
Audyt Energetyczny - BuildDesk dla Audytorów
Blisko 170 audytorów wzięło udział w seminariach organizowanych w lutym br. przez BuildDesk Polska. Spotkania dotyczyły zmian na rynku auditingu, finansowania przedsięwzięć termomodernizacyjnych oraz nowego oprogramowania do wykonywania audytu energetycznego – BuildDesk Energy Audit.
Czytaj dalej
Wśród prowadzących seminaria znaleźli się przedstawiciele BuildDesk Polska, Dolnośląskiej Agencji Poszanowania Energii oraz PKO BP – Cieszy nas duże zainteresowanie tym wydarzeniem. Organizując je mieliśmy nadzieję na żywą dyskusję o rynku auditingu i naszym produkcie. Chcieliśmy również dowiedzieć się więcej o problemach, z jakimi spotykają zawodowi audytorzy – wyjaśnia Piotr Pawlak, dyrektor zarządzający BuildDesk Polska.
Pomocne w pozyskaniu tych informacji były otrzymane wyniki ankiet, uzupełnianych przez profesjonalistów biorących udział w spotkaniach. Co drugi z nich przyznał, że dużym problemem w pracy audytora jest brak zrozumienia dla tematyki efektywności energetycznej wśród inwestorów. Z kolei ponad 30% zaznaczyło brak odpowiednich możliwości finansowania przedsięwzięć termomodernizacyjnych, a co piąty - brak odpowiedniego oprogramowania. – Duże znaczenie miało dla nas również poznanie oczekiwań odnośnie naszej firmy i dostarczanych narzędzi – podkreśla Pawlak.
Pytania z tego zakresu dotyczyły głównie BuildDesk Energy Audit, czyli oprogramowania służącego do wykonywania audytu energetycznego zgodnie z ustawą termomodernizacyjną. Audytorów interesowały zarówno kwestie uwzględnienia przez narzędzie obowiązujących norm prawnych, możliwości aktualizacji oprogramowania czy bezpieczny dostęp do danych, ale także kwestie płatności i łatwość użycia BuildDesk Energy Audit. – Wiemy, że najłatwiej poznać ten program, testując go na konkretnych przykładach, dlatego zdecydowaliśmy się udostępnić go uczestnikom seminariów – mówi Tomasz Weber, specjalista do spraw komunikacji BuildDesk Polska.
Firma uruchomiła również HelpDesk, czyli pomoc dla użytkowników programu. – Dzięki temu szybciej udzielimy niezbędnych informacji i – jeśli zajdzie taka potrzeba - także pomocy. Zależy nam również na pozyskaniu od audytorów uwag i opinii na temat programu. Na bieżąco będziemy starali się je uwzględniać – dodaje Weber.
Seminaria BuildDesk Energy Audit prowadzone były w lutym oraz na początku marca w Warszawie, Olsztynie, Krakowie, Katowicach i Poznaniu. W pięciostopniowej skali wydarzenie zostało ocenione przez audytorów na czwórkę z plusem.Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Gry komputerowe Liczba postów: 124 Grupa: Trudne tema... Cześć! Korzystam z Mostbet od kilku miesięcy i mogę rozwiać Twoje wątpliwości. Jeśli chodzi o bonus powitalny, jest to bardzo korzystna oferta, szczególnie dla....
- Grzejnik energetyczny Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... W wielu procesach produkcyjnych kluczowe znaczenie ma precyzyjna kontrola temperatury. Grzejniki rezystancyjne to niezawodne rozwiązanie stosowane w różnych bra...
- jak transportować duze gabaryty Liczba postów: 26 Grupa: Trudne tema... Prowadzisz firmę transportową? TGZ oferuje świetne warunki ubezpieczenia dla samochodów dostawczych i ciężarowych https://tgz.katowice.pl/blog/ubezpieczen ie-tra...
- Jaki hosting wybrać? Liczba postów: 37 Grupa: Trudne tema... Siemka! Chciałbym stworzyć serwer Minecraft na modach, ale nie wiem, które paczki są najbardziej stabilne i warte uwagi. Zastanawiam się nad modami technicznymi...
- Sposób na zdrowie Liczba postów: 579 Grupa: Trudne tema... Hej wszystkim! Pracuję nad poprawą stanu zdrowia po kontuzji i rozważam zakup urządzenia vitafon do domowej rehabilitacji. Czy ktoś z Was korzystał z tego sprzę...