Cormedia dla czołowego producenta kostki brukowej
Dom mediowy Cormedia realizuje kampanię reklamową dla firmy Bruk-Bet, producenta dekoracyjnej kostki brukowej i betonu komórkowego. Kampania potrwa siedem miesięcy i ma charakter wizerunkowy.
Czytaj dalej
Bruk-Bet to jeden z największych krajowych producentów kostki brukowej i betonu komórkowego. Rozpoczęta kampania reklamowa ma na celu promocję produktów firmy wśród potencjalnych klientów i lepsze pozycjonowanie firmy jako lidera w swojej branży.
Kampania potrwa siedem miesięcy, a reklamy będą emitowane w wybranych witrynach sieci BUDOWNICTWOonline, między innymi w serwisach Budujemydom.pl oraz Projektoskop.pl. W kampanii użyto niestandardowych produktów reklamowych, takich jak na przykład „Galeria Inspiracji” - jest to rodzaj specjalnie opracowanego dodatku do serwisu z galerią zdjęć, aranżacji i przykładów zastosowań.
„Chcemy pokazać bogatą i różnorodną ofertę naszej firmy. Pomysł na kampanię zaproponowany przez Cormedia pozwala pokazać pełną gamę wzornictwa, kolorystyki oraz zastosowań naszych produktów. Głównym celem podjętych działań reklamowych jest budowa naszego wizerunku, ale równie istotne jest inspirowanie klientów i pokazanie im jak można wykorzystać naszą ofertę.” – mówi Piotr Wałaszka szef biura promocji i reklamy z firmy Bruk-Bet.
Dobór mediów i zakup powierzchni reklamowej, a także przygotowanie kreacji i optymalizację działań w trakcie kampanii powierzono domowi mediowemu Cormedia.
Bruk-Bet to polska firma działająca na rynku od 1984 roku, zdobywca wielu nagród i wyróżnień. Kapitał zakładowy firmy wynosi blisko 300 milionów złotych.
Kampania potrwa siedem miesięcy, a reklamy będą emitowane w wybranych witrynach sieci BUDOWNICTWOonline, między innymi w serwisach Budujemydom.pl oraz Projektoskop.pl. W kampanii użyto niestandardowych produktów reklamowych, takich jak na przykład „Galeria Inspiracji” - jest to rodzaj specjalnie opracowanego dodatku do serwisu z galerią zdjęć, aranżacji i przykładów zastosowań.
„Chcemy pokazać bogatą i różnorodną ofertę naszej firmy. Pomysł na kampanię zaproponowany przez Cormedia pozwala pokazać pełną gamę wzornictwa, kolorystyki oraz zastosowań naszych produktów. Głównym celem podjętych działań reklamowych jest budowa naszego wizerunku, ale równie istotne jest inspirowanie klientów i pokazanie im jak można wykorzystać naszą ofertę.” – mówi Piotr Wałaszka szef biura promocji i reklamy z firmy Bruk-Bet.
Dobór mediów i zakup powierzchni reklamowej, a także przygotowanie kreacji i optymalizację działań w trakcie kampanii powierzono domowi mediowemu Cormedia.
Bruk-Bet to polska firma działająca na rynku od 1984 roku, zdobywca wielu nagród i wyróżnień. Kapitał zakładowy firmy wynosi blisko 300 milionów złotych.
Źródło: WLMedia.pl / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Wlasny sklep Liczba postów: 15 Grupa: Trudne tema... Ja prowadze swój sklep i cały czas mnie denerwowało że na miejscu które mam przeznaczone dla klientów parkowały osoby które mój sklep omijały szerokim łukiem. P...
- Liczba Najbogatszych osób na świecie w 2015 r. nie... Liczba postów: 6 Grupa: Aktualności The report from Gráinne Gilmore highlights a decline in the number of the world’s wealthiest, a notable shift. As global wealth distribution changes, platforms....
- Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 63 Grupa: Aktualności Regularne informowanie o postępach budowy to strategia, która buduje zaufanie i zaangażowanie klientów. Marketing dla dewelopera może obejmować zamieszczanie zd...
- Sprzedam używane okna i drzwi - gdzie wystawić? Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Wiele osób szuka drzwi, rolet, bram czy okien nie tylko nowych ale też z drugiej ręki. A najkorzystniej może Ci wyjść wystawienie tego na https://gieldaokien.pl...
- Gdzie sprzedać łożyska do maszyn? Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Chce sprzedać łożyska do maszyn, które nie są mi już potrzebne, jak macie kogoś kto zajmuje się skupowaniem części i możecie poradzić to dajcie znać. W dużej mi...