
Dachówki betonowe Braas - kampania marketingowa.
Spot telewizyjny, kampania w prasie i Internecie, seria eventów oraz promocja konsumencka – w poniedziałek 5 lipca ruszyła zintegrowana kampania marketingowa dachówek betonowych Braas. Działania realizowane będą pod hasłem „BRAAS. ROBIMY DACHÓWKĘ!”.
Czytaj dalej
To pierwsza tego typu kampania na polskim rynku. Osią kampanii jest pomysł zachęcenia Polaków do kupowania dachówki Braas przez popularyzację idei świętowania faktu ukończenia budowy dachu. Kolorowy, dynamiczny spot reklamowy utrzymany jest w konwencji teledysku i przedstawia zespół „Braas Band” w trasie koncertowej.
Oparta na tym pomyśle reklama będzie pojawiać się również w prasie o tematyce budowlanej oraz na stronach internetowych. „Braas Band” zostanie wykorzystany w trakcie 12 wakacyjnych eventów na terenie całej Polski w trakcie, których zespół da koncert. Każdemu z tych wydarzeń towarzyszyć będzie także darmowy poczęstunek oraz inne atrakcje m.in. konkursy i zabawy. O wydarzeniu w każdej z miejscowości informować będą plakaty oraz ulotki rozdawane przez hostów. Wsparciem dla kampanii będą materiały, które pojawią się w wybranych 100 punktach sprzedaży.
Foto: Monier Sp. z o.o
- Celem tej pionierskiej kampanii jest namówienie prywatnych inwestorów do świętowania „dachówki”, momentu zakończenia prac dekarskich. Do tej pory mieliśmy „wiechę” i „parapetówkę”, a od dzisiaj świętujemy najważniejszy moment w trakcie budowania domu - moment, w którym budowa staje się domem – mówi Grzegorz Barycki, dyrektor marketingu firmy Monier, właściciela marki Braas.
– W trakcie eventów będzie można nie tylko dobrze się pobawić, ale także sporo się dowiedzieć na temat dachu i dachówek. Mam nadzieję, że realizowana przez nas kampania da początek nowemu zwyczajowi i mocno wyróżni markę Braas.
Reklama telewizyjna pojawi się głównie w Polsacie i TVN oraz na kanałach tematycznych m.in. pakietu At media. Kreację kampanii przygotowała agencja Tequila, za działania public relations odpowiada agencja Pegasus PR, a za kampanię reklamową w Internecie odpowiada CorMedia.
Foto: Monier Sp. z o.o
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Prezent dla kobiety? Trudna sprawa Liczba postów: 165 Grupa: Trudne tema... Naszyjniki celebrytki z cyrkoniami i kamieniami to idealne połączenie klasyki i nowoczesności. Dzięki delikatnemu designowi pasują zarówno do codziennych, jak i...
- Prezent dla szefa - zegarek? Liczba postów: 65 Grupa: Trudne tema... Męskie zegarki to nie tylko praktyczny gadżet, ale także element podkreślający styl i osobowość. W ofercie https://bovem.com.pl/pol_m_Zegarki_Zegar ki-meskie-180...
- Jaki zegarek wybrać? Liczba postów: 46 Grupa: Trudne tema... Kolekcja zegarków damskich dostępna w https://bovem.com.pl/pol_m_Zegarki_Zegar ki-damskie-179.html obejmuje różnorodne modele – od subtelnych i delikatnych po ba...
- dom a kredyt Liczba postów: 5 Grupa: Trudne tema... Zdecydowanie mogę Wam polecić sprawdzić stronę https://www.malyga-poznan.pl/ , na której znajdziecie ofertę profesjonalnego doradcy kredytowego i finansowego w....
- samochód nowy czy używany Liczba postów: 607 Grupa: Trudne tema... Jeżeli zastanawiacie się nad zakupem samochodu, to polecam Wam sprawdzić stronę https://pancars.pl , gdzie znajdziecie ofertę firmy Pancars, która zajmuje się i...