Ceramika Paradyż została laureatem „JAKOŚCI ROKU”
Jest już niemal tradycją, że Ceramika Paradyż zdobywa tytuły „JAKOŚĆ ROKU”, przyznawane przez wydawcę dodatku branżowego „Biznes Raport” w Dzienniku Gazecie Prawnej wraz z Polskim Centrum Badań i Certyfikacji S.A.
Czytaj dalej
10 marca 2011 roku podczas uroczystej gali firma odebrała dwa dyplomy „JAKOŚĆ ROKU 2010” oraz wyróżnienie specjalne - laur „JAKOŚĆ ROKU Złoto 2011”. Prestiżu dodaje fakt, że do „złotego” grona należy niewiele firm, a tegoroczna nagroda specjalna, oprócz Ceramice Paradyż, przypadła tylko jednemu przedsiębiorstwu. Jurorzy docenili inwestycje w standardy projakościowe, które producent płytek ceramicznych rozwija od początku swojego istnienia.
Innowacyjnie i ekologicznie Tytuł „JAKOŚĆ ROKU 2010” przyznawany jest w czterech kategoriach: produkt, usługa, innowacja oraz ekologia. W tym roku Ceramika Paradyż startowała w dwóch: produkt oraz ekologia. Kategoria produkt to w przypadku Ceramiki Paradyż najnowsze rozwiązania w produkcji mozaiki i dekoracji oraz technologie DURST i CROMA - rozwiązania innowacyjne na skalę europejską. Ich unikalność polega na zastosowaniu zaawansowanych nadruków komputerowych w produkcji płytek ściennych dużego formatu oraz wdrożeniu w obróbce gresu technologii nadającej płytkom powierzchnię polerowaną albo satynową. Wszystkie płytki, które opuszczają zakłady produkcyjne, produkowane są w oparciu o wymagania normy zharmonizowanej PN-EN 14411 „Płytki i płyty ceramiczne. Definicje, klasyfikacja, charakterystyki i znakowanie”. Ponadto płytki objęte są 5-letnią gwarancją.
Fot. Jakość Roku - Pani Lucyna Badura, Dyrektor Systemów JakościPełnomocnik Zarządu Grupy Paradyż ds. systemów zarządzania jakością
Drugim aspektem produkcji, na który Ceramika Paradyż zwraca uwagę, są rozwiązania ekologiczne. W procesie produkcji płytek ceramicznych zakłady produkcyjne wykorzystują bowiem ciepło odpadowe oraz spaliny z pieców rolkowych do bezpośredniego ogrzewania suszarni.
Stawiamy na jakość
Oprócz inwestycji w nowoczesną produkcję, Ceramika Paradyż postawiła na umiejętne zarządzanie jakością. „Sukces w konkursie traktujemy jako dopełnienie zadań założonych i zrealizowanych w ramach prowadzonej od lat polityki projakościowej. W celu zwiększenia jakości stale monitorujemy rynek i reagujemy na propozycje oraz potrzeby zgłaszane przez naszych klientów. Ponadto regularnie stosujemy okresową ocenę skuteczności i efektywności przyjętej polityki zarządzania. Dzięki licznym staraniom od lat udaje się nam zachować najwyższe standardy jakości” – mówi Lucyna Badura, Dyrektor Systemów Jakości/Pełnomocnik Zarządu Grupy Paradyż ds. systemów zarządzania jakością. Kluczowe czynniki sukcesu polityki jakościowej Polityka projakościowa Ceramiki Paradyż składa się z licznych działań mających na celu utrzymanie najwyższego poziomu oferowanych produktów oraz dbałości o prawidłowy system zarządzania.
Fot. Jakość Roku - Pani Lucyna Badura, Dyrektor Systemów JakościPełnomocnik Zarządu Grupy Paradyż ds. systemów zarządzania jakością
• Jednym z działań jest wdrożenie programu „Lean Manufacturing”, czyli filozofii zarządzania, polegającej na nieustannym eliminowaniu marnotrawstwa (Muda). W jej wdrażaniu uczestniczą wszyscy pracownicy przedsiębiorstwa – od Prezesa Zarządu po operatorów maszyn.
• Do prawidłowego funkcjonowania niezbędne są również skuteczne systemy informatyczne. Grupa Paradyż wdrożyła system IFS 7.5 wraz z rozszerzonymi funkcjonalnościami, rozbudowała system EOD (Elektroniczny Obieg Dokumentów), wprowadziła system CRM i MH (Mobilny Handlowiec) usprawniający pracę przedstawicieli, a także wdrożyła system Optima Controling pomagający w decyzjach strategicznych.
• Oprócz dbałości o sposób zarządzania oraz wdrożonych systemów informatycznych istotnym czynnikiem sukcesu Ceramiki Paradyż jest wsparcie sprzedaży – internetowa platforma sprzedażowa oraz system zarządzania magazynami WMS (Warehouse Management System). W komunikacji z klientami zastosowano nowoczesną ekspozycję kolekcji w 3D, a także „Wirtualnego Doradcę”, który demonstruje najnowsze kolekcje na stronie internetowej oraz CAD Decor Paradyż – narzędzie ułatwiające projektowanie z zastosowaniem płytek Ceramiki Paradyż.
Fot. Jakość Roku - Pani Lucyna Badura, Dyrektor Systemów JakościPełnomocnik Zarządu Grupy Paradyż ds. systemów zarządzania jakością
„Od lat konsekwentnie dbamy o miano firmy innowacyjnej, stawiającej sobie poprzeczkę bardzo wysoko. Nagrody przyznane naszej firmie w tegorocznej edycji konkursu „JAKOŚĆ ROKU”, potwierdzają, że znajdujemy się we właściwym miejscu. Jednocześnie motywują do ciągłego poszukiwania i wdrażania coraz lepszych standardów produkcji i rozwiązań biznesowych w zakresie jakości” – komentuje Piotr Tokarski, Prezes Zarządu Spółek Grupy Paradyż.
2011-03-17
Źródło: Multi PR / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Liczba Najbogatszych osób na świecie w 2015 r. nie... Liczba postów: 6 Grupa: Aktualności The report from Gráinne Gilmore highlights a decline in the number of the world’s wealthiest, a notable shift. As global wealth distribution changes, platforms....
- Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 63 Grupa: Aktualności Regularne informowanie o postępach budowy to strategia, która buduje zaufanie i zaangażowanie klientów. Marketing dla dewelopera może obejmować zamieszczanie zd...
- Sprzedam używane okna i drzwi - gdzie wystawić? Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Wiele osób szuka drzwi, rolet, bram czy okien nie tylko nowych ale też z drugiej ręki. A najkorzystniej może Ci wyjść wystawienie tego na https://gieldaokien.pl...
- Gdzie sprzedać łożyska do maszyn? Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Chce sprzedać łożyska do maszyn, które nie są mi już potrzebne, jak macie kogoś kto zajmuje się skupowaniem części i możecie poradzić to dajcie znać. W dużej mi...
- prawnik może odmówić przyjęcia sprawy? Liczba postów: 29 Grupa: Trudne tema... Możecie sobie sprawdzić stronę https://dsk-kancelaria.pl/ , na której znajdziecie ofertę nowoczesnej i profesjonalnej DSK kancelaria, która specjalizuje się w w...