Business Superbrands dla Barlinka

Business Superbrands dla Barlinka

Marka Barlinek została wyróżniona tytułem Business Superbrands jako jedna z najsilniejszych i najbardziej rozpoznawalnych marek business to business na polskim rynku. Ranking marek sektora B2B to pierwszy tego typu projekt organizowany w Polsce na zlecenie The Superbrands Ltd. − brytyjskiej organizacji promującej ideę brandingu już w 70 krajach na całym świecie. Czytaj dalej


Proces selekcji do polskiej edycji Business Superbrands rozpoczął się od stworzenia listy ok. 5000 rodzimych i międzynarodowych marek, z których, na podstawie niezależnych badań rynku oraz danych finansowych, wybrano 1200. Ich lista została przekazana grupie kilkudziesięciu polskich ekspertów – znanych praktyków biznesu i przedstawicieli mediów związanych z tematyką gospodarczą i biznesową. Kapituła specjalistów oceniła marki w skali od 1-20, biorąc pod uwagę ich siłę marketingową. Uznanie ekspertów, wyrażone w wysokiej punktacji, zapewniło Barlinkowi tytuł Business Superbrand. Wyróżnienie kwalifikuje markę do elitarnej grupy najmocniejszych brandów w klasyfikacji B2B. Wśród laureatów rankingu znaleźli się m.in.: Netia, Kredyt Bank i Śnieżka S.A. W brytyjskiej edycji konkursu zwyciężyły m.in. takie marki jak: IBM, Saatchi&Saatchi i Nokia.

The Superbrands Ltd. to niezależna organizacja, powstała w 1994 roku w Londynie. Jej zadaniem jest promowanie i nagradzanie silnych marek na poszczególnych rynkach. Organizacja rozpowszechnia ideę brandingu poprzez wydawanie albumów przedstawiających opis sukcesu (studium przypadku) czołowych marek na krajowych rynkach. Publikacje znane są szerzej jako „biblie marek”. Na całym świecie wyróżnienia wręczane w ramach projektów organizowanych pod patronatem Superbrands, traktowane są jako dowody świadczące o wyjątkowej sile i rozpoznawalności nagrodzonych. Według pomysłodawców mianem „Superbrand” określa się „…markę, która osiągnęła najlepszą reputację w swojej dziedzinie. Oferuje konsumentom znaczące emocjonalne bądź fizyczne korzyści…, które stanowią o jej przewadze nad markami konkurencyjnymi.”

Oprócz Business Superbrands, organizacja wydaje na świecie także albumy: Consumer’s Superbrands, Coolbrands, eSuperbrands, Sport Superbrands, Kids Superbrands czy Luxury Superbrands.

W Polsce projekty Superbrands realizowane są od 2005 roku.

 

Źródło: PUBLINK / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Pit 2020 Liczba postów: 22 Grupa: Trudne tema... Cześć, pomyślałam że podzielę się z Wami moimi odczuciami w temacie rozliczeń PIT. W końcu to bardzo aktualny temat i myślę, że wiele osób on zainteresuje. Otóż...
  • Wózek w podróż Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Poszukuję lekkiego i zgrabnego wózka, który będzie mi służyć na czas podróży, ale też i po niej. Kilka osób polecało mi CAVOE IDEO. Myślicie że ten model się sp...
  • Skuteczna reklama dla e-biznesu? Liczba postów: 288 Grupa: Trudne tema... Dla e-biznesu liczy się widoczność i zaufanie, dlatego warto postawić na pozycjonowanie, które z czasem przynosi stabilne rezultaty. Ja działam z https://www.la...
  • producent opakowań Liczba postów: 21 Grupa: Trudne tema... Hej, Jeśli szukasz producenta kubków jednorazowych na większą ilość, to najlepiej faktycznie poszukać bezpośrednio firm specjalizujących się w opakowaniach z t...
  • Windykacja Liczba postów: 51 Grupa: Trudne tema... Posiadanie nieuregulowanych zobowiązań nie oznacza, że dłużnik nie ma żadnych praw. Wręcz przeciwnie – polskie prawo zapewnia szereg uprawnień, które warto znać...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19598 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 198

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >