Axor Design Studio w Grestonie
17 listopada 2011 roku odbyło się otwarcie Axor Design Studio w firmie Greston. Jest to jedna z pierwszych tego typu ekspozycji w Polsce zaprojektowana przez grupę ThinkThing.
Czytaj dalej
Gościem specjalnym wieczoru był Marco Flaig, projektant z Phoenix Design, biura które pracuje m.in. dla takich firm jak Alape, Audi, Gira czy Siemems. Od lat współpracuje również z firmą Hansgrohe, dla której powstała kolekcja Axor Montreux, program Raindance, a ostatnio PuraVida.
Czytaj również: Rozdano medale Budowniczych polskiego sportu
Marco Flaig, Productdesigner, Phoenix Design, Stuttgart/Tokio
Produkt „magiczny“. Kiedy JAKOŚĆ jest magnesem.
Co znaczy JAKOŚĆ? Jak można ją zrozumieć? Co zrobić żeby wyłuskać wewnętrzne zalety produktu na światło dzienne?
Marco Flaig, projektant z Phoenix Design rozmawiał podczas swojego spotkania z architektami o tym co charakteryzuje proces projektowania w jego macierzystym biurze i co znajduje się u jego podstaw.
Motto Phoenix Design brzmi: „Logika, Moralność i Magia“. Pojęcie „Magii“ jako element składowy tej dewizy gra rolę kluczową w procesie projektowania; liczy się aura, siła przyciągania i emocjonalność produktu. Tylko produkt, który dotyka emocji jest w stanie znaleźć drogę do serc i portfeli użytkowników.
Ale aby zachować świeżość i atrakcyjność przez dłuższy okres czasu potrzeba spełnienia kolejnych dwóch założeń z dewizy Phoenix Design; potrzeba Logiki i Moralności. Wartościowe wzornictwo powstaje tylko wtedy gdy produkt na dłuższą metę okazuje się zarówno użyteczny (Moralność) jak i znajdujący uzasadnienie w codziennej praktyce (Logika).
Czytaj również: Odbędą się warsztaty "Rynek nieruchomości komercyjnych w Polsce"
Axor Design Studio w firmie Greston – ekspozycja autorstwa Grupy ThinkThing
O tym jaka była idea ekspozycji w Grestonie opowiadają sami projektanci;
„Pierwszym naszym wrażeniem po wejściu do pomieszczenia, w którym miał powstać showroom była jego surowość. To był motyw przewodni, który postanowiliśmy wykorzystać i z którym konfrontowaliśmy każdy kolejny element koncepcji. Kolor ścian, prosta posadzka, architektoniczne oświetlenie... Te elementy dodały wyrazu loftowemu wnętrzu. W takim otoczeniu produkty AXOR i Hansgrohe czują się świetnie, kontrastując z nim swoją perfekcją. Aby jeszcze mocniej uwydatnić ten dizajnerski reżim armatury i pryszniców, jako wykończenie ekspozycji zastosowaliśmy duże tafle szkła - idealnie proste, idealnie gładkie i bezkompromisowe. Również studnia do testowania produktów pokryta jest tym materiałem, tworząc punkt kulminacyjny ekspozycji.”
2011-11-23
Źródło: Hansgrohe PR / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Wlasny sklep Liczba postów: 15 Grupa: Trudne tema... Ja prowadze swój sklep i cały czas mnie denerwowało że na miejscu które mam przeznaczone dla klientów parkowały osoby które mój sklep omijały szerokim łukiem. P...
- Liczba Najbogatszych osób na świecie w 2015 r. nie... Liczba postów: 6 Grupa: Aktualności
- Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 63 Grupa: Aktualności Regularne informowanie o postępach budowy to strategia, która buduje zaufanie i zaangażowanie klientów. Marketing dla dewelopera może obejmować zamieszczanie zd...
- Sprzedam używane okna i drzwi - gdzie wystawić? Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Wiele osób szuka drzwi, rolet, bram czy okien nie tylko nowych ale też z drugiej ręki. A najkorzystniej może Ci wyjść wystawienie tego na https://gieldaokien.pl...
- Gdzie sprzedać łożyska do maszyn? Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Chce sprzedać łożyska do maszyn, które nie są mi już potrzebne, jak macie kogoś kto zajmuje się skupowaniem części i możecie poradzić to dajcie znać. W dużej mi...