Debata ekspercka „Venue Management – innowacje na polskich obiektach sportowych”

Debata ekspercka „Venue Management – innowacje na polskich obiektach sportowych”

Rok 2010 to czas wielu inwestycji w opolskie obiekty sportowe. Najważniejsze z nich to Centrum Sportu przy ul. Północnej, kolejny opolski orlik, przebudowa trybuny na stadionie przy ul. Oleskiej. Odpowiedź na pytanie, jak optymalnie zarządzać opolskimi obiektami będą starali się znaleźć uczestnicy debaty „Venue Management – innowacje na polskich obiektach sportowych”.

 

Dnia 25 listopada 2009 o godz. 11.00 w sali konferencyjnej Stadionu im. Opolskich Olimpijczyków przy ul. Sosnkowskiego 12 w Opolu, odbędzie się debata ekspercka „Venue Management – innowacje na polskich obiektach sportowych”. Organizatorem spotkania jest MOSiR Opole, Ciszewski Marketing Sportowy oraz firma NEC - ekspert w dziedzinie nowoczesnej infrastruktury sportowej. Udział w spotkaniu zapowiedzieli przedstawiciele Urzędu Miasta Opole, między innymi przedstawiciele z Wydziału Kultury, Sportu i Turystyki, Gospodarki oraz Promocji Miasta, jak również Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu. Swoją obecność potwierdzili też reprezentanci klubów sportowych, takich jak Gwardia Opole.

W pierwszej części debaty zostanie zaprezentowany model zarządzania obiektami sportowymi znajdującymi się w Opolu, który omówi Maciej Płuska, dyrektor Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu. Kolejna prezentacja, prowadzona przez Tomasza Raka i Marcina Pączko z firmy NEC, dotyczyć będzie rozwiązań stosowanych na zagranicznych stadionach i halach sportowo-widowiskowych, takich jak Hala o2 w Londynie oraz stadion piłkarski w Grenoble. Temat szans biznesowych oraz możliwości zarabiania na nowych obiektach zostanie przedstawiony przez Wojciecha Majerana oraz Pawła Ledwonia z firmy Ciszewski Marketing Sportowy. Poza wystąpieniami zaproszonych ekspertów, organizatorzy przewidzieli również czas na panel dyskusyjny, podczas którego uczestnicy spotkania będą starali się wspólnie odpowiedzieć na pytanie, jak maksymalizować frekwencję i przychody z opolskich obiektów sportowych oraz jak w pełni wykorzystać możliwości komercyjne jakie dają opolskie hale, stadiony i pływalnie.

Źródło: Ciszewski Marketing Sportowy sp. z o.o. / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Jak spędzasz swój wolny czas? Liczba postów: 153 Grupa: Trudne tema... Mi najlepiej w czasie wolnym wychodzi oglądanie filmów. Aby znaleźć ciekawe propozycje, korzystam ze strony https://cineman.cc/movies która oferuje szeroki wybó...
  • Problem alkoholowy - jak walczyć? Liczba postów: 483 Grupa: Trudne tema... Ludzie piją różne produkty alkoholowe i ja to jestem w stanie zrozumieć, ale nie wiem na przykład, czy jagermeister czy jest zdrowy i czy jego picie nie sprawi,...
  • fotografia biznesowa Liczba postów: 289 Grupa: Konferencje... Sesje różnego rodzaju dzisiaj wykonują profesjonalni fotografowie i jak najbardziej warto znaleźć solidnego w swojej okolicy https://bartekciok.pl/ Sesje biznes...
  • płytki ceramiczne Liczba postów: 50 Grupa: Trudne tema... Dla osób, które planują remont lub chcą odświeżyć wygląd swojego mieszkania, strona https://ceramicapromat.pl/12-plytki-cera miczne może okazać się bardzo pomocn...
  • IVM – procedura nadzoru nad pozaustrojowym dojrzew... Liczba postów: 7 Grupa: Trudne tema... Pretty good post. I just stumbled upon your blog and wanted to say that I have really enjoyed reading your blog posts. Anyway, I’ll be subscribing to your feed....

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19420 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 534

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >