Brak chętnych na hotel "Antracyt" w Gdyni
Po raz kolejny Jastrzębskiej Spółce Węglowej (JSW) nie udało się sprzedać wycenionego na 11 mln zł hotelu "Antracyt" w Gdyni, położonego w rekreacyjnej części miasta. Ponad rok temu firma próbowała już sprzedać znajdujący się w prestiżowym miejscu obiekt za 15 mln zł.
"Przetarg na sprzedaż hotelu nie doszedł do skutku z powodu braku chętnych. Decyzję o dalszych losach nieruchomości podejmie zarząd JSW" - powiedziała w piątek PAP rzeczniczka spółki, Katarzyna Jabłońska-Bajer.
Wymagający inwestycji obiekt może być nadal dzierżawiony lub np. wniesiony do należącej do JSW Jastrzębskiej Agencji Turystycznej (JAT), jeżeli okaże się, że byłaby ona w stanie sfinansować i przeprowadzić tam niezbędne prace. Niewykluczona jest też kolejna próba sprzedaży hotelu, gdy wróci koniunktura na rynku nieruchomości.
czytaj więcej...
Wymagający inwestycji obiekt może być nadal dzierżawiony lub np. wniesiony do należącej do JSW Jastrzębskiej Agencji Turystycznej (JAT), jeżeli okaże się, że byłaby ona w stanie sfinansować i przeprowadzić tam niezbędne prace. Niewykluczona jest też kolejna próba sprzedaży hotelu, gdy wróci koniunktura na rynku nieruchomości.
czytaj więcej...
Źródło: Puls Biznesu
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Rozwód Liczba postów: 124 Grupa: Trudne tema... Chcesz dodać odrobinę pikanterii do swojego życia intymnego? сексшоп to miejsce, gdzie znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby rozbudzić swoje zmysły. Boga...
- Wakacje nad morzem Liczba postów: 83 Grupa: Trudne tema... Ja własnie zastanawiam się nad wakacjami w Chorwacji. Znalazłam nawet nowoczesny hotel blisko plaży w Sibeniku - https://www.amadriapark.com/hotel/amadri a-park-...
- Wlasny sklep Liczba postów: 15 Grupa: Trudne tema... Ja prowadze swój sklep i cały czas mnie denerwowało że na miejscu które mam przeznaczone dla klientów parkowały osoby które mój sklep omijały szerokim łukiem. P...
- Liczba Najbogatszych osób na świecie w 2015 r. nie... Liczba postów: 6 Grupa: Aktualności
- Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 63 Grupa: Aktualności Regularne informowanie o postępach budowy to strategia, która buduje zaufanie i zaangażowanie klientów. Marketing dla dewelopera może obejmować zamieszczanie zd...