Firma DTZ została doradzcą spółki Fabryka Biznesu.

Firma DTZ została doradzcą spółki Fabryka Biznesu.

Spółka Fabryka Biznesu, inwestor Centrum Handlu, Biznesu i Rozrywki „Sukcesja” w Łodzi, zawarła umowę z firmą DTZ na usługi doradcze w zakresie komercjalizacji części hotelowej kompleksu. Czytaj dalej

DTZ należy do światowej czołówki firm doradczych. Prowadzi działalność w 43 krajach, a w Polsce jest obecna od 1994 roku.

- Bardzo się cieszę się, że zostaliśmy wybrani przez Fabrykę Biznesu jako doradca w zakresie wyłonienia operatora hotelowego. „Sukcesja” jest znakomitym projektem, a hotel, wraz z pojawieniem się w globalnych sieciach rezerwacyjnych pod rozpoznawalna marką, będzie miejscem atrakcyjnym zarówno dla turystów, jak i biznesmenów. Dodatkowo nowocześnie zaprojektowane centrum konferencyjne będzie mogło gościć liczne imprezy i wydarzenia – mówi Adam Konieczny, szef zespołu doradztwa hotelowego w DTZ.

3-gwiazdkowy hotel będzie częścią wielofunkcyjnego kompleksu z galerią handlową, multipleksem, centrum rekreacyjnym i biurowcem klasy A. W 12-kondygnacyjnym, hotelowym budynku o powierzchni ponad 6,7 tys. mkw. znajdzie się ok. 130 pokoi, centrum konferencyjne, klub fitness, bar i restauracja. Stanie on w pobliżu ścisłego centrum Łodzi, kampusu Politechniki Łódzkiej oraz Międzynarodowych Targów Łódzkich, dla których będzie zapleczem (MTŁ niedawno rozpoczęły budowę nowoczesnego centrum konferencyjno-wystawienniczego z myślą o organizacji dużych imprez targowych, kongresów i konferencji).

 

Na ukończeniu jest projekt architektoniczny, który opracowuje warszawska pracownia Hermanowicz Rewski Architekci. Budynek zaprojektowano w nowoczesnym stylu, harmonizującym jednak z postindustrialną architekturą Łodzi. Powstanie w oparciu o proekologiczne i energooszczędne technologie, wykorzystujące odnawialną energię, kolektory słoneczne, ledowe oświetlenie i szarą wodę. Pokoje hotelowe zostaną usytuowanie na pięciu najwyższych kondygnacjach, a od wewnątrz goście będą mieli dostęp do podziemnego parkingu na ok. 1200 miejsc.

Jak wynika z raportu firmy Ernst&Young, opracowanego na zlecenie Fabryki Biznesu, wśród dużych polskich miast Łódź ma najniższy wskaźnik miejsc hotelowych na 1000 mieszkańców – wynosi on 3,5 przy ok. 20 w podobnej wielkości Krakowie. W mieście są 23 hotele (łącznie około 3 tys. miejsc), z których tylko 11 ma standard trzygwiazdkowy, a jeden czterogwiazdkowy. Z łódzkich hoteli korzysta rocznie około 420 tys. osób, głównie uczestników spotkań biznesowych, targów i konferencji oraz turystów.

 

Źródło: Abilita / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Rozwód Liczba postów: 124 Grupa: Trudne tema... Chcesz dodać odrobinę pikanterii do swojego życia intymnego? сексшоп to miejsce, gdzie znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby rozbudzić swoje zmysły. Boga...
  • Wakacje nad morzem Liczba postów: 83 Grupa: Trudne tema... Ja własnie zastanawiam się nad wakacjami w Chorwacji. Znalazłam nawet nowoczesny hotel blisko plaży w Sibeniku - https://www.amadriapark.com/hotel/amadri a-park-...
  • Wlasny sklep Liczba postów: 15 Grupa: Trudne tema... Ja prowadze swój sklep i cały czas mnie denerwowało że na miejscu które mam przeznaczone dla klientów parkowały osoby które mój sklep omijały szerokim łukiem. P...
  • Liczba Najbogatszych osób na świecie w 2015 r. nie... Liczba postów: 6 Grupa: Aktualności
  • Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 63 Grupa: Aktualności Regularne informowanie o postępach budowy to strategia, która buduje zaufanie i zaangażowanie klientów. Marketing dla dewelopera może obejmować zamieszczanie zd...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19436 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 422

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >