Konsumencki Lider Jakości 2012

Konsumencki Lider Jakości 2012

W ostatnim czasie firma Bruk-Bet otrzymała dwa ważne wyróżnienia, które przyznane zostały dzięki głosom konsumentów i specjalistów z branży. Małopolski producent odznaczony został złotym godłem programu Konsumencki Lider Jakości 2012 i tytułem Srebrnej Budowlanej Marki Roku za lata 2011 i 2012. Czytaj dalej

 

Wyróżnienia, które otrzymała firma Bruk-Bet, są na polskim rynku traktowane szczególnie. O ich przyznaniu decydują bowiem bezpośrednio konsumenci, którzy na co dzień korzystają z wybranych produktów, oraz firmy wykonawcze, których doświadczenie pozwala na profesjonalną ocenę rynku.

 

Czytaj również: Wystartowała II edycja konkursu „Dekarz na 5”

 

 

Złote godło programu Konsumencki Lider Jakości 2012

Ogólnopolski program promocyjny Konsumencki Lider Jakości 2012 został przeprowadzony przez redakcję Strefy Gospodarki, dodatku do Dziennika Gazety Prawnej. Jego ideą było wyłonienie marek i firm, które według polskich konsumentów są liderami jakościowymi w danej branży. Badanie konsumenckie zostało przeprowadzone na grupie ponad 1500 respondentów, którzy zostali zapytani o jakość produktów i usług na polskim rynku.

 

 

Dzięki głosom konsumentów, w kategorii „Kostka brukowa” firma Bruk-Bet zdobyła najwyższe wyróżnienie - złote godło. Produkty Bruk-Betu zostały docenione za wyjątkową trwałość i wytrzymałość. Duże znaczenie dla respondentów miała również bogata paleta kolorów kostek brukowych Bruk-Betu, wyróżniająca je spośród ofert pozostałych producentów dostępnych na polskim rynku. Badanie przeprowadzone na potrzeby programu pokazało ponadto, że Bruk-Bet jest dla konsumentów godną zaufania, sprawdzoną i solidną marką.

 

Czytaj również: Podsumowanie programu Mistrzowie Montażu


 

Srebrna Budowlana Marka Roku 2011 i 2012

Ranking Marek Budowlanych organizowany przez ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o. o. - nagradza najlepsze marki, które w minionym roku cieszyły się największym zainteresowaniem i uznaniem wykonawców. Firma Bruk-Bet została wyróżniona w kategorii „Kostka Brukowa” za, przytaczając uzasadnienie organizatorów, sukcesy w kreowaniu silnej marki na rynku materiałów budowlanych w minionym i obecnym roku. O wyniku rywalizacji marek decydowało ogólnopolskie badanie opinii i preferencji firm wykonawczych przeprowadzone na przełomie 2011 i 2012 roku.

 

2012-06-26
Źródło: Sfera PR / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19444 użytkowników

Użytkownicy online (4)

gości: 320

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >