
Ciepło Systemowe w połowie polskich domów
Już ponad 80 przedsiębiorstw z całej Polski uczestniczy w Programie Promocji Ciepła Systemowego, będącego inicjatywą największych polskich firm ciepłowniczych oraz Izby Gospodarczej Ciepłownictwo Polskie.
Marka Ciepło Systemowe wyróżniona została honorowym tytułem „Tego, który zmienia polski przemysł” przyznawanym przez redakcję miesięcznika gospodarczego Nowy Przemysł oraz portal wnp.pl. Nagroda przyznawana jest za podejmowanie konkretnych działań, dzięki którym dokonuje się widoczna zmiana w całości lub w ważnym fragmencie polskiego życia gospodarczego.
„Wyróżnienie >>Ten, który zmienia polski przemysł<< jest tym bardziej cenne, że po raz pierwszy zostało ono przyznane programowi promocji jednego produktu, wytwarzanego przez wiele lokalnych firm. Ciepło Systemowe to marka, która w coraz bardziej odczuwalny sposób przyczynia się do rozwoju polskiego ciepłownictwa i niesie korzyści dla użytkowników i środowiska” – powiedział Wiesław Chmielowicz - Prezes Zarządu Energetyka Cieplna Opolszczyzny SA.
Ciepło Systemowe to nowa marka znanych od wielu lat produktów – systemowego ogrzewania budynków mieszkalnych i użytkowych oraz dostaw ciepłej wody. Korzysta z nich już ponad połowa polskich rodzin oraz firmy i instytucje publiczne. Stabilne ceny, wygoda użytkowania, bezpieczeństwo oraz niezawodność to synonimy marki Ciepło Systemowe.
Program Promocji Ciepła Systemowego to także unikalny przykład współdziałania polskich firm na rzecz rozwoju branży i polskiej gospodarki. Inicjatywa, podjęta przez firmy ciepłownicze, pokazuje, że programy wewnątrzbranżowe, opierające się na współpracy i zdrowej konkurencji mogą przynieść korzyści wszystkim ich uczestnikom, stymulują rozwój rynku oraz kształtują świadomość partnerów i klientów. Większość przedsiębiorstw ciepłowniczych przechodzi obecnie dynamiczną restrukturyzację i poprawia swoją rentowność, przy jednoczesnym wdrażaniu nowoczesnych standardów i technologii zarówno w obszarze technicznym i ekonomicznym, jak i obsługi klienta.
„Trwającą już modernizację przemysłu ciepłowniczego trzeba jeszcze bardziej zintensyfikować. Niezbędne są też nowe regulacje prawne. Należy odejść od kosztowego sposobu ustalania cen ciepła, wspierać rozwój kogeneracji, czyli wspólnego wytwarzania ciepła i energii elektrycznej w jednym procesie technologicznym, oraz ułatwić branży ciepłowniczej dostęp do środków unijnych. Polska branża ciepłownicza przeznaczyła w samym tylko 2009 roku około 1,2 mld złotych na inwestycje w rozwój ciepłownictwa” – powiedział Jacek Szymczak, Prezes Zarządu Izby Gospodarczej Ciepłownictwo Polskie.
Dla odbiorców coraz bardziej istotny jest nie tylko bilans ekonomiczny, ale również aspekt ekologiczny: w miejscu podłączenia odbiorcy Ciepła Systemowego nie występuje żadna emisja zanieczyszczeń, a w miejscu wytwarzania ciepła, czyli w elektrociepłowniach lub ciepłowniach, podlega surowym normom ochrony środowiska. Ta najbardziej ekonomiczna i ekologiczna w ośrodkach miejskich forma ogrzewania mieszkań, powierzchni handlowych i przemysłowych wymaga stałej modernizacji oraz zmian prawnych, które powinny zapewnić z jednej strony utrzymanie jak najbardziej konkurencyjnych cen ciepła, a z drugiej strony spełnienie zaostrzających się wymogów związanych z ochroną środowiska.
„Wyróżnienie >>Ten, który zmienia polski przemysł<< jest tym bardziej cenne, że po raz pierwszy zostało ono przyznane programowi promocji jednego produktu, wytwarzanego przez wiele lokalnych firm. Ciepło Systemowe to marka, która w coraz bardziej odczuwalny sposób przyczynia się do rozwoju polskiego ciepłownictwa i niesie korzyści dla użytkowników i środowiska” – powiedział Wiesław Chmielowicz - Prezes Zarządu Energetyka Cieplna Opolszczyzny SA.
Ciepło Systemowe to nowa marka znanych od wielu lat produktów – systemowego ogrzewania budynków mieszkalnych i użytkowych oraz dostaw ciepłej wody. Korzysta z nich już ponad połowa polskich rodzin oraz firmy i instytucje publiczne. Stabilne ceny, wygoda użytkowania, bezpieczeństwo oraz niezawodność to synonimy marki Ciepło Systemowe.
Program Promocji Ciepła Systemowego to także unikalny przykład współdziałania polskich firm na rzecz rozwoju branży i polskiej gospodarki. Inicjatywa, podjęta przez firmy ciepłownicze, pokazuje, że programy wewnątrzbranżowe, opierające się na współpracy i zdrowej konkurencji mogą przynieść korzyści wszystkim ich uczestnikom, stymulują rozwój rynku oraz kształtują świadomość partnerów i klientów. Większość przedsiębiorstw ciepłowniczych przechodzi obecnie dynamiczną restrukturyzację i poprawia swoją rentowność, przy jednoczesnym wdrażaniu nowoczesnych standardów i technologii zarówno w obszarze technicznym i ekonomicznym, jak i obsługi klienta.
„Trwającą już modernizację przemysłu ciepłowniczego trzeba jeszcze bardziej zintensyfikować. Niezbędne są też nowe regulacje prawne. Należy odejść od kosztowego sposobu ustalania cen ciepła, wspierać rozwój kogeneracji, czyli wspólnego wytwarzania ciepła i energii elektrycznej w jednym procesie technologicznym, oraz ułatwić branży ciepłowniczej dostęp do środków unijnych. Polska branża ciepłownicza przeznaczyła w samym tylko 2009 roku około 1,2 mld złotych na inwestycje w rozwój ciepłownictwa” – powiedział Jacek Szymczak, Prezes Zarządu Izby Gospodarczej Ciepłownictwo Polskie.
Dla odbiorców coraz bardziej istotny jest nie tylko bilans ekonomiczny, ale również aspekt ekologiczny: w miejscu podłączenia odbiorcy Ciepła Systemowego nie występuje żadna emisja zanieczyszczeń, a w miejscu wytwarzania ciepła, czyli w elektrociepłowniach lub ciepłowniach, podlega surowym normom ochrony środowiska. Ta najbardziej ekonomiczna i ekologiczna w ośrodkach miejskich forma ogrzewania mieszkań, powierzchni handlowych i przemysłowych wymaga stałej modernizacji oraz zmian prawnych, które powinny zapewnić z jednej strony utrzymanie jak najbardziej konkurencyjnych cen ciepła, a z drugiej strony spełnienie zaostrzających się wymogów związanych z ochroną środowiska.
Źródło: Ciszewski Public Relations / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Skuteczna reklama dla e-biznesu? Liczba postów: 287 Grupa: Trudne tema... Nie każda firma potrzebuje skomplikowanej strategii marketingowej, ale każda powinna mieć przemyślane działania online. Można działać na Adsach, SEO czy social....
- Drukarki 3D Liczba postów: 18 Grupa: Trudne tema... Według mnie zakupy w sklepach internetowych to spora wygoda i oszczędność czasu. Jeżeli szukacie sprawdzonego sklep internetowego z tuszami, tonerami oraz artyk...
- Księgowość Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Jakie biuro rachunkowe oferujące księgowość Warszawa online polecacie? Szukam biura świadczącego usługi w języku angielskim dla spółek z ograniczoną odpowiedzia...
- Odbędzie się konferencja „HoReCa w architekturze” Liczba postów: 1 Grupa: Aktualności Thank you for this news! Check out http://papasgames3d.com/ for more exciting gaming content!
- Księgowość online Liczba postów: 154 Grupa: Trudne tema... Na pewno takie rzeczy są ważne, ale moim zdaniem również warto jest wiedzieć co zmieni się w podatkach w 2022 roku. Właśnie dlatego ja chciałbym polecić każdemu...