"Doskonałe połączenie" to hasło nowej promocji producenta grzejników PURMO
Pod koniec sierpnia rozpoczyna się europejska kampania reklamowa marki Purmo należącej do koncernu Rettig Heating pod hasłem „Doskonałe połączenie”.
Kreacja reklam i innych materiałów wykorzystuje motyw znaków matematycznych dodawania oraz równania. Znak plus zawsze łączy dwie opcje – w zależności od realizacji są to instalatorzy lub wizualizacja dwóch produktów. W ten sposób podkreślony jest główny przekaz komunikacyjny – połączone zalety dwóch systemów tworzą nową jakość.
Grupą docelową są zarówno odbiorcy profesjonalni – instalatorzy, sprzedawcy i projektanci instalacji grzewczych, jak i klienci ostateczni. Plan kampanii obejmuje komunikację ATL i akcje marketingu bezpośredniego. We wrześniu i październiku ukażą się reklamy prasowe w Muratorze, Czterech Kątach i Ładnym Domu. W czołowym magazynie branżowym Polski Instalator oprócz reklam pojawią się też inserty oraz newsletter „Hot issue”. Działania bezpośrednie są natomiast skierowane tylko do profesjonalistów, a w ich ramach zaplanowano akcje mailingowe, materiały POS oraz e-newslettery. W firmowym serwisie internetowym zostanie ponadto zorganizowany konkurs dla instalatorów i dystrybutorów, w którym do wygrania będzie 25 narzędzi wielofunkcyjnych firmy Leatherman.
– Jesienna kampania Purmo to kolejna odsłona działań realizujących strategię koncernu „The Warm Society” nakierowaną na zapewnianie klientom maksymalnego komfortu cieplnego w ich domach. Chcemy zmienić postrzeganie grzejników jako zwykłych urządzeń niezbędnych w każdym budynku i pokazać, że ich dobór znacząco wpływa na walory użytkowe i estetyczne naszych mieszkań czy biur – komentuje Emilia Dudek, kierownik działu marketingu Rettig Heating Polska.
Poza Polską kampania będzie równolegle realizowana w Rosji, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji, Belgii, Holandii, Szwecji i Finlandii. Przygotowała ją duńska agencja Kunde, obsługująca Purmo w krajach Europy. Na polski rynek materiały zaadaptował dział marketingu Rettig Heating Sp. z o.o .
Grupą docelową są zarówno odbiorcy profesjonalni – instalatorzy, sprzedawcy i projektanci instalacji grzewczych, jak i klienci ostateczni. Plan kampanii obejmuje komunikację ATL i akcje marketingu bezpośredniego. We wrześniu i październiku ukażą się reklamy prasowe w Muratorze, Czterech Kątach i Ładnym Domu. W czołowym magazynie branżowym Polski Instalator oprócz reklam pojawią się też inserty oraz newsletter „Hot issue”. Działania bezpośrednie są natomiast skierowane tylko do profesjonalistów, a w ich ramach zaplanowano akcje mailingowe, materiały POS oraz e-newslettery. W firmowym serwisie internetowym zostanie ponadto zorganizowany konkurs dla instalatorów i dystrybutorów, w którym do wygrania będzie 25 narzędzi wielofunkcyjnych firmy Leatherman.
– Jesienna kampania Purmo to kolejna odsłona działań realizujących strategię koncernu „The Warm Society” nakierowaną na zapewnianie klientom maksymalnego komfortu cieplnego w ich domach. Chcemy zmienić postrzeganie grzejników jako zwykłych urządzeń niezbędnych w każdym budynku i pokazać, że ich dobór znacząco wpływa na walory użytkowe i estetyczne naszych mieszkań czy biur – komentuje Emilia Dudek, kierownik działu marketingu Rettig Heating Polska.
Poza Polską kampania będzie równolegle realizowana w Rosji, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji, Belgii, Holandii, Szwecji i Finlandii. Przygotowała ją duńska agencja Kunde, obsługująca Purmo w krajach Europy. Na polski rynek materiały zaadaptował dział marketingu Rettig Heating Sp. z o.o .
Źródło: Base Communication / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Wlasny sklep Liczba postów: 15 Grupa: Trudne tema... Ja prowadze swój sklep i cały czas mnie denerwowało że na miejscu które mam przeznaczone dla klientów parkowały osoby które mój sklep omijały szerokim łukiem. P...
- Liczba Najbogatszych osób na świecie w 2015 r. nie... Liczba postów: 6 Grupa: Aktualności The report from Gráinne Gilmore highlights a decline in the number of the world’s wealthiest, a notable shift. As global wealth distribution changes, platforms....
- Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 63 Grupa: Aktualności Regularne informowanie o postępach budowy to strategia, która buduje zaufanie i zaangażowanie klientów. Marketing dla dewelopera może obejmować zamieszczanie zd...
- Sprzedam używane okna i drzwi - gdzie wystawić? Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Wiele osób szuka drzwi, rolet, bram czy okien nie tylko nowych ale też z drugiej ręki. A najkorzystniej może Ci wyjść wystawienie tego na https://gieldaokien.pl...
- Gdzie sprzedać łożyska do maszyn? Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Chce sprzedać łożyska do maszyn, które nie są mi już potrzebne, jak macie kogoś kto zajmuje się skupowaniem części i możecie poradzić to dajcie znać. W dużej mi...