Dachówki betonowe Braas - kampania marketingowa.

Dachówki betonowe Braas - kampania marketingowa.

Spot telewizyjny, kampania w prasie i Internecie, seria eventów oraz promocja konsumencka – w poniedziałek 5 lipca ruszyła zintegrowana kampania marketingowa dachówek betonowych Braas. Działania realizowane będą pod hasłem „BRAAS. ROBIMY DACHÓWKĘ!”. Czytaj dalej

To pierwsza tego typu kampania na polskim rynku. Osią kampanii jest pomysł zachęcenia Polaków do kupowania dachówki Braas przez popularyzację idei świętowania faktu ukończenia budowy dachu. Kolorowy, dynamiczny spot reklamowy utrzymany jest w konwencji teledysku i przedstawia zespół „Braas Band” w trasie koncertowej.

Oparta na tym pomyśle reklama będzie pojawiać się również w prasie o tematyce budowlanej oraz na stronach internetowych. „Braas Band” zostanie wykorzystany w trakcie 12 wakacyjnych eventów na terenie całej Polski w trakcie, których zespół da koncert. Każdemu z tych wydarzeń towarzyszyć będzie także darmowy poczęstunek oraz inne atrakcje m.in. konkursy i zabawy. O wydarzeniu w każdej z miejscowości informować będą plakaty oraz ulotki rozdawane przez hostów. Wsparciem dla kampanii będą materiały, które pojawią się w wybranych 100 punktach sprzedaży.

 

Foto: Monier Sp. z o.o

 

- Celem tej pionierskiej kampanii jest namówienie prywatnych inwestorów do świętowania „dachówki”, momentu zakończenia prac dekarskich. Do tej pory mieliśmy „wiechę” i „parapetówkę”, a od dzisiaj świętujemy najważniejszy moment w trakcie budowania domu - moment, w którym budowa staje się domem – mówi Grzegorz Barycki, dyrektor marketingu firmy Monier, właściciela marki Braas.

– W trakcie eventów będzie można nie tylko dobrze się pobawić, ale także sporo się dowiedzieć na temat dachu i dachówek. Mam nadzieję, że realizowana przez nas kampania da początek nowemu zwyczajowi i mocno wyróżni markę Braas.

Reklama telewizyjna pojawi się głównie w Polsacie i TVN oraz na kanałach tematycznych m.in. pakietu At media. Kreację kampanii przygotowała agencja Tequila, za działania public relations odpowiada agencja Pegasus PR, a za kampanię reklamową w Internecie odpowiada CorMedia.

 

 Foto: Monier Sp. z o.o

 

Źródło: Pegasus PR / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • auto firmowe Liczba postów: 102 Grupa: Trudne tema... Ze swojej strony mogę Wam wszystkim polecić usługi, z których sam korzystam i jestem bardzo zadowolony. Jeżeli zastanawiacie się nad zakupem samochodu, to polec...
  • Jak spędzasz swój wolny czas? Liczba postów: 168 Grupa: Trudne tema... Ja mam pytanie - skorzystaliście kiedyś z oferty romantycznego weekendu w tym hotelu https://www.hotelstbruno.pl/oferty-specj alne/romantyczny-weekend-na-mazurac...
  • Dobry sklep stomatologiczny Liczba postów: 55 Grupa: Trudne tema... Ostatnio przytrafił mi się silny ból zęba i szukam miejsca, gdzie można szybko zapisać się na wizytę. Zastanawiam się nad Centrum Medyczne Zdrowie https://zdrow...
  • Kontener magazynowy- warto? Liczba postów: 53 Grupa: Trudne tema... A jeśli szukasz praktycznego rozwiązania na tymczasowe stanowisko dla ochrony lub punktu kontrolnego, warto zainteresować się czymś takim jak kontener stróżówka...
  • Rower i małe dziecko Liczba postów: 273 Grupa: Trudne tema... Cześć, Szukam roweru dla mojego 6-letniego dziecka – coś lekkiego, wygodnego i bez zbędnych bajerów. Myślałem o kole 20 cali, bo 16 już robi się za małe. Zależy...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19625 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 214

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >