
Branżowe spotkania dotyczące zrównoważonego budownictwa
Pilkington Polska jest sponsorem merytorycznym branżowych spotkań firm biorących udział we wszystkich etapach cyklu życia zrównoważonej inwestycji budowlanej.
Czytaj dalej
Program „Partnerstwo na wszystkich etapach cyklu życia zrównoważonej inwestycji budowlanej” autorskiego pomysłu firm RD bud, będącego inicjatorem i głównym sponsorem projektu, Bluevine Consulting oraz Fautor Sustainable Marketing powstał w październiku 2010 r. Na potrzeby projektu powołana została koalicja na rzecz zrównoważonego budownictwa. W jej skład wchodzą przedstawiciele firm, które uczestniczą w poszczególnych etapach powstawania „zielonych” budynków: od produkcji materiałów budowlanych, przez planowanie, projektowanie i realizację inwestycji, aż do zarządzania gotowym obiektem. Sponsorem merytorycznym tegorocznych spotkań koalicji jest firma Pilkington Polska.
„Ubiegłoroczne spotkania koalicjantów pokazały, że jedną z przyczyn wstrzymujących powstawanie zielonych inwestycji budowlanych jest brak świadomości społecznej na temat koncepcji zrównoważonego rozwoju” – podkreśla Jolanta Lessig, Kierownik Komunikacji Marketingowej w Pilkington Polska. – „Poprzez przystąpienie do koalicji i wsparcie merytoryczne tegorocznych spotkań pragniemy promować energooszczędne budownictwo, a także zwrócić uwagę szerszej publiczności na liczne korzyści ekonomiczne i społeczne wynikające z zastosowania zrównoważonych produktów”.
Celem tegorocznych spotkań branżowych jest wypracowanie najlepszych rozwiązań w takich obszarach, jak: edukacja społeczna, objęcie planami miejscowymi wszystkich terenów zurbanizowanych, zintegrowane projektowanie, ujednolicenie obecnych regulacji prawnych oraz preferencje finansowe dla zrównoważonych inwestycji budowlanych. Każde z wymienionych zagadnień będzie tematem oddzielnego wydarzenia.
Pierwsze spotkanie w ramach tegorocznego cyklu „Partnerstwo na wszystkich etapach cyklu życia zrównoważonej inwestycji budowlanej” odbyło się 24 marca, w Warszawie. W dyskusji na temat potrzeby podnoszenia świadomości społecznej w kwestii zrównoważonego rozwoju oraz gotowości rynku nieruchomości na ekologiczne produkty i rozwiązania wzięło udział wielu przedstawicieli firm budowlanych, architektów, deweloperów, inwestorów, prawników, socjologów oraz ekspertów ds. komunikacji. Kolejne spotkanie koalicji odbędzie się 10 maja i będzie poświęcone planowaniu przestrzennemu.
Organizatorami projektu są firmy Bluevine Consulting oraz Fautor Sustainable Marketing. Głównym sponsorem jest firma RD bud, sponsorem merytorycznym Pilkington Polska oraz Buro Happold, zaś sponsorem towarzyszącym Aga Light. W gronie partnerów wydarzenia znajdują się m.in. Instytut Techniki Budowlanej, Towarzystwo Urbanistów Polskich oraz Biuro Infrastruktury Urzędu m. st. Warszawy.
2011-04-16
Źródło: Effective PR / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- jak transportować duze gabaryty Liczba postów: 26 Grupa: Trudne tema... Prowadzisz firmę transportową? TGZ oferuje świetne warunki ubezpieczenia dla samochodów dostawczych i ciężarowych https://tgz.katowice.pl/blog/ubezpieczen ie-tra...
- Gry komputerowe Liczba postów: 123 Grupa: Trudne tema... Cześć! Korzystam z Mostbet od kilku miesięcy i mogę rozwiać Twoje wątpliwości. Jeśli chodzi o bonus powitalny, jest to bardzo korzystna oferta, szczególnie dla....
- Jaki hosting wybrać? Liczba postów: 37 Grupa: Trudne tema... Siemka! Chciałbym stworzyć serwer Minecraft na modach, ale nie wiem, które paczki są najbardziej stabilne i warte uwagi. Zastanawiam się nad modami technicznymi...
- Sposób na zdrowie Liczba postów: 579 Grupa: Trudne tema... Hej wszystkim! Pracuję nad poprawą stanu zdrowia po kontuzji i rozważam zakup urządzenia vitafon do domowej rehabilitacji. Czy ktoś z Was korzystał z tego sprzę...
- Drukarnia Omega-Druk Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Drukarnia Omega-Druk - polecacie? Chciałabym zlecić wykonanie personalizowanych kart do gry z logo firmy jako gadżet reklamowy na targi promocyjne.