
Cormedia dla czołowego producenta kostki brukowej
Dom mediowy Cormedia realizuje kampanię reklamową dla firmy Bruk-Bet, producenta dekoracyjnej kostki brukowej i betonu komórkowego. Kampania potrwa siedem miesięcy i ma charakter wizerunkowy.
Czytaj dalej
Bruk-Bet to jeden z największych krajowych producentów kostki brukowej i betonu komórkowego. Rozpoczęta kampania reklamowa ma na celu promocję produktów firmy wśród potencjalnych klientów i lepsze pozycjonowanie firmy jako lidera w swojej branży.
Kampania potrwa siedem miesięcy, a reklamy będą emitowane w wybranych witrynach sieci BUDOWNICTWOonline, między innymi w serwisach Budujemydom.pl oraz Projektoskop.pl. W kampanii użyto niestandardowych produktów reklamowych, takich jak na przykład „Galeria Inspiracji” - jest to rodzaj specjalnie opracowanego dodatku do serwisu z galerią zdjęć, aranżacji i przykładów zastosowań.
„Chcemy pokazać bogatą i różnorodną ofertę naszej firmy. Pomysł na kampanię zaproponowany przez Cormedia pozwala pokazać pełną gamę wzornictwa, kolorystyki oraz zastosowań naszych produktów. Głównym celem podjętych działań reklamowych jest budowa naszego wizerunku, ale równie istotne jest inspirowanie klientów i pokazanie im jak można wykorzystać naszą ofertę.” – mówi Piotr Wałaszka szef biura promocji i reklamy z firmy Bruk-Bet.
Dobór mediów i zakup powierzchni reklamowej, a także przygotowanie kreacji i optymalizację działań w trakcie kampanii powierzono domowi mediowemu Cormedia.
Bruk-Bet to polska firma działająca na rynku od 1984 roku, zdobywca wielu nagród i wyróżnień. Kapitał zakładowy firmy wynosi blisko 300 milionów złotych.
Kampania potrwa siedem miesięcy, a reklamy będą emitowane w wybranych witrynach sieci BUDOWNICTWOonline, między innymi w serwisach Budujemydom.pl oraz Projektoskop.pl. W kampanii użyto niestandardowych produktów reklamowych, takich jak na przykład „Galeria Inspiracji” - jest to rodzaj specjalnie opracowanego dodatku do serwisu z galerią zdjęć, aranżacji i przykładów zastosowań.
„Chcemy pokazać bogatą i różnorodną ofertę naszej firmy. Pomysł na kampanię zaproponowany przez Cormedia pozwala pokazać pełną gamę wzornictwa, kolorystyki oraz zastosowań naszych produktów. Głównym celem podjętych działań reklamowych jest budowa naszego wizerunku, ale równie istotne jest inspirowanie klientów i pokazanie im jak można wykorzystać naszą ofertę.” – mówi Piotr Wałaszka szef biura promocji i reklamy z firmy Bruk-Bet.
Dobór mediów i zakup powierzchni reklamowej, a także przygotowanie kreacji i optymalizację działań w trakcie kampanii powierzono domowi mediowemu Cormedia.
Bruk-Bet to polska firma działająca na rynku od 1984 roku, zdobywca wielu nagród i wyróżnień. Kapitał zakładowy firmy wynosi blisko 300 milionów złotych.
Źródło: WLMedia.pl / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- czy call center do doba metoda na zdobycie klienta... Liczba postów: 12 Grupa: Trudne tema... Wg mnie ta metoda jest kiepska, wiele osób po prostu się rozłącza. Telefoniczne zdobywanie klientów nie jest już tak efektywne jak kiedyś.
- praca i co dalej Liczba postów: 166 Grupa: Trudne tema... Czasami problemem nie jest praca sama w sobie, tylko toksyczne osoby wokół. Tutaj https://wetalk.pl/blog/toksyczne-relacje -w-pracy-jak-sobie-z-nimi-radzic/ znaj...
- Taśmy transportujące Liczba postów: 22 Grupa: Trudne tema... Jeśli szukacie sprawdzonego dostawcy w zakresie opakowań i materiałów do pakowania, to warto zapoznać się z ofertą przygotowaną przez https://izipak24.pl/, gdzi...
- Akcesoria do telefonów Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Chciałabym kupić wytrzymałe akcesoria do telefonów, przede wszystkim etui i szkło hartowane. W jakim sklepie GSM polecacie?
- Kiedy zaufać deweloperowi? Liczba postów: 6 Grupa: Aktualności