![Kampania reklamowa Automower nagrodzona!](https://www.budnet.pl/static/article_images/avatars/17685_H310-0464_15164.jpg)
Kampania reklamowa Automower nagrodzona!
Firma Husqvarna zdobyła prestiżową nagrodę „100-watt”. Jest to najważniejszy konkurs Szwedzkiej branży reklamowej. Wyróżnienie zostało przyznane za kampanię marketingową automatycznej kosiarki Automower® 305 - „Ewolucja”, w kategorii Reklama Międzynarodowa.
Czytaj dalej
Kampania promocyjna firmy Husqvarna o nazwie „Ewolucja” została uhonorowana nagrodą „100-watt”, czyli dosłownie 100 Watów. Wyróżnienie to przyznawane jest przez Stowarzyszenie Szwedzkich Reklamodawców (Association of Swedish Advertisers) oraz Szwedzkie Stowarzyszenie Agencji Komunikacji (Swedish Association of Communication Agencies). Otrzymują je reklamy, które zaskakują swoją pomysłowością oraz świeżością. Kampania firmy Husqvarna powstała we współpracy z agencją Ehrenstråhle BBDO.
Czytaj również: Rusza zaskakujący świąteczny konkurs
- "Jest to naprawdę wielkie uznanie dla pracy jaką wykonaliśmy podczas mijającego roku. Wyzwaniem dla nas była budowa świadomości marki, jak i samego produktu. Chcieliśmy również wytworzyć trwałe, natychmiastowe skojarzenie między automatycznym koszeniem trawnika a firmą Husqvarna. Nasza kampania była nieocenionym wsparciem przy realizacji tych celów" – powiedział Torsten Bollweg, Vice President Brands & Marketing w firmie Husqvarna AB.
Werdykt jury:
Laureatem nagrody „100-watt” za rok 2011 jest firma, która poprzez szczegółowe badania i pracę na poziomie konsumenta, zidentyfikowała jego opinie i potrzeby oraz przełamała psychologiczne bariery. Dzięki temu opracowała przejrzystą i zrozumiałą komunikację, która podkreśla użyteczność produktu. Kampania spowodowała, że po latach średniej sprzedaży wzrosła ona dwukrotnie w kluczowych europejskich rynkach. Jest to doskonały przykład jak prosta i jednocześnie obrazowa komunikacja może dać wielką siłę!
- "Wyróżnienie „100-watt” jest dla firmy Husqvarna bardzo istotne. Nagroda ta jest dowodem, że nasze produkty tworzymy z myślą o ich użytkownikach. Zależy nam, aby były funkcjonalne, komfortowe oraz łatwe w obsłudze" – powiedział Krzysztof Wardęga, Dyrektor Zarządzający w firmie Husqvarna Poland. Husqvarna Automower® to pierwsze na świecie w pełni zautomatyzowane, inteligentne kosiarki. Zostały tak skonstruowane, aby kosić niezależnie od kształtu trawnika, obecności przeszkód (takich jak: rośliny, mała architektura ogrodowa itp.), ukształtowania terenu czy warunków pogodowych. Model 305 jest pierwszą kosiarką automatyczną Husqvarna wyposażoną w baterię litową. Dzięki temu jest najlżejszym produktem w rodzinie Automower® – waży tylko 7 kg. Przeznaczony jest do pielęgnacji przydomowych ogrodów
o powierzchni do 500m2.
Stowarzyszenie Szwedzkich Reklamodawców oraz Szwedzkie Stowarzyszenie Agencji Komunikacji są organizacjami zrzeszającymi przedsiębiorstwa i organizacje z różnych dziedzin marketingu, działających na rynku szwedzkim. Zadaniem ich jest reprezentowanie interesów swych członków, pełnienie funkcji doradczej, informacyjnej oraz lidera opinii z zakresu marketingu i obszarów pokrewnych. Nagroda „100-watt” przyznawana jest nieprzerwanie od 1990 roku. W konkursie nominowane są kampanie największych, globalnych marek. Wyróżnienie wręczane jest w siedmiu kategoriach: kampanii konsumenckich, producenckich, społecznych, międzynarodowych, błyskotliwych oraz długoterminowej opieki nad marką.
2012-01-04
Źródło: Compress / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Wlasny sklep Liczba postów: 15 Grupa: Trudne tema... Ja prowadze swój sklep i cały czas mnie denerwowało że na miejscu które mam przeznaczone dla klientów parkowały osoby które mój sklep omijały szerokim łukiem. P...
- Liczba Najbogatszych osób na świecie w 2015 r. nie... Liczba postów: 6 Grupa: Aktualności The report from Gráinne Gilmore highlights a decline in the number of the world’s wealthiest, a notable shift. As global wealth distribution changes, platforms....
- Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 63 Grupa: Aktualności Regularne informowanie o postępach budowy to strategia, która buduje zaufanie i zaangażowanie klientów. Marketing dla dewelopera może obejmować zamieszczanie zd...
- Sprzedam używane okna i drzwi - gdzie wystawić? Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Wiele osób szuka drzwi, rolet, bram czy okien nie tylko nowych ale też z drugiej ręki. A najkorzystniej może Ci wyjść wystawienie tego na https://gieldaokien.pl...
- Gdzie sprzedać łożyska do maszyn? Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Chce sprzedać łożyska do maszyn, które nie są mi już potrzebne, jak macie kogoś kto zajmuje się skupowaniem części i możecie poradzić to dajcie znać. W dużej mi...