Belgowie inwestują w Lubinie - Galeria INDOMO

Belgowie inwestują w Lubinie - Galeria INDOMO

Belgijska firma E&L Real Estates wprowadza na polski rynek nową sieć galerii wyposażenia wnętrz INDOMO. 16 maja 2009 r. otwarty zostanie pierwszy obiekt – Galeria INDOMO w Lubinie. Czytaj dalej

INDOMO to nazwa nowej ogólnopolskiej sieci galerii wyposażenia wnętrz. 16 maja br. planowane jest otwarcie pierwszego w Polsce obiektu – Galerii INDOMO w Lubinie. Belgijski inwestor, E&L Real Estates negocjuje zakup gruntu pod kolejne lokalizacje. Firma przewiduje realizację dwóch obiektów rocznie; jako miejsce kolejnych lokalizacji brane są pod uwagę takie miasta jak Łódź czy Poznań. 

Galeria INDOMO w Lubinie oferuje pod jednym dachem produkty wielu marek z całego świata. Oferta adresowana jest do wymagających klientów i obejmuje cały asortyment branżowy, począwszy od podłóg, farb, tapet, przez pełną gamę mebli i akcesoriów. Znakiem rozpoznawczym sieci INDOMO jest precyzyjny dobór najemców, który zapewnia komplementarność oferty dostępnej w centrach. Poza sklepami z wyposażeniem wnętrz lubiński obiekt mieści w sobie również supermarket Piotr i Paweł oraz elektromarket Media Expert. Powierzchnie sklepów wynoszą od 45 do 2000 m2. Łączna powierzchnia użytkowa Galerii INDOMO w Lubinie wynosi 12.500 m2.

Sam budynek nowej Galerii wyróżnia wysokiej próby architektura – przemyślany rozkład wnętrza uzupełniają szlachetne materiały na okładzinie elewacji oraz przemyślana kolorystyka. Wystrój sklepów wewnątrz galerii ma stanowić inspirację dla klientów centrum. Ambicją marki INDOMO jest prezentacja współczesnych trendów w światowym designie.

„Architektura obiektu ma wyrażać filozofię firmy – staramy się promować dobry design przede wszystkim przez dobór oferty, ale sporo uwagi przykładamy także do dobrej architektury naszych obiektów, jak również do detali takich jak spójna identyfikacja wizualna czy charakter komunikacji. Staramy się trafić do klienta z przekazem, że stawiamy na jakość i dobre wzornictwo. INDOMO wyraża pewien styl życia” - mówi Michał Włodarczyk, Dyrektor ds. Rozwoju E&L Real Estates, Inwestora INDOMO. 

Potencjał rynku wyposażenia wnętrz w Polsce przekracza kilka miliardów złotych. Społeczeństwo bogaci się, a co za tym idzie jest bardziej zainteresowane wymianą przestarzałych sprzętów oraz zakupem produktów lepszej jakości. Na meble Polacy wydadzą w tym roku 6,5 mld zł, z kolei na akcesoria, wykładziny, firany czy dodatki kolejne 3 mld zł. Według szacunków remontu wymaga nawet 40 proc. polskich domów. Dlatego popyt na wykładziny, meble czy dodatki wnętrzarskie bardzo szybko rośnie - zwłaszcza że wymieniamy je coraz szybciej. Impulsem do tego przestało już być zużycie sprzętu, wystarczy zmiana mody. 

INDOMO liczy na potencjał rynku , którego wartość przekracza 9  mld zł. Dodatkowo na rynku polskim nie ma – poza siecią IKEA - jednorodnej pod względem oferty sieci obiektów z branży wyposażenia wnętrz, przeznaczonych dla wymagającego klienta” – twierdzi Michał Włodarczyk.

Źródło: Media Relations / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19444 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 188

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >