
DTZ zarządcą Galerii Leszno
DTZ będzie świadczył usługi property management dla Galerii Leszno. To kolejne centrum handlowe w portfolio firmy. DTZ odpowiada również za przygotowanie do otwarcia Galerii Leszno oraz za wynajem powierzchni w tym obiekcie.
Czytaj dalej
"Przejęcie Galerii Leszno w zarządzanie to podkreślenie naszej wiodącej pozycji na polskim rynku usług property management" – mówi Wojciech Zawierucha, Dyrektor Operacyjny w Dziale Property Management w DTZ. "Cieszymy się zaufaniem naszych klientów nie tylko dzięki najwyższej jakości naszych usług, ale również przez ich kompleksowość. W ramach struktur DTZ funkcjonują działy doradztwa inwestycyjnego, doradztwa rynkowego i badań, wycen, pośrednictwa, doradztwa inwestycyjno-budowlanego oraz pozyskiwania gruntów. Najwyższej klasy specjaliści zatrudnieni w tych działach pozostają do dyspozycji naszych klientów. Globalne podejście do zarządzanej nieruchomości pozwala na zwiększenie jej wartości oraz zmaksymalizowanie generowanych przez nią przepływów pieniężnych" – dodaje Zawierucha.
Firma DTZ zarządza CH Złote Tarasy
Galeria Leszno to kompaktowe centrum handlowe, charakteryzujące się efektywnie rozplanowaną powierzchnią oraz nowoczesnymi rozwiązaniami technicznymi. Przed obiektem powstanie parking z 793 miejscami. Galeria ma doskonałą lokalizację przy Al. Konstytucji 3-go maja, ul. Okrężnej i ul. 17 stycznia – tuż obok drogi wylotowej z Leszna w kierunku Wrocławia. Galeria Leszno oferuje 32 000 m kw. powierzchni najmu (GLA) – łącznie z powierzchnią zajmowaną przez wolnostojący sklep Praktiker (7 390 m kw.).
DTZ został wybrany do opracowania strategii asset management
Na dwóch poziomach galerii handlowej znajdą się m.in.: supermarket Intermarche (ok. 3 800 m kw.), sklep z branży RTV/AGD – Media Expert (1 800 m kw.), czterosalowe kino - Cinema 3D (1400 m kw.), salon sportowo-odzieżowy Sporting (1500 m kw.), dwupoziomowy sklep H&M (1450 m kw.), New Yorker (900 m kw.), sklep obuwniczy Deichmann (490 m kw.), salon Smyk (690 m kw.), Empik (250 m kw.), drogeria Rossmann (ok. 380 m kw.), salon odzieżowy Takko Fashion (450 m kw.), salon firmowy CCC (330 m kw.), trzy odzieżowe marki grupy LPP: Reserved, Cropp i House, które łącznie zajmą prawie 1000 m kw. oraz ok. 90 sklepów i punktów usługowych reprezentujących lokalne, krajowe oraz międzynarodowe marki.
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- przewierty sterowane Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... D&E HDD Sp. z o.o. to firma, którą wyróżnia nie tylko ogromne doświadczenie, ale też kultura techniczna i partnerskie podejście do współpracy. Wykonywali dla na...
- Trening w domu Liczba postów: 48 Grupa: Trudne tema... Jeżeli lubcie aktywnie spędzać wolny czas, to zdecydowanie polecam Wam sprawdzić ofertę siłowni zewnętrznych od firmy FitPark - https://www.fitpark.pl . Dzięki....
- klub fitness Kraków Liczba postów: 46 Grupa: Trudne tema... Jeżeli lubcie aktywnie spędzać wolny czas, to zdecydowanie polecam Wam sprawdzić ofertę siłowni zewnętrznych od firmy FitPark - [url]https://www.fitpark.pl/url]...
- Monitoring Liczba postów: 42 Grupa: Trudne tema... Na stronie https://www.fitpark.pl/oferta-silowni-ze wnetrznych/dla-dzieci znajdziecie ofertę firmy IVEL, która jest dostawcą systemów zabezpieczeń i elektroniki....
- folia samochodowa do auta Liczba postów: 8 Grupa: Trudne tema... Jeśli szukasz nie tylko folii, ale też akcesoriów lakierniczych, sprawdź Lapena.pl. Mają fajne produkty, które ułatwią Ci przygotowanie auta do malowania. Polec...