Firmy przeprowadzają proces rebrandingu marki

Firmy przeprowadzają proces rebrandingu marki

Vetrex Sp. z o.o., jeden z czołowych producentów stolarki otworowej z PVC i aluminium w Polsce, przeprowadził proces rebrandingu marki. Zmiany dotyczą nie tylko systemu komunikacji wizualnej, ale także zasad współpracy z partnerami handlowymi oraz standardów jakości obsługi klienta.

Rozwijająca się branża stolarki okiennej i drzwiowej, a także zmieniające się oczekiwania i świadomość klientów, skłoniły zarząd firmy do podjęcia decyzji o rebrandingu marki. Zadaniem, jakie stoi przed firmą Vetrex jest jeszcze lepsza realizacja potrzeb Klientów. Żeby to osiągnąć potrzebne są wielotorowe zmiany w funkcjonowaniu firmy. Wraz z rozpoczęciem nowego etapu w historii Vetrex nastąpiły zmiany na płaszczyźnie komunikacji wizualnej firmy. Powstała także nowa strona internetowa.

 

Komunikacja wizualna

Zmiana wizerunku firmy Vetrex łączy się powstaniem nowego systemu komunikacji wizualnej. Dotychczas stosowane odcienie szarości i bieli zastąpione zostały biało-czerwonymi, dynamicznymi kolorami, symbolizującymi energię, elegancję i nowoczesność. Cechy te podkreśla nowe logo firmy, które z jednej strony stanowi połączenie litery „V” i strzałki skierowanej w górę, z drugiej zaś nawiązuje do budowy okna. Dodatkowo do logo dodane zostało określenie „okna Premium”, które jest synonimem bezpieczeństwa, niezawodności i energooszczędności, czyli tego, czego oczekują klienci wybierając okna do własnego domu. Nowa kolorystyka zastosowana została we wszystkich materiałach firmowych, takich jak katalogi i banery. Dominuje także na nowej stronie internetowej firmy.

 

Strona internetowa

Nowa strona internetowa Vetrex doskonale podkreśla nowoczesność i innowacyjność firmy. To miejsce, gdzie znajdziemy informacje o ofercie firmy, a także porady, które pomogą w podjęciu decyzji o zakupie okien.  W menu głównym strony oprócz informacji o firmie, użytkownicy znajdą także dokładną prezentację oferty okien i drzwi oraz akcesoriów dodatkowych.


Najważniejszy jest Klient

Firma Vetrex jest świadoma potrzeb Klientów. Wie, że poszukują oni przede wszystkim uczciwej i kompleksowej oferty, dlatego też wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom i kładzie jeszcze większy nacisk na jakość swoich produktów oraz obsługi Klienta. Vetrex chce być nie tylko producentem okiem, ale także partnerem oferującym doradztwo w zakresie wyboru stolarki dostosowanej do potrzeb Klientów. W tym celu powstała „Akademia Vetrex”, w ramach której firma oferuje szkolenia z zakresu profesjonalnej obsługi klienta dla kadry kierowniczej i personelu sprzedażowego w punktach sprzedaży oferujących produkty Vetrex. Dodatkowo Vetrex prowadzi specjalne szkolenia dla ekip montażowych w zakresie prawidłowego montażu swoich okien. Mają one na celu wyeliminowanie ewentualnych błędów, które zazwyczaj odpowiadają za wadliwe działanie produktów. Wszystkie zmiany w firmie mają na celu zbudowanie wizerunku nowej, silnej marki firmy Vetrex, która nie tylko dąży do zaspokojenia wysokich wymagań Klientów, ale także wyznacza trendy panujące na rynku w zakresie obsługi klienta, jakości produktów oraz niepowtarzalnego wzornictwa.

„Firma Vetrex obecna jest na polskim rynku od ponad 13 lat. Przez ten okres udało nam się zbudować silną markę. Jednak, by móc dalej funkcjonować na bardzo rozdrobnionym rynku stolarki budowlanej, musieliśmy przeprowadzić proces rewitalizacji marki. Zmiany, które następują w naszej firmie są więc elementem strategii, której celem jest nie tylko zdobycie większego udziału w rynku, a także stałe dążenie do udoskonalania zarówno firmy, jak i produktów. Poprzez wprowadzone zamiany w komunikacji marki chcemy zdobyć zaufanie Klientów. Chcemy, by wiedzieli, że dostarczamy nowoczesne rozwiązania oraz wysokiej jakości produkty wyróżniające się ciekawym wzornictwem.” – komentuje Jarosław Ogórkiewicz, Prezes Zarządu Vetrex Sp. Z o.o.

 

 

 
Źródło: Sigma / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Sposób na zdrowie Liczba postów: 554 Grupa: Trudne tema... A czy ktoś z was kojarzy Centrum Medyczne http://trimedic.pl ? Tak pytam, ponieważ zastanawiam się nad tym - czy się do nich nie zgłosić?.....
  • Nowoczesna edukacja Liczba postów: 65 Grupa: Trudne tema... Nie da się ukryć, że dzisiaj to system edukacji się zmienił i przyspieszył. Dlatego czasami dzieciom trudno jest nadążyć z materiałem, nie wszy...
  • Gdzie kupić tonery Liczba postów: 29 Grupa: Trudne tema... Moim zdaniem na pewno warto skorzystać z https://inkhouse.pl/toner-hp-153a-czarny -w1530a-2-5k,p11176.html . To jest naprawdę bardzo dobra oferta.
  • Księgowość w firmie - samemu, czy przez biuro rach... Liczba postów: 373 Grupa: Trudne tema... W przypadku mojej firmy korzystam z usług nowoczesnego i profesjonalnego, internetowego biura rachunkowego e-KAUNT - internetowa księgowość . Jest to idealne ro...
  • Skuteczna reklama dla e-biznesu? Liczba postów: 269 Grupa: Trudne tema... W tym temacie warto zajrzeć do firmy https://bingraf.pl/ która oferuje kompleksowe usługi poligraficzne, obejmujące zarówno projektowanie graficzne, druk offse...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19396 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 1036

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >