Czterogwiazdkowe centra handlowe
Arkadia i Galeria Mokotów – warszawskie centra handlowe należące do Unibail-Rodamco – w kwietniu i maju na podstawie audytu międzynarodowej firmy SGS, światowego lidera w zakresie certyfikacji, uzyskały cztery gwiazdki jako wyznacznik najwyższej jakości oferty i usług.
Unibail-Rodamco, wiodąca grupa działająca na rynku nieruchomości komercyjnych w Europie, wprowadziła dla swoich centrów handlowych czterogwiazdkowy wyróżnik, pokazując w ten sposób unikalne, pionierskie, a jednocześnie międzynarodowe podejście oraz ambitne cele w zakresie poprawy jakości na każdym etapie zakupowych doświadczeń klienta.
Czytaj również: Rusza budowa kina Helios w Galerii Pomorskiej
Czterogwiazdkowa strategia będzie wdrażana we wszystkich centrach handlowych Grupy bez ingerencji w ich indywidualny charakter. Opracowana została specjalna 571-punktowa baza referencyjna, na podstawie której określany jest stopień spełnienia kryteriów najwyższej jakości. Punktacją tą kierować się będą wszyscy dyrektorzy centrów handlowych na drodze do swoich czterech gwiazdek. Aby wzmocnić wiarygodność obranej metody, grupa Unibail-Rodamco nawiązała współpracę z firmą SGS, światowym liderem w zakresie certyfikacji. Na podstawie pełnego audytu wstępnego oraz dorocznej wizyty tajemniczego klienta SGS oceni, czy konkretne centrum spełnia czterogwiazdkowe standardy.
Czterogwiazdkowy wyróżnik stanowi dowód dbałości o nienaganną jakość na każdym etapie relacji pomiędzy centrum i klientem. Jego uzyskanie oznacza, że dane centrum rzeczywiście poświęca klientowi uwagę od początku do końca wizyty, oferując usługi takie, jak szatnie, aplikacje na telefon komórkowy, bezpłatny i nieograniczony dostęp do WIFI, Facebooka, a także usługi typu „premium” (parkowanie samochodów przez obsługę, możliwość korzystania z iPadów w przestrzeniach relaksacyjnych, czyszczenie obuwia). Ponadto wszystkie osoby zaangażowane w działalność centrum, zarówno personel, jak i najemcy, podlegają takiej samej kontroli jakości; wszyscy obowiązkowo uczestniczą w szkoleniach mających na celu doskonalenie obsługi klienta z myślą o zapewnieniu mu jak najlepszego samopoczucia podczas pobytu w centrum.
Czytaj również: Wyraźny spadek cen na giełdzie europejskiej
„W czterogwiazdkowej strategii koncentrujemy się na naszej tożsamości i tworzonej przez nas wartości dodanej, jaką jest wyjątkowe doświadczenie zakupowe, które staje się prawdziwą przyjemnością” - mówi dyrektor generalny Unibail-Rodamco, Guillaume Poitrinal. „Naszym celem jest podkreślenie naszej indywidualności oraz pobudzenie silnych emocji i wrażeń poprzez nienaganną jakość obsługi.”
„Proponujemy klientom prawdziwy kontrakt na doskonałość, którego autentyczność weryfikuje renomowana organizacja zewnętrzna” - wyjaśnia Christophe Cuvillier, dyrektor operacyjny w Unibail-Rodamco. „Czterogwiazdkowy wyróżnik przenosi zakupy w nowy wymiar.”
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Ciąża a badania Liczba postów: 40 Grupa: Trudne tema... A co sądzicie o tabletkach anty?
- Problem alkoholowy - jak walczyć? Liczba postów: 484 Grupa: Trudne tema... Jedynie pomoc specjalistów, rodziny i przede wszystkim sam musisz zrozumieć, że masz problem. Poszukaj też informacji https://windstop.pl/
- Sposób na zdrowie Liczba postów: 562 Grupa: Trudne tema... Słuch to jeden z fundamentalnych zmysłów, który ma duży wpływ na nasze zdrowie psychiczne i fizyczne. Utrata słuchu może prowadzić do izolacji, zmęczenia, a naw...
- Rekuperacja Liczba postów: 7 Grupa: Trudne tema... Również jestem zainteresowana takim tematem. Bardzo chciałabym dowiedzieć się nieco więcej :)
- Kable sterownicze Liczba postów: 4 Grupa: Trudne tema... Wykonujesz instalacje kablowe. A może potrzebujesz solidnych rozwiązań do przechowywania i transportu przewodów? Sprawdź ofertę Fallklandy-Zagórz u których możn...