Firmy rozpoczynają współpracę z marketami budowlanymi

Firmy rozpoczynają współpracę z marketami budowlanymi

Produkty Centrum Klima – wiodącego na rynku polskim oraz liczącego się w Europie producenta i dystrybutora systemów wentylacyjnych oraz klimatyzacyjnych – są od czerwca dostępne w sklepach Bricoman. Czytaj dalej

 

Rozpoczęcie współpracy z siecią marketów budowlanych to kolejny krok w zakresie poszerzania kanałów dystrybucji Centrum Klima. Intencją zarządu spółki jest nawiązanie współpracy z kolejnymi sieciami marketów o zasięgu ogólnopolskim. Bricoman Polska należy do międzynarodowej GROUPE ADEO, w której znajduje się też m.in. Leroy Merlin. Sklepy Bricoman przeznaczone są zarówno dla klientów indywidualnych, jak i profesjonalistów. Tworzone są z myślą o wszystkich, którzy budują, remontują i wykańczają swoje domy lub mieszkania. Sieć Bricoman, jako pierwsza w swojej branży, zdecydowała się udostępnić klientom cały swój asortyment w nowoczesnej formie online.

 

Czytaj również: Powstanie Galeria pod Kaskadą na warszawskiej Woli

 

„Asortyment Centrum Klima wyróżnia się jakością i bardzo wysokimi parametrami technicznymi. Spełnia najwyższe normy skandynawskie czy niemieckie. Polacy coraz bardziej doceniają wysoki standard produktów i rozmysłem wybierają systemy wentylacyjne i klimatyzacyjne do swoich domów. Dlatego zdecydowaliśmy się na nawiązanie współpracy z marketami budowlanymi i zintensyfikowanie sprzedaży do odbiorców indywidualnych. Bricoman to dopiero początek. Chcemy bardzo intensywnie rozwijać się w tym kierunku. Mam nadzieję, że już wkrótce będziemy mogli poinformować o kolejnych kontraktach z sieciami sklepów. Prowadzone przez nas rozmowy są na zaawansowanym poziomie. Szacuję, że w perspektywie 3 kolejnych lat ten obszar działalności może zwiększyć przychody ze sprzedaży Centrum Klima nawet o kilkanaście procent” – powiedział Marek Perendyk, prezes Centrum Klima.

 

 

Głównym przedmiotem działalności Centrum Klima jest produkcja i dystrybucja elementów instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnych. Ponad 29,6% przychodów ze sprzedaży pochodzi z produktów własnych Centrum Klima, zaś pozostałe są generowane dzięki dystrybucji produktów innych firm, głównie z rynku europejskiego i azjatyckiego. Centrum Klima – dzięki stabilnej pozycji w branży – ma wyłączność m.in. na sprzedaż elastycznych przewodów wentylacyjnych firmy GLV, klimatyzatorów marki Galanz oraz central wentylacyjnych Vent-Axia renomowanej brytyjskiej firmy.

 

Czytaj również: Galeria Bawełnianka ma nowego najemcę

 

Dotychczas asortyment Centrum Klima przeznaczony był głównie dla odbiorców hurtowych i oferowany w sprzedaży bezpośredniej. Spółka dostarcza produkty generalnym wykonawcom, firmom instalacyjno-montażowym, deweloperom oraz podmiotom działającym w branży wentylacyjno-klimatyzacyjnej. W latach 2007-2011 Centrum Klima zrealizowała projekty na rzecz prestiżowych odbiorców oraz w znanych lokalizacjach, do których należą instytucje i obiekty użyteczności publicznej, centrale banków, duże centra handlowe, w tym m.in. siedziba PAN, Pałac Prezydencki, Stacja Metra Kabaty, Bank PKO BP, Nordea, Deutsche Bank, Alior Bank, Centrum handlowe Złote Tarasy, Tesco, Carrefour, Toyota Motor Poland, Vistula, Procter&Gamble, Cinema City Warszawa, LG Electronics, Volkswagen.


Centrum Klima konsekwentnie umacnia swoją pozycję zarówno na rynku polskim, jak i na rynkach zagranicznych. Oferta spółki – spełniające najwyższe światowe standardy przy zachowaniu konkurencyjności cenowej – doceniana jest przez kontrahentów z 37 krajów świata. W 2010 roku działania eksportowe Centrum Klima stanowiły 27,6% przychodów spółki ogółem. Od początku 2010 roku Centrum Klima rozpoczęła działania handlowe z kontrahentami z Hiszpanii, Austrii, Chorwacji, Wysp Owczych, Maroka, Szwajcarii i Turcji. Spółka nawiązała także współpracę z nowymi partnerami ze Szwecji, Ukrainy, Białorusi, Niemiec, Bułgarii, Holandii, Rumunii, Estonii, Wielkiej Brytanii, Czech, Belgii, Finlandii, Danii czy też Portugalii.

2011-07-21
Źródło: Genesis PR / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 64 Grupa: Aktualności Regularne informowanie o postępach budowy to strategia, która buduje zaufanie i zaangażowanie klientów. Marketing dla dewelopera może obejmować zamieszczanie zd...
  • Przeprowadzki Polaków Liczba postów: 18 Grupa: Aktualności Polecam niezawodną w tym temacie www.przeprowadzkiwroclaw.pl bardzo profesjonalna, znakomicie poradzili sobie ze wszystkim, spełnili nasze wszystkie oczekiwani...
  • firma transportowa trójmisto Liczba postów: 65 Grupa: Trudne tema... Doskonała strona dla przewoźników cargo https://www.rufus.pl/poradniki/niemiec-o dplywa-cennik/ Dowiedziałem się, że promy kursują niemal całą dobę, co pozwala n...
  • Firma transportowa Liczba postów: 96 Grupa: Trudne tema... Warto też zaznaczyć, że https://muntech24.pl/ to synonim solidności i niezawodności. Firma oferuje szeroki wybór zawiesi, pasów transportowych i lin, które sp...
  • Reklama firmy Liczba postów: 469 Grupa: Trudne tema... Jeśli zastanawiasz się nad skuteczną reklamą dla swojej firmy, warto rozważyć marketing szeptany na Facebooku. Ta forma reklamy pozwala na dotarcie do szerokieg...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19469 użytkowników

Użytkownicy online (2)

gości: 226

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >