Benjamin Moore otrzymał nagrodę J.D. Power and Associates
Tegorocznym laureatem prestiżowej nagrody J.D. Power and Associates w dziedzinie farb do wnętrz została amerykańska marka Benjamin Moore. Wyróżnienie przyznawane jest firmom, które cieszą się największym uznaniem wśród konsumentów.
Już po raz piąty uznana międzynarodowa firma badawcza J.D. Power and Associates przeprowadziła badania satysfakcji wśród klientów, którzy na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy dokonali zakupu farb do wnętrz. Ankiety konsumenckie wypełniła reprezentatywna grupa 8900 Amerykanów. W badaniu przeprowadzonym w marcu i kwietniu br. klienci oceniali producentów farb w sześciu kategoriach, w tym pod względem aplikacji, oferty dostępnych produktów, trwałości wymalowania, ceny, obsługi klienta oraz serwisu posprzedażowego. Każda z marek ujętych w rankingu mogła uzyskać łącznie 1000 punktów.
Tegorocznym zwycięzcą został Benjamin Moore z wynikiem 791 punktów, który szczególnie wysokie oceny uzyskał w zakresie obsługi klienta, oferty produktów i aplikacji. Kolejne miejsca na podium przypadły w udziale marce Porter (789 punktów) i Sherwin-Williams (778). Zdaniem Christiny Cooler, starszego menagera ds. nieruchomości i budownictwa w J.D. Power and Associates wyniki badań konsumenckich znajdują odzwierciedlenie w lojalności klienta względem marki: „Wśród klientów najlepszych marek w rankingu, w tym marki Benjamin Moore, ponad 50% deklaruje, że na pewno kupi te farby ponownie. Pozostali producenci mogą liczyć na lojalność co najwyżej ok. 35% klientów”.
Czytaj również: Konkurs Kadry Modernizmu, główną nagrodą iPad
Jak wybieramy farby? Jak i co malujemy?
Badania przeprowadzone przez firmę J.D. Power and Associates były dobrą okazją do sprawdzenia, co wpływa na naszą decyzję o wyborze farb danego producenta. Podczas podejmowania decyzji o zakupie najczęściej kierujemy się własnymi doświadczeniami dotyczącymi farb danej marki – tak zachowuje się 54% ankietowanych. Ponad jedna czwarta respondentów (26%) opiera swój wybór na opiniach i radach obsługi sklepu, rodziny, przyjaciół, wykonawcy, czy projektanta. Zaledwie 10% klientów do zakupu są w stanie nakłonić akcje promocyjne i rabatowe na dany produkt.
Czytaj również: Umorzenie postępowania w sprawie dźwigu przy porcie lotniczym w Balicach
Z badań firmy J.D. Power and Associates wynika, że przeważnie decydujemy się malować samodzielnie (82%), choć odsetek klientów korzystających z profesjonalnych firm wykonawczych wzrósł w porównaniu z zeszłym rokiem z 11% do 16%. Z kolei najczęstszym zmianom kolorystycznym poddawane są sypialnie (48%), a rzadziej salony (37%) i łazienki (33%).
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Wlasny sklep Liczba postów: 15 Grupa: Trudne tema... Ja prowadze swój sklep i cały czas mnie denerwowało że na miejscu które mam przeznaczone dla klientów parkowały osoby które mój sklep omijały szerokim łukiem. P...
- Liczba Najbogatszych osób na świecie w 2015 r. nie... Liczba postów: 6 Grupa: Aktualności The report from Gráinne Gilmore highlights a decline in the number of the world’s wealthiest, a notable shift. As global wealth distribution changes, platforms....
- Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 63 Grupa: Aktualności Regularne informowanie o postępach budowy to strategia, która buduje zaufanie i zaangażowanie klientów. Marketing dla dewelopera może obejmować zamieszczanie zd...
- Sprzedam używane okna i drzwi - gdzie wystawić? Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Wiele osób szuka drzwi, rolet, bram czy okien nie tylko nowych ale też z drugiej ręki. A najkorzystniej może Ci wyjść wystawienie tego na https://gieldaokien.pl...
- Gdzie sprzedać łożyska do maszyn? Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Chce sprzedać łożyska do maszyn, które nie są mi już potrzebne, jak macie kogoś kto zajmuje się skupowaniem części i możecie poradzić to dajcie znać. W dużej mi...