum outlet w stolicy, rozpoczynając tym samym swoją działalność w naszym kraju. Dzisiaj, firma zarządza jedenastoma centrami outlet w pięciu krajach Europy – cztery mieszczą się w Hiszpanii, trzy w Polsce, jedno w Portugalii, dwa we Włoszech i jedno w Niemczech.
NEINVER nadal koncentruje swoją działalność na rozwoju i zarządzaniu centrami outlet, plasując się na pozycji lidera tego segmentu rynku w Hiszpanii, Polsce i Niemczech oraz na trzecim miejscu w Europie.

Jeden z największych funduszy nieruchomości o charakterze paneuropejskim 
Doświadczenie zebrane podczas 40. lat działalności, zaowocowało rozwojem firmy z pozycji krajowego dewelopera do roli jednego z najważniejszych inwestorów nieruchomości w Europie. Było to możliwe dzięki zdolności NEINVER do kompleksowego prowadzenia całego procesu budowlanego: od nabycia ziemi, poprzez realizację, komercjalizację, pozycjonowanie, aż po zarządzanie obiektem.
W 2007 roku spółka założyła IRUS EUROPEAN PROPERTY FUND – jeden z największych prywatnych paneuropejskich funduszy nieruchomości zarządzanych przez hiszpańską firmę.

Micropolix: jedyny taki pomysł w Europie
Najnowszym wkładem NEINVER w rozwój innowacyjnych rozwiązań jest inwestycja Micropolix, zakończona w grudniu 2008 roku. Micropolix to unikalny, na skalę europejską, pomysł na stworzenie centrum dziecięcej rozrywki połączonej z edukacją – miasta w miniaturze, w którym dzieci mogą bawić się w dorosłych, a jednocześnie uczyć się tak ważnych wartości jak równość, tolerancja i poszanowanie środowiska naturalnego.
W pierwszym kwartale 2009 roku 200 000 dzieci odwiedziło Micropolix. Jego popularność potwierdza, że innowacja i specjalizacja to klucz do sukcesu oraz dalszego, stabilnego rozwoju firmy.

Patrząc w przyszłość
NEINVER umocnił swoją pozycję w Europie, oddając do użytku w ostatnich dwóch latach 370 000 mkw. powierzchni komercyjnych oraz dokonując inwestycji na łączną sumę 368 milionów euro. Obecnie firma kontynuuje swoją strategię ekspansji i konsolidacji w Europie. Planuje rozszerzenie działalności w krajach, w których jest już obecna, tzn. we Włoszech, Niemczech, Polsce, Portugalii i Hiszpanii. Zamierza także wejść na nowe rynki europejskie, wykorzystując swoje doświadczanie w zarządzaniu i rozwijaniu innowacyjnych projektów.  
 

Źródło: Advanced Public Relations / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19444 użytkowników

Użytkownicy online (2)

gości: 373

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >