Caparol wspiera Gdańską Szkołę Muralu
W ramach artystycznej akcji Gdańskiej Szkoły Muralu na ścianach bloków na gdańskiej Zaspie w tym roku powstaną trzy murale. Realizacja projektu będzie możliwa dzięki współpracy z firmą Caparol.
Czytaj dalej
Producent farb poraz kolejny pokazał, że wspieranie kultury i sztuki jest ważnym elementem działalności przedsiębiorstwa.
Firma Caparol od ponad 100 lat produkuje farby, lakiery, tynki oraz produkty przeznaczone do prac remontowych i renowacyjnych. Najwyższej jakości materiały używane podczas produkcji sprawiają, że produkty tej marki są chętnie wybierane przede wszystkim przez profesjonalistów. Walory rozwiązań marki Caparol zostały docenione przez artystów z Gdańskiej Szkoły Muralu, którzy przy użyciu farb Caparol wykonają trzy murale poświęcone tematyce historycznej – 70 rocznicy powstania Dywizjonu 303 oraz 30-lecia założenia Solidarności. Akcja Gdańskiej Szkoły Muralu jest kontynuacją odświeżania wizerunku gdańskiej Zaspy, które trwa od 1997 roku i ma na celu stworzenie największej kolekcja murali na świecie.
Mural ze znakiem słonia
Ciekawe projekty realizowane przez Gdańską Szkołę Muralu sprawiły, że firma Caparol włączyła się do akcji tworzenia murali na gdańskich blokach. Wspieranie innowacyjnych form sztuki współczesnej otwiera nowe możliwości promocji młodych, ambitnych artystów. Sztuka muralu jest nowoczesną, jednak wciąż mało popularną formą wyrazu. Wspólne akcje takie jak ta, której patronuje firma Caparol, pomagają promować te niezwykłe dzieła sztuki.
Uczniowie naszej szkoły to entuzjaści malarstwa, filmu, teatru, sztuki – studenci i absolwenci Akademii Sztuk Pięknych. Do wykonania naszych projektów poszukiwaliśmy firmy oferującej materiały malarskie wysokiej jakości, ale przede wszystkim mieliśmy nadzieję spotkać ludzi, dla których sztuka ma ogromne znaczenie. W ten sposób została nawiązana współpraca właśnie z firmą Caparol – tłumaczy Rafał Roskowiński z Gdańskiej Szkoły Muralu.
Szeroka dostępność twórczości Gdańskiej Szkoły Muralu powoduje, że sztuka dociera nie tylko do koneserów, a także do przypadkowych przechodniów. Zdecydowaliśmy się na wsparcie inicjatywy, która pokazuje inny rodzaj twórczości i zachęca do aktywnego uczestnictwa w odbiorze sztuki. Obopólne korzyści płynące z podjętej współpracy sprawiają, że z dużą dozą optymizmu podchodzimy do zobowiązań wynikających z podpisanej umowy – tak nawiązanie współpracy komentuje Joanna Wysokińska, Marketing Manager z firmy Caparol Polska.
Rozpoczęta współpraca między firmą Caparol i Gdańską Szkołą Muralu to nie tylko wspieranie działalności artystycznej, ale również promocja ambitnych pomysłów młodych artystów. Dołączenie do grona partnerów projektu to kolejna szlachetna inicjatywa firmy Caparol. Z końcem lutego firma Caparol nawiązała bowiem współpracę z Narodową Galerią Sztuki „Zachęta” w Warszawie, przekazując farby potrzebne do aranżacji kolorystycznej sal wystawowych galerii.
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Wlasny sklep Liczba postów: 15 Grupa: Trudne tema... Ja prowadze swój sklep i cały czas mnie denerwowało że na miejscu które mam przeznaczone dla klientów parkowały osoby które mój sklep omijały szerokim łukiem. P...
- Liczba Najbogatszych osób na świecie w 2015 r. nie... Liczba postów: 6 Grupa: Aktualności
- Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 63 Grupa: Aktualności Regularne informowanie o postępach budowy to strategia, która buduje zaufanie i zaangażowanie klientów. Marketing dla dewelopera może obejmować zamieszczanie zd...
- Sprzedam używane okna i drzwi - gdzie wystawić? Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Wiele osób szuka drzwi, rolet, bram czy okien nie tylko nowych ale też z drugiej ręki. A najkorzystniej może Ci wyjść wystawienie tego na https://gieldaokien.pl...
- Gdzie sprzedać łożyska do maszyn? Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Chce sprzedać łożyska do maszyn, które nie są mi już potrzebne, jak macie kogoś kto zajmuje się skupowaniem części i możecie poradzić to dajcie znać. W dużej mi...