Kampania marki Purmo promująca niskotemperaturowe systemy grzewcze.
Celem nowej kampanii marki Purmo jest zwrócenie uwagi na ekonomiczny, efektywny i wydajny system grzewczy, pasujący zarówno do nowo wybudowanych, jak i remontowanych domów.
Czytaj dalej
Ma temu służyć program promujący grzejniki pracujące w niskotemperaturowych systemach grzewczych.
Zastosowanie grzejników nisko-temperaturowych w instalacjach grzewczych to podejście nowatorskie, dlatego firma Purmo zainicjowała kampanię, podkreślającą zalety tych rozwiązań grzewczych. Będą one doskonale współpracować z każdą efektywną energetycznie instalacją o niskich temperaturach czynnika grzewczego, (np. z wykorzystaniem pomp ciepła), zapewniając niezmieniony poziom komfortu cieplnego przy niższych kosztach eksploatacyjnych. Takie instalacje mogą pracować w nowych i zmodernizowanych budynkach o wysokiej izolacyjności ścian zewnętrznych.
„Głównym celem jesiennej kampanii marki Purmo jest promowanie nowatorskiej idei energooszczędnego ogrzewania. Jako lider rynku chcemy wspierać rozwój wydajnych, ale przyjaznych środowisku metod grzewczych. W trakcie szkoleń dla profesjonalistów będziemy mieli okazję podzielić się wiedzą i wynikami ponad dwuletnich badań, prowadzonych w koncernie Rettig Heating.” - wyjaśnia Emilia Dudek, kierownik działu marketingu Rettig Heating.
Poza Polską kampania będzie równolegle realizowana w Rumunii, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji, Belgii, Holandii, Szwecji, Finlandii oraz na Węgrzech. Przygotowała ją duńska agencja Skillz, obsługująca Purmo w krajach Europy. Na polski rynek materiały zaadaptował dział marketingu Rettig Heating, właściciela marki Purmo.
Niskotemperaturowe systemy grzewcze.
Certyfikacja energetyczna budynków stanowi coraz bardziej istotne zagadnienie w przemyśle, budownictwie i administracji rządowej, podnosząc wysoko wymagania odnośnie emisji substancji związanych z budową, będących szkodliwymi dla środowiska. Zwiększanie grubości warstwy izolacji cieplnej jest niezbędnym rozwiązaniem, ale prawdziwa korzyść osiągana jest dopiero w połączeniu z zastosowaniem energooszczędnych instalacji grzewczych. Tu właśnie odpowiedzią stają się grzejniki Purmo. Firma zainwestowała w ponad dwuletni program badawczy, aby jednoznacznie potwierdzić korzyści jakie dają grzejniki niskotemperaturowe. Ich praca została przebadana dla szeregu warunków testowych we współpracy z Politechnikami w Helsinkach, Goeteborgu i Dreźnie. Wyniki badań pozwoliły na optymalizację oferty grzejników niskotemperaturowych Purmo, które obecnie dostępne są dla klientów w całej Europie.
Z perspektywy projektantów i instalatorów niskotemperaturowe grzejniki Purmo zwiększają uniwersalność oferty Purmo. Grzejniki te zapewniają bardziej ekonomiczne i efektywne funkcjonowanie instalacji ogrzewania niż inne rozwiązania, bez uszczerbku dla komfortu cieplnego. Możliwość współpracy grzejników Purmo z odnawialnymi źródłami ciepła to istotna informacja dla osób zwracających uwagę na poziom emisji substancji szkodliwych dla środowiska. Przede wszystkim zaś, z punktu widzenia projektantów i instalatorów, grzejniki Purmo spełnią wymagania efektywnej i ekonomicznej pracy w niskotemperaturowych instalacjach grzewczych.
Zastosowanie grzejników nisko-temperaturowych w instalacjach grzewczych to podejście nowatorskie, dlatego firma Purmo zainicjowała kampanię, podkreślającą zalety tych rozwiązań grzewczych. Będą one doskonale współpracować z każdą efektywną energetycznie instalacją o niskich temperaturach czynnika grzewczego, (np. z wykorzystaniem pomp ciepła), zapewniając niezmieniony poziom komfortu cieplnego przy niższych kosztach eksploatacyjnych. Takie instalacje mogą pracować w nowych i zmodernizowanych budynkach o wysokiej izolacyjności ścian zewnętrznych.
Grupą docelową kampanii są przede wszystkim projektanci instalacji grzewczych. Plan kampanii obejmuje komunikację ATL, internet oraz akcje marketingu bezpośredniego. W październiku i listopadzie ukażą się reklamy w prasie branżowej. Do layout nowej kampanii dostosowana zostanie strona firmowa www.purmo.pl. Ważnym elementem kampanii będzie intensywna komunikacja bezpośrednia z główną grupą docelową. Do projektantów instalacji grzewczych skierowana zostanie duża akcja direct mailingu. W głównych miastach Polski Purmo zorganizuje warsztaty szkoleniowe, propagujące ideę oszczędnych systemów ogrzewania niskotemperaturowego. Akcję wspierać będą informacyjne działania bezpośrednie skierowane do kontrahentów handlowych firmy - akcje mailingowe oraz e-newslettery.
„Głównym celem jesiennej kampanii marki Purmo jest promowanie nowatorskiej idei energooszczędnego ogrzewania. Jako lider rynku chcemy wspierać rozwój wydajnych, ale przyjaznych środowisku metod grzewczych. W trakcie szkoleń dla profesjonalistów będziemy mieli okazję podzielić się wiedzą i wynikami ponad dwuletnich badań, prowadzonych w koncernie Rettig Heating.” - wyjaśnia Emilia Dudek, kierownik działu marketingu Rettig Heating.
Poza Polską kampania będzie równolegle realizowana w Rumunii, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji, Belgii, Holandii, Szwecji, Finlandii oraz na Węgrzech. Przygotowała ją duńska agencja Skillz, obsługująca Purmo w krajach Europy. Na polski rynek materiały zaadaptował dział marketingu Rettig Heating, właściciela marki Purmo.
Niskotemperaturowe systemy grzewcze.
Certyfikacja energetyczna budynków stanowi coraz bardziej istotne zagadnienie w przemyśle, budownictwie i administracji rządowej, podnosząc wysoko wymagania odnośnie emisji substancji związanych z budową, będących szkodliwymi dla środowiska. Zwiększanie grubości warstwy izolacji cieplnej jest niezbędnym rozwiązaniem, ale prawdziwa korzyść osiągana jest dopiero w połączeniu z zastosowaniem energooszczędnych instalacji grzewczych. Tu właśnie odpowiedzią stają się grzejniki Purmo. Firma zainwestowała w ponad dwuletni program badawczy, aby jednoznacznie potwierdzić korzyści jakie dają grzejniki niskotemperaturowe. Ich praca została przebadana dla szeregu warunków testowych we współpracy z Politechnikami w Helsinkach, Goeteborgu i Dreźnie. Wyniki badań pozwoliły na optymalizację oferty grzejników niskotemperaturowych Purmo, które obecnie dostępne są dla klientów w całej Europie.
Z perspektywy projektantów i instalatorów niskotemperaturowe grzejniki Purmo zwiększają uniwersalność oferty Purmo. Grzejniki te zapewniają bardziej ekonomiczne i efektywne funkcjonowanie instalacji ogrzewania niż inne rozwiązania, bez uszczerbku dla komfortu cieplnego. Możliwość współpracy grzejników Purmo z odnawialnymi źródłami ciepła to istotna informacja dla osób zwracających uwagę na poziom emisji substancji szkodliwych dla środowiska. Przede wszystkim zaś, z punktu widzenia projektantów i instalatorów, grzejniki Purmo spełnią wymagania efektywnej i ekonomicznej pracy w niskotemperaturowych instalacjach grzewczych.
Grzejniki niskotemperaturowe
Najważniejsze aspekty wysoko efektywnych energetycznie instalacji grzewczych, współpracujących z niskotemperaturowymi grzejnikami Purmo są następujące:
Efektywność
Testy porównawcze niskotemperaturowych grzejników Purmo i innych systemów ogrzewania wskazują na przewagę grzejników. Cechują się one krótszym czasem reakcji na sygnały z układu regulacji, zapewniając ten sam, co inne systemy, poziom komfortu cieplnego przy niższych kosztach eksploatacyjnych instalacji i mniejszych stratach ciepła.
Komfort
Niskotemperaturowe grzejniki Purmo zapewniają korzystne warunki klimatu wewnętrznego w każdym pomieszczeniu, emitując ciepło na drodze konwekcji i promieniowania. Instalacja z grzejnikami będzie sprawnie i bezpośrednio reagować na zmienne zapotrzebowanie użytkowników, nawet w najbardziej wymagających i zmiennych warunkach pracy.
Uniwersalność
Niskotemperaturowe grzejniki Purmo zoptymalizują pracę każdej wysoko efektywnej energetycznie instalacji grzewczej, w nowych oraz remontowanych budynkach, przy niskich parametrach cieplnych wody obiegowej. Będą współpracować z każdym rodzajem źródła ciepła, włączając w to źródła alternatywne i odnawialne – energię słoneczną, wiatr, wodę i biomasę – bez konieczności wprowadzania zmian w zakresie dobranych grzejników.
Źródło: PR Purmo / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Wlasny sklep Liczba postów: 15 Grupa: Trudne tema... Ja prowadze swój sklep i cały czas mnie denerwowało że na miejscu które mam przeznaczone dla klientów parkowały osoby które mój sklep omijały szerokim łukiem. P...
- Liczba Najbogatszych osób na świecie w 2015 r. nie... Liczba postów: 6 Grupa: Aktualności The report from Gráinne Gilmore highlights a decline in the number of the world’s wealthiest, a notable shift. As global wealth distribution changes, platforms....
- Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 63 Grupa: Aktualności Regularne informowanie o postępach budowy to strategia, która buduje zaufanie i zaangażowanie klientów. Marketing dla dewelopera może obejmować zamieszczanie zd...
- Sprzedam używane okna i drzwi - gdzie wystawić? Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Wiele osób szuka drzwi, rolet, bram czy okien nie tylko nowych ale też z drugiej ręki. A najkorzystniej może Ci wyjść wystawienie tego na https://gieldaokien.pl...
- Gdzie sprzedać łożyska do maszyn? Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Chce sprzedać łożyska do maszyn, które nie są mi już potrzebne, jak macie kogoś kto zajmuje się skupowaniem części i możecie poradzić to dajcie znać. W dużej mi...