Konsumencki Lider Jakości 2012
W ostatnim czasie firma Bruk-Bet otrzymała dwa ważne wyróżnienia, które przyznane zostały dzięki głosom konsumentów i specjalistów z branży. Małopolski producent odznaczony został złotym godłem programu Konsumencki Lider Jakości 2012 i tytułem Srebrnej Budowlanej Marki Roku za lata 2011 i 2012.
Czytaj dalej
Wyróżnienia, które otrzymała firma Bruk-Bet, są na polskim rynku traktowane szczególnie. O ich przyznaniu decydują bowiem bezpośrednio konsumenci, którzy na co dzień korzystają z wybranych produktów, oraz firmy wykonawcze, których doświadczenie pozwala na profesjonalną ocenę rynku.
Czytaj również: Wystartowała II edycja konkursu „Dekarz na 5”
Złote godło programu Konsumencki Lider Jakości 2012
Ogólnopolski program promocyjny Konsumencki Lider Jakości 2012 został przeprowadzony przez redakcję Strefy Gospodarki, dodatku do Dziennika Gazety Prawnej. Jego ideą było wyłonienie marek i firm, które według polskich konsumentów są liderami jakościowymi w danej branży. Badanie konsumenckie zostało przeprowadzone na grupie ponad 1500 respondentów, którzy zostali zapytani o jakość produktów i usług na polskim rynku.
Dzięki głosom konsumentów, w kategorii „Kostka brukowa” firma Bruk-Bet zdobyła najwyższe wyróżnienie - złote godło. Produkty Bruk-Betu zostały docenione za wyjątkową trwałość i wytrzymałość. Duże znaczenie dla respondentów miała również bogata paleta kolorów kostek brukowych Bruk-Betu, wyróżniająca je spośród ofert pozostałych producentów dostępnych na polskim rynku. Badanie przeprowadzone na potrzeby programu pokazało ponadto, że Bruk-Bet jest dla konsumentów godną zaufania, sprawdzoną i solidną marką.
Czytaj również: Podsumowanie programu Mistrzowie Montażu
Srebrna Budowlana Marka Roku 2011 i 2012
Ranking Marek Budowlanych organizowany przez ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o. o. - nagradza najlepsze marki, które w minionym roku cieszyły się największym zainteresowaniem i uznaniem wykonawców. Firma Bruk-Bet została wyróżniona w kategorii „Kostka Brukowa” za, przytaczając uzasadnienie organizatorów, sukcesy w kreowaniu silnej marki na rynku materiałów budowlanych w minionym i obecnym roku. O wyniku rywalizacji marek decydowało ogólnopolskie badanie opinii i preferencji firm wykonawczych przeprowadzone na przełomie 2011 i 2012 roku.
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Wlasny sklep Liczba postów: 15 Grupa: Trudne tema... Ja prowadze swój sklep i cały czas mnie denerwowało że na miejscu które mam przeznaczone dla klientów parkowały osoby które mój sklep omijały szerokim łukiem. P...
- Liczba Najbogatszych osób na świecie w 2015 r. nie... Liczba postów: 6 Grupa: Aktualności The report from Gráinne Gilmore highlights a decline in the number of the world’s wealthiest, a notable shift. As global wealth distribution changes, platforms....
- Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 63 Grupa: Aktualności Regularne informowanie o postępach budowy to strategia, która buduje zaufanie i zaangażowanie klientów. Marketing dla dewelopera może obejmować zamieszczanie zd...
- Sprzedam używane okna i drzwi - gdzie wystawić? Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Wiele osób szuka drzwi, rolet, bram czy okien nie tylko nowych ale też z drugiej ręki. A najkorzystniej może Ci wyjść wystawienie tego na https://gieldaokien.pl...
- Gdzie sprzedać łożyska do maszyn? Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Chce sprzedać łożyska do maszyn, które nie są mi już potrzebne, jak macie kogoś kto zajmuje się skupowaniem części i możecie poradzić to dajcie znać. W dużej mi...