Debata ekspercka „Venue Management – innowacje na polskich obiektach sportowych”

Debata ekspercka „Venue Management – innowacje na polskich obiektach sportowych”

Rok 2010 to czas wielu inwestycji w opolskie obiekty sportowe. Najważniejsze z nich to Centrum Sportu przy ul. Północnej, kolejny opolski orlik, przebudowa trybuny na stadionie przy ul. Oleskiej. Odpowiedź na pytanie, jak optymalnie zarządzać opolskimi obiektami będą starali się znaleźć uczestnicy debaty „Venue Management – innowacje na polskich obiektach sportowych”.

 

Dnia 25 listopada 2009 o godz. 11.00 w sali konferencyjnej Stadionu im. Opolskich Olimpijczyków przy ul. Sosnkowskiego 12 w Opolu, odbędzie się debata ekspercka „Venue Management – innowacje na polskich obiektach sportowych”. Organizatorem spotkania jest MOSiR Opole, Ciszewski Marketing Sportowy oraz firma NEC - ekspert w dziedzinie nowoczesnej infrastruktury sportowej. Udział w spotkaniu zapowiedzieli przedstawiciele Urzędu Miasta Opole, między innymi przedstawiciele z Wydziału Kultury, Sportu i Turystyki, Gospodarki oraz Promocji Miasta, jak również Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu. Swoją obecność potwierdzili też reprezentanci klubów sportowych, takich jak Gwardia Opole.

W pierwszej części debaty zostanie zaprezentowany model zarządzania obiektami sportowymi znajdującymi się w Opolu, który omówi Maciej Płuska, dyrektor Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu. Kolejna prezentacja, prowadzona przez Tomasza Raka i Marcina Pączko z firmy NEC, dotyczyć będzie rozwiązań stosowanych na zagranicznych stadionach i halach sportowo-widowiskowych, takich jak Hala o2 w Londynie oraz stadion piłkarski w Grenoble. Temat szans biznesowych oraz możliwości zarabiania na nowych obiektach zostanie przedstawiony przez Wojciecha Majerana oraz Pawła Ledwonia z firmy Ciszewski Marketing Sportowy. Poza wystąpieniami zaproszonych ekspertów, organizatorzy przewidzieli również czas na panel dyskusyjny, podczas którego uczestnicy spotkania będą starali się wspólnie odpowiedzieć na pytanie, jak maksymalizować frekwencję i przychody z opolskich obiektów sportowych oraz jak w pełni wykorzystać możliwości komercyjne jakie dają opolskie hale, stadiony i pływalnie.

Źródło: Ciszewski Marketing Sportowy sp. z o.o. / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Depilacja laserowa a wiek Liczba postów: 3 Grupa: Trudne tema... Zawsze zastanawiałam się, w jakim wieku można bezpiecznie rozpocząć depilację laserową. Na stronie https://laserville.com/pl/depilacja-lase rowa-bikini/ dowiedzi...
  • budowa domu - porady Liczba postów: 416 Grupa: Trudne tema... Solidne mury to podstawa każdego budynku, dlatego warto zaufać specjalistom. Na stronie https://www.dachmur.com.pl/oferta/uslugi -budowlane/murarskie/ dostępna j...
  • Jak zainwestować pieniądze? Liczba postów: 104 Grupa: Trudne tema... A także, jeśli mówimy o tym, jak możesz zarobić więcej pieniędzy na hazardzie, znajduje się stwierdzenie, że najlepiej jest grać i stawiać zakłady w legalnych w...
  • Firmy które produkują ubrania Liczba postów: 14 Grupa: Trudne tema... Jak szukasz fajnych ciuchów sportowych, to sprawdź Forza Sport – serio, mają sztosowe rzeczy. Na stronie forzasport.pl znajdziesz ubrania idealne na trening, bi...
  • Księgowość w firmie - samemu, czy przez biuro rach... Liczba postów: 376 Grupa: Trudne tema... Zdecydowanie mogę Wam polecić sprawdzić stronę, na której znajdziecie ofertę nowoczesnego i profesjonalnego biura rachunkowego e-KAUNT - internetowa księgowość....

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19467 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 214

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >