Cegły idą do Internetu

Cegły idą do Internetu

Markety budowlane ostro walczą o rynek. Szykują się do ofensywy z nowymi sklepami, także w Internecie

 

Mimo zawirowań dotykających wszystkich segmentów branży handlowej rynek materiałów budowlanych jest w miarę stabilny i stale rośnie. Jego wartość (ostrożne szacunki mówią o ok. 10,5 mld euro) i atrakcyjność sprawiają, że szykuje się na nim prawdziwa ofensywa.

 

Czytaj również: Jesienią pogorszy się kondycja budowlańców

 

"Rynek rozwija się już znacznie szybciej niż choćby spożywczy. Gdy wzrośnie liczba oddawanych do użytku mieszkań, perspektywy będą jeszcze lepsze. A w Polsce ciągle brakuje ok. 1,5 – 1,7 mln mieszkań" – mówi Marek Feruga, prezes grupy Muszkieterów w Polsce.

 

Czytaj więcej...

 

2011-06-15
Źródło: Rzeczpospolita

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Telewizja internetowa Liczba postów: 163 Grupa: Trudne tema... Jakie jeszcze znacie strony z filmami podobne do https://vider.net.pl/ ?
  • Akcesoria drogowe Liczba postów: 13 Grupa: Trudne tema... Niebezpieczny zakręt wymaga nie tylko odpowiednich znaków drogowych, ale również dodatkowych zabezpieczeń, takich jak bariery ochronne. Znaki ostrzegawcze powin...
  • Montaż konstrukcji stalowych Liczba postów: 9 Grupa: Trudne tema... Konstrukcje stalowe to inwestycja, która zapewnia nie tylko dużą wytrzymałość, ale także elastyczność w projektowaniu i możliwość szybkiego montażu. Dzięki nowo...
  • Kontenery Liczba postów: 3 Grupa: Trudne tema... Ja niedawno korzystałem z oferty firmy https://mobilnekontenery.pl/ i mogę szczerze polecić ich usługi. Mają szeroki wybór kontenerów w atrakcyjnych cenach, a....
  • Rower i małe dziecko Liczba postów: 268 Grupa: Trudne tema... Wiecie, możecie też sprawdzić sobie propozycje na rowery używane warszawa w sklepie Wygodny Rower. Tam macie szeroki wybór także według mnie k...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19446 użytkowników

Użytkownicy online (3)

gości: 150

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >