Czterogwiazdkowe centra handlowe
Arkadia i Galeria Mokotów – warszawskie centra handlowe należące do Unibail-Rodamco – w kwietniu i maju na podstawie audytu międzynarodowej firmy SGS, światowego lidera w zakresie certyfikacji, uzyskały cztery gwiazdki jako wyznacznik najwyższej jakości oferty i usług.
Unibail-Rodamco, wiodąca grupa działająca na rynku nieruchomości komercyjnych w Europie, wprowadziła dla swoich centrów handlowych czterogwiazdkowy wyróżnik, pokazując w ten sposób unikalne, pionierskie, a jednocześnie międzynarodowe podejście oraz ambitne cele w zakresie poprawy jakości na każdym etapie zakupowych doświadczeń klienta.
Czytaj również: Rusza budowa kina Helios w Galerii Pomorskiej
Czterogwiazdkowa strategia będzie wdrażana we wszystkich centrach handlowych Grupy bez ingerencji w ich indywidualny charakter. Opracowana została specjalna 571-punktowa baza referencyjna, na podstawie której określany jest stopień spełnienia kryteriów najwyższej jakości. Punktacją tą kierować się będą wszyscy dyrektorzy centrów handlowych na drodze do swoich czterech gwiazdek. Aby wzmocnić wiarygodność obranej metody, grupa Unibail-Rodamco nawiązała współpracę z firmą SGS, światowym liderem w zakresie certyfikacji. Na podstawie pełnego audytu wstępnego oraz dorocznej wizyty tajemniczego klienta SGS oceni, czy konkretne centrum spełnia czterogwiazdkowe standardy.
Czterogwiazdkowy wyróżnik stanowi dowód dbałości o nienaganną jakość na każdym etapie relacji pomiędzy centrum i klientem. Jego uzyskanie oznacza, że dane centrum rzeczywiście poświęca klientowi uwagę od początku do końca wizyty, oferując usługi takie, jak szatnie, aplikacje na telefon komórkowy, bezpłatny i nieograniczony dostęp do WIFI, Facebooka, a także usługi typu „premium” (parkowanie samochodów przez obsługę, możliwość korzystania z iPadów w przestrzeniach relaksacyjnych, czyszczenie obuwia). Ponadto wszystkie osoby zaangażowane w działalność centrum, zarówno personel, jak i najemcy, podlegają takiej samej kontroli jakości; wszyscy obowiązkowo uczestniczą w szkoleniach mających na celu doskonalenie obsługi klienta z myślą o zapewnieniu mu jak najlepszego samopoczucia podczas pobytu w centrum.
Czytaj również: Wyraźny spadek cen na giełdzie europejskiej
„W czterogwiazdkowej strategii koncentrujemy się na naszej tożsamości i tworzonej przez nas wartości dodanej, jaką jest wyjątkowe doświadczenie zakupowe, które staje się prawdziwą przyjemnością” - mówi dyrektor generalny Unibail-Rodamco, Guillaume Poitrinal. „Naszym celem jest podkreślenie naszej indywidualności oraz pobudzenie silnych emocji i wrażeń poprzez nienaganną jakość obsługi.”
„Proponujemy klientom prawdziwy kontrakt na doskonałość, którego autentyczność weryfikuje renomowana organizacja zewnętrzna” - wyjaśnia Christophe Cuvillier, dyrektor operacyjny w Unibail-Rodamco. „Czterogwiazdkowy wyróżnik przenosi zakupy w nowy wymiar.”
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Wakacje nad morzem Liczba postów: 82 Grupa: Trudne tema... Ja własnie zastanawiam się nad wakacjami w Chorwacji. Znalazłam nawet nowoczesny hotel blisko plaży w Sibeniku - https://www.amadriapark.com/hotel/amadri a-park-...
- Wlasny sklep Liczba postów: 15 Grupa: Trudne tema... Ja prowadze swój sklep i cały czas mnie denerwowało że na miejscu które mam przeznaczone dla klientów parkowały osoby które mój sklep omijały szerokim łukiem. P...
- Liczba Najbogatszych osób na świecie w 2015 r. nie... Liczba postów: 6 Grupa: Aktualności
- Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 63 Grupa: Aktualności Regularne informowanie o postępach budowy to strategia, która buduje zaufanie i zaangażowanie klientów. Marketing dla dewelopera może obejmować zamieszczanie zd...
- Sprzedam używane okna i drzwi - gdzie wystawić? Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Wiele osób szuka drzwi, rolet, bram czy okien nie tylko nowych ale też z drugiej ręki. A najkorzystniej może Ci wyjść wystawienie tego na https://gieldaokien.pl...