Dotacje Unijne - przykład z Małopolski
Lokalne uwarunkowania - zarówno na terenach miejskich jak i wiejskich - stwarzają doskonałą możliwość wykorzystania środków UE w zakresie szeroko pojętego mieszkalnictwa – co wykazuje np. Priorytet 6 RPO województwa Małopolskiego.
Czytaj dalej
Zestawienie informacji wskazuje na szerokie możliwości wykorzystania środków UE przez samorządy województwa małopolskiego.
Priorytet 6 – Spójność wewnątrzregionalna
a) Działanie – Rozwój miast
- rewitalizacja zabytkowych centrów miast oraz dzielnic osiedli mieszkaniowych i terenów poprzemysłowych w ramach Lokalnych Planów Rewitalizacji.
b) Działanie – Rozwój obszarów miejskich
- rozwój infrastruktury społecznej – edukacyjnej/rekreacyjnej/sportowej
- rozwój infrastruktury energetycznej
c) poziom wsparcia - do 85% kosztów kwalifikowanych
d) kategorie wsparcia:
- 61 – Zintegrowane projekty rewitalizacji obszarów miejskich/wiejskich – 12,40 mln euro
- 75 – Infrastruktura edukacyjna (m.in. modernizacja obiektów) – 110,40 mln euro (część środków)
- 76 – Infrastruktura zdrowotna (m.in. modernizacja obiektów) – 74 mln euro (część środków)
- 78 – Infrastruktura mieszkaniowa – 24,80 mln euro
e) beneficjenci:
- jednostki sektora publicznego;
- przedsiębiorstwa;
- związki wyznaniowe;
- organizacje pozarządowe (w rozumieniu ustawy o działalności pożytku publicznego i wolentariacie);
- podmioty działające w ramach partnerstwa publiczno-prawnego;
- spółdzielnie i wspólnoty mieszkaniowe;
- podmioty realizujące inwestycje na terenach i obiektach wojskowych.
f) finansowanie:
- 12,11% ogólnej kwoty RPO – 172,13 mln euro
- środki UE – 139 mln euro
- środki publiczne - 24,53 mln euro
- środki prywatne - 8,6 mln euro
Priorytet 6 – Spójność wewnątrzregionalna
a) Działanie – Rozwój miast
- rewitalizacja zabytkowych centrów miast oraz dzielnic osiedli mieszkaniowych i terenów poprzemysłowych w ramach Lokalnych Planów Rewitalizacji.
b) Działanie – Rozwój obszarów miejskich
- rozwój infrastruktury społecznej – edukacyjnej/rekreacyjnej/sportowej
- rozwój infrastruktury energetycznej
c) poziom wsparcia - do 85% kosztów kwalifikowanych
d) kategorie wsparcia:
- 61 – Zintegrowane projekty rewitalizacji obszarów miejskich/wiejskich – 12,40 mln euro
- 75 – Infrastruktura edukacyjna (m.in. modernizacja obiektów) – 110,40 mln euro (część środków)
- 76 – Infrastruktura zdrowotna (m.in. modernizacja obiektów) – 74 mln euro (część środków)
- 78 – Infrastruktura mieszkaniowa – 24,80 mln euro
e) beneficjenci:
- jednostki sektora publicznego;
- przedsiębiorstwa;
- związki wyznaniowe;
- organizacje pozarządowe (w rozumieniu ustawy o działalności pożytku publicznego i wolentariacie);
- podmioty działające w ramach partnerstwa publiczno-prawnego;
- spółdzielnie i wspólnoty mieszkaniowe;
- podmioty realizujące inwestycje na terenach i obiektach wojskowych.
f) finansowanie:
- 12,11% ogólnej kwoty RPO – 172,13 mln euro
- środki UE – 139 mln euro
- środki publiczne - 24,53 mln euro
- środki prywatne - 8,6 mln euro
Źródło: budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 64 Grupa: Aktualności Regularne informowanie o postępach budowy to strategia, która buduje zaufanie i zaangażowanie klientów. Marketing dla dewelopera może obejmować zamieszczanie zd...
- Przeprowadzki Polaków Liczba postów: 18 Grupa: Aktualności Polecam niezawodną w tym temacie www.przeprowadzkiwroclaw.pl bardzo profesjonalna, znakomicie poradzili sobie ze wszystkim, spełnili nasze wszystkie oczekiwani...
- firma transportowa trójmisto Liczba postów: 65 Grupa: Trudne tema... Doskonała strona dla przewoźników cargo https://www.rufus.pl/poradniki/niemiec-o dplywa-cennik/ Dowiedziałem się, że promy kursują niemal całą dobę, co pozwala n...
- Firma transportowa Liczba postów: 96 Grupa: Trudne tema... Warto też zaznaczyć, że https://muntech24.pl/ to synonim solidności i niezawodności. Firma oferuje szeroki wybór zawiesi, pasów transportowych i lin, które sp...
- Reklama firmy Liczba postów: 469 Grupa: Trudne tema... Jeśli zastanawiasz się nad skuteczną reklamą dla swojej firmy, warto rozważyć marketing szeptany na Facebooku. Ta forma reklamy pozwala na dotarcie do szerokieg...