Debata ekspercka „Venue Management – innowacje na polskich obiektach sportowych”

Debata ekspercka „Venue Management – innowacje na polskich obiektach sportowych”

Rok 2010 to czas wielu inwestycji w opolskie obiekty sportowe. Najważniejsze z nich to Centrum Sportu przy ul. Północnej, kolejny opolski orlik, przebudowa trybuny na stadionie przy ul. Oleskiej. Odpowiedź na pytanie, jak optymalnie zarządzać opolskimi obiektami będą starali się znaleźć uczestnicy debaty „Venue Management – innowacje na polskich obiektach sportowych”.

 

Dnia 25 listopada 2009 o godz. 11.00 w sali konferencyjnej Stadionu im. Opolskich Olimpijczyków przy ul. Sosnkowskiego 12 w Opolu, odbędzie się debata ekspercka „Venue Management – innowacje na polskich obiektach sportowych”. Organizatorem spotkania jest MOSiR Opole, Ciszewski Marketing Sportowy oraz firma NEC - ekspert w dziedzinie nowoczesnej infrastruktury sportowej. Udział w spotkaniu zapowiedzieli przedstawiciele Urzędu Miasta Opole, między innymi przedstawiciele z Wydziału Kultury, Sportu i Turystyki, Gospodarki oraz Promocji Miasta, jak również Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu. Swoją obecność potwierdzili też reprezentanci klubów sportowych, takich jak Gwardia Opole.

W pierwszej części debaty zostanie zaprezentowany model zarządzania obiektami sportowymi znajdującymi się w Opolu, który omówi Maciej Płuska, dyrektor Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu. Kolejna prezentacja, prowadzona przez Tomasza Raka i Marcina Pączko z firmy NEC, dotyczyć będzie rozwiązań stosowanych na zagranicznych stadionach i halach sportowo-widowiskowych, takich jak Hala o2 w Londynie oraz stadion piłkarski w Grenoble. Temat szans biznesowych oraz możliwości zarabiania na nowych obiektach zostanie przedstawiony przez Wojciecha Majerana oraz Pawła Ledwonia z firmy Ciszewski Marketing Sportowy. Poza wystąpieniami zaproszonych ekspertów, organizatorzy przewidzieli również czas na panel dyskusyjny, podczas którego uczestnicy spotkania będą starali się wspólnie odpowiedzieć na pytanie, jak maksymalizować frekwencję i przychody z opolskich obiektów sportowych oraz jak w pełni wykorzystać możliwości komercyjne jakie dają opolskie hale, stadiony i pływalnie.

Źródło: Ciszewski Marketing Sportowy sp. z o.o. / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Rząd zapowiada wsparcie dla polskich firm Liczba postów: 1 Grupa: Aktualności
  • Kredyt gotówkowy Liczba postów: 74 Grupa: Trudne tema... Mogę Wam polecić stronę https://www.malyga-poznan.pl/kredyty-hip oteczne-mieszkaniowe.html , na której znajdziecie ofertę profesjonalnego doradcy kredytowego i f...
  • Wakacje 2022 Liczba postów: 39 Grupa: Trudne tema... W opcjach wyjazdów rodzinnych pojawiły się też propozycje wakacje rodzina 2+4 – wiele hoteli z dużymi pokojami, animacjami i dodatkowymi udogodnieniami.
  • odbiór odpadów przemysłowych Liczba postów: 3 Grupa: Trudne tema... Czasem zwykły podnośnik nie wjedzie – wtedy zostaje tylko alpinizm przemysłowy. Na https://alpinizmprzemyslowy.pl można zgłosić zapytanie i szybko dostaje się....
  • praca i co dalej Liczba postów: 170 Grupa: Trudne tema... Dla mnie największy plus Mondi to to, że wszystko masz czarno na białym. Umowa, wynagrodzenie, miejsce pracy – żadnych niespodzianek. Do tego ogarniają mieszkan...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19665 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 357

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >