Cormedia dla czołowego producenta kostki brukowej
Dom mediowy Cormedia realizuje kampanię reklamową dla firmy Bruk-Bet, producenta dekoracyjnej kostki brukowej i betonu komórkowego. Kampania potrwa siedem miesięcy i ma charakter wizerunkowy.
Czytaj dalej
Bruk-Bet to jeden z największych krajowych producentów kostki brukowej i betonu komórkowego. Rozpoczęta kampania reklamowa ma na celu promocję produktów firmy wśród potencjalnych klientów i lepsze pozycjonowanie firmy jako lidera w swojej branży.
Kampania potrwa siedem miesięcy, a reklamy będą emitowane w wybranych witrynach sieci BUDOWNICTWOonline, między innymi w serwisach Budujemydom.pl oraz Projektoskop.pl. W kampanii użyto niestandardowych produktów reklamowych, takich jak na przykład „Galeria Inspiracji” - jest to rodzaj specjalnie opracowanego dodatku do serwisu z galerią zdjęć, aranżacji i przykładów zastosowań.
„Chcemy pokazać bogatą i różnorodną ofertę naszej firmy. Pomysł na kampanię zaproponowany przez Cormedia pozwala pokazać pełną gamę wzornictwa, kolorystyki oraz zastosowań naszych produktów. Głównym celem podjętych działań reklamowych jest budowa naszego wizerunku, ale równie istotne jest inspirowanie klientów i pokazanie im jak można wykorzystać naszą ofertę.” – mówi Piotr Wałaszka szef biura promocji i reklamy z firmy Bruk-Bet.
Dobór mediów i zakup powierzchni reklamowej, a także przygotowanie kreacji i optymalizację działań w trakcie kampanii powierzono domowi mediowemu Cormedia.
Bruk-Bet to polska firma działająca na rynku od 1984 roku, zdobywca wielu nagród i wyróżnień. Kapitał zakładowy firmy wynosi blisko 300 milionów złotych.
Kampania potrwa siedem miesięcy, a reklamy będą emitowane w wybranych witrynach sieci BUDOWNICTWOonline, między innymi w serwisach Budujemydom.pl oraz Projektoskop.pl. W kampanii użyto niestandardowych produktów reklamowych, takich jak na przykład „Galeria Inspiracji” - jest to rodzaj specjalnie opracowanego dodatku do serwisu z galerią zdjęć, aranżacji i przykładów zastosowań.
„Chcemy pokazać bogatą i różnorodną ofertę naszej firmy. Pomysł na kampanię zaproponowany przez Cormedia pozwala pokazać pełną gamę wzornictwa, kolorystyki oraz zastosowań naszych produktów. Głównym celem podjętych działań reklamowych jest budowa naszego wizerunku, ale równie istotne jest inspirowanie klientów i pokazanie im jak można wykorzystać naszą ofertę.” – mówi Piotr Wałaszka szef biura promocji i reklamy z firmy Bruk-Bet.
Dobór mediów i zakup powierzchni reklamowej, a także przygotowanie kreacji i optymalizację działań w trakcie kampanii powierzono domowi mediowemu Cormedia.
Bruk-Bet to polska firma działająca na rynku od 1984 roku, zdobywca wielu nagród i wyróżnień. Kapitał zakładowy firmy wynosi blisko 300 milionów złotych.
Źródło: WLMedia.pl / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Czy umiecie ze sobą rozmawiać ? Liczba postów: 64 Grupa: Trudne tema... Trauma i PTSD to tematy trudne, ale czy ktoś może polecić poradnię COtam? jako miejsce, które faktycznie skutecznie pomaga wrócić do normalności https://psychot...
- Liczba Najbogatszych osób na świecie w 2015 r. nie... Liczba postów: 1 Grupa: Aktualności
- Konferencja - Warszawa i okolice Liczba postów: 48 Grupa: Trudne tema... Według mnie, wybór odpowiedniej sali konferencyjnej jest kluczowy dla udanego wydarzenia. Ten artykuł oferuje praktyczne wskazówki, na co zwracać uwagę przy wyb...
- Sposób na zdrowie Liczba postów: 554 Grupa: Trudne tema... A czy ktoś z was kojarzy Centrum Medyczne http://trimedic.pl ? Tak pytam, ponieważ zastanawiam się nad tym - czy się do nich nie zgłosić?.....
- Nowoczesna edukacja Liczba postów: 65 Grupa: Trudne tema... Nie da się ukryć, że dzisiaj to system edukacji się zmienił i przyspieszył. Dlatego czasami dzieciom trudno jest nadążyć z materiałem, nie wszy...