Dulux Light & SpaceTM – powiększ swoje mieszkanie z najnowszą gamą farb
Innowacyjna technologia opatentowana przez Dulux, wykorzystująca rozjaśniacze optyczne sprawia, że nawet małe pomieszczenia wydają się jaśniejsze i dzięki temu większe.
Czytaj dalej
Problem małych pokoi, pozbawionych odpowiedniej ilości światła dotyka wielu właścicieli polskich mieszkań i domów. Producent farb Dulux znalazł na to sposób: opatentował technologię LumiTecTM, opartą na wykorzystaniu rozjaśniaczy optycznych. Została ona zastosowana we wprowadzanej właśnie na polski rynek linii farb Dulux Light & SpaceTM. Ściany pokryte nową farbą Dulux odbijają nawet do dwóch razy więcej światła niż te, pomalowane tradycyjną emulsją. Dzięki temu pomieszczenia są bardziej rozświetlone i wydają się bardziej przestronne.
Dulux Light & SpaceTM to farba dostępna w ośmiu pastelowych, subtelnych kolorach. Nazwy nowych kolorów Dulux Light & SpaceTM, takie jak perłowy świt, pustynny wiatr czy powiew mięty odzwierciedlają świeżość i świetlistość proponowanych przez producenta barw.
Farba Dulux Light & SpaceTM sprawi, że w doskonale znanym nam mieszkaniu czy domu odkryjemy nową przestrzeń.
Farba Dulux Light & SpaceTM należy do grupy produktów gotowych marki Dulux. Jest to akrylowa emulsja do ścian i sufitów o wykończeniu matowym. Produkty są dostępne w opakowaniach o pojemności 2,5 litra. Ich wydajność to 14m2 / 1 litr.
Informacje o produkcie:
Dulux Light & SpaceTM – akrylowa emulsja do ścian i sufitów.
Wykończenie: matowe
Dostępne kolory: świetlisty poranek, pustynny wiatr, letnie promienie, bursztynowy blask, promienny dzień, perłowy świt, powiew mięty, różowa poświata.
Wydajność: 14m2 / 1 litr.
Pojemność i cena: 2,5 l – ok. 50 zł
Dostępność: sieć marketów Castorama oraz sklepy detaliczne na terenie całej Polski.
Informacje o producencie
ICI Paints jest częścią międzynarodowego koncernu chemicznego ICI (Imperial Chemical Industries), z siedzibą w Wielkiej Brytanii, którego akcje notowane są m.in. na giełdach w Londynie i Nowym Jorku (www.ici.com). ICI Paints posiada fabryki w 25 krajach na całym świecie, a jego oddziały znajdują się w ponad 120 państwach.
Brytyjski koncern jest obecny na polskim rynku od 1997 roku. Kluczowe marki ICI w Polsce to Dulux®, Hammerite, Pillak, Ekonowinka. Dzięki wysokiej jakości produktów i szerokiemu wachlarzowi kolorystycznemu, firma stale powiększa swój udział w polskim rynku. Od 1997 roku wartość sprzedaży produktów ICI w Polsce, w tym marki Dulux, Hammerite i Pillak wzrosła niemal 3,5 razy.
Ponad 35% produktów ICI to takie, które wprowadzono do sprzedaży na przestrzeni ostatnich trzech lat. Nowości oferowane są także w Polsce. Dodatkowo, co roku na rozwój i badania ICI Paints przeznacza ponad 180 mln zł. Dzięki temu produkty cieszą się uznaniem, a firma odnotowuje wzrost sprzedaży.
Produkty ICI są doceniane przez polskich konsumentów. W październiku 2006 roku firma ICI otrzymała za markę Dulux nagrodę „Produkt Roku”, przyznawaną przez czytelników Reader’s Digest.
Dulux® to farby nieszkodliwe dla środowiska naturalnego. Zdecydowana większość produktów ze znakiem Dulux® to ekologiczne farby wodne, które zapewniają malowanym powierzchniom możliwość prawidłowego "oddychania".
Źródło: Effective Public Relations / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Fototapeta w kuchni Liczba postów: 249 Grupa: Porady i op... Kuchnia jest miejscem, w którym spędza się bardzo dużo czasu. W dzisiejszym świecie, kiedy gotowanie stało się tak bardzo modne, gdy kulinarne programy telewizy...
- Podłoga Liczba postów: 125 Grupa: Najnowsze t... Jaką podłogę wybrać przy dwóch dużych psach?
- Jak dobrać akcesoria do łazienki? Liczba postów: 253 Grupa: Wnętrza Pytanie co chce się osiągną, jak dla mnie taki dodatek może zmienić charakter całego wnętrza. Hitem są dla mnie akcesoria, które oferuje sklep lazienkaplus.pl i...
- Meble kuchenne Szczecin Liczba postów: 7 Grupa: Najnowsze t... Co sądzicie o meblach kuchennych pod wymiar?
- Temat zawodowy Liczba postów: 2 Grupa: Najnowsze t... Zmiana nie polega tylko na modyfikacjach strukturalnych czy procesowych. To również transformacja kultury organizacyjnej. Change Manager kształtuje wartości, no...