DTZ zarządcą Galerii Leszno

DTZ zarządcą Galerii Leszno

DTZ będzie świadczył usługi property management dla Galerii Leszno. To kolejne centrum handlowe w portfolio firmy. DTZ odpowiada również za przygotowanie do otwarcia Galerii Leszno oraz za wynajem powierzchni w tym obiekcie. Czytaj dalej

 

"Przejęcie Galerii Leszno w zarządzanie to podkreślenie naszej wiodącej pozycji na polskim rynku usług property management" – mówi Wojciech Zawierucha, Dyrektor Operacyjny w Dziale Property Management w DTZ. "Cieszymy się zaufaniem naszych klientów nie tylko dzięki najwyższej jakości naszych usług, ale również przez ich kompleksowość. W ramach struktur DTZ funkcjonują działy doradztwa inwestycyjnego, doradztwa rynkowego i badań, wycen, pośrednictwa, doradztwa inwestycyjno-budowlanego oraz pozyskiwania gruntów. Najwyższej klasy specjaliści zatrudnieni w tych działach pozostają do dyspozycji naszych klientów. Globalne podejście do zarządzanej nieruchomości pozwala na zwiększenie jej wartości oraz zmaksymalizowanie generowanych przez nią przepływów pieniężnych" – dodaje Zawierucha.   

 

Firma DTZ zarządza CH Złote Tarasy     

 

Galeria Leszno to kompaktowe centrum handlowe, charakteryzujące się efektywnie rozplanowaną powierzchnią oraz nowoczesnymi rozwiązaniami technicznymi. Przed obiektem powstanie parking z 793 miejscami. Galeria ma doskonałą lokalizację przy Al. Konstytucji 3-go maja, ul. Okrężnej i ul. 17 stycznia – tuż obok drogi wylotowej z Leszna w kierunku Wrocławia. Galeria Leszno oferuje 32 000 m kw. powierzchni najmu (GLA) – łącznie z powierzchnią zajmowaną przez wolnostojący sklep Praktiker (7 390 m kw.).

 

DTZ został wybrany do opracowania strategii asset management

 

Na dwóch poziomach galerii handlowej znajdą się m.in.: supermarket Intermarche (ok. 3 800 m kw.), sklep z branży RTV/AGD – Media Expert (1 800 m kw.), czterosalowe kino -  Cinema 3D (1400 m kw.), salon sportowo-odzieżowy Sporting (1500 m kw.), dwupoziomowy sklep H&M (1450 m kw.), New Yorker (900 m kw.), sklep obuwniczy Deichmann (490 m kw.), salon Smyk (690 m kw.), Empik (250 m kw.), drogeria Rossmann (ok. 380 m kw.), salon odzieżowy Takko Fashion (450 m kw.), salon firmowy CCC (330 m kw.), trzy odzieżowe marki grupy LPP: Reserved, Cropp i House, które łącznie zajmą prawie 1000 m kw. oraz ok. 90 sklepów i punktów usługowych reprezentujących lokalne, krajowe oraz międzynarodowe marki.

 

 

2011-03-17
Źródło: DTZ / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • przewierty sterowane Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... D&E HDD Sp. z o.o. to firma, którą wyróżnia nie tylko ogromne doświadczenie, ale też kultura techniczna i partnerskie podejście do współpracy. Wykonywali dla na...
  • Trening w domu Liczba postów: 48 Grupa: Trudne tema... Jeżeli lubcie aktywnie spędzać wolny czas, to zdecydowanie polecam Wam sprawdzić ofertę siłowni zewnętrznych od firmy FitPark - https://www.fitpark.pl . Dzięki....
  • klub fitness Kraków Liczba postów: 46 Grupa: Trudne tema... Jeżeli lubcie aktywnie spędzać wolny czas, to zdecydowanie polecam Wam sprawdzić ofertę siłowni zewnętrznych od firmy FitPark - [url]https://www.fitpark.pl/url]...
  • Monitoring Liczba postów: 42 Grupa: Trudne tema... Na stronie https://www.fitpark.pl/oferta-silowni-ze wnetrznych/dla-dzieci znajdziecie ofertę firmy IVEL, która jest dostawcą systemów zabezpieczeń i elektroniki....
  • folia samochodowa do auta Liczba postów: 8 Grupa: Trudne tema... Jeśli szukasz nie tylko folii, ale też akcesoriów lakierniczych, sprawdź Lapena.pl. Mają fajne produkty, które ułatwią Ci przygotowanie auta do malowania. Polec...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19614 użytkowników

Użytkownicy online (3)

gości: 201

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >