
LPP S.A. wynajmie lokal w FASHION HOUSE Gdańsk
24 września 2009 – LPP S.A. podpisało umowę najmu lokalu w FASHION HOUSE Gdańsk. LPP S.A. otworzy sklep outletowy z następującymi markami: Reserved, Reserved Kids, Esotiq, Mohito, Cropp. Lokal będzie miał powierzchnię 365 m2 oraz będzie usytuowany w drugiej fazie projektu.
Będzie to drugi sklep outletowy LPP S.A. z marką Reserved w Polsce. Sklep zostanie otwarty w połowie listopada 2009 roku.
CB Richard Ellis Polska Sp. z o.o. jest agentem zajmującym się komercjalizacją drugiej fazy FASHION HOUSE Gdańsk.
Budowa drugiej fazy FASHION HOUSE Gdańsk rozpoczęła się wczesną wiosną tego roku, a jej otwarcie jest planowane na połowę listopada 2009 roku. Obecnie w projekcie znajdują się 63 sklepy takich marek jak: Nike, Puma, Adidas, Mexx, Diverse, Big Star, Reporter, Umbro, Timberland, Vero Moda, Dajar, Triumph, Badura, Coccodrillo, Bergson, Drewex i Mituu. Jednym z najważniejszych sukcesów FASHION HOUSE Gdańsk jest odnotowany wzrost sprzedaży w pierwszym półroczu 2009, który wyniósł 20,5% w porównaniu do tego samego okresu w 2008 roku.
Centra handlowe typu FASHION HOUSE Outlet oferują w sprzedaży końcówki kolekcji odzieży, obuwia, artykułów gospodarstwa domowego i tekstyliów domowych od 30% do 70% taniej. Powierzchnia handlowa w FASHION HOUSE Outlet Centers pozwala producentom na zwiększenie sprzedaży w nowym segmencie rynkowym.
CB Richard Ellis Polska Sp. z o.o. jest agentem zajmującym się komercjalizacją drugiej fazy FASHION HOUSE Gdańsk.
Budowa drugiej fazy FASHION HOUSE Gdańsk rozpoczęła się wczesną wiosną tego roku, a jej otwarcie jest planowane na połowę listopada 2009 roku. Obecnie w projekcie znajdują się 63 sklepy takich marek jak: Nike, Puma, Adidas, Mexx, Diverse, Big Star, Reporter, Umbro, Timberland, Vero Moda, Dajar, Triumph, Badura, Coccodrillo, Bergson, Drewex i Mituu. Jednym z najważniejszych sukcesów FASHION HOUSE Gdańsk jest odnotowany wzrost sprzedaży w pierwszym półroczu 2009, który wyniósł 20,5% w porównaniu do tego samego okresu w 2008 roku.
Centra handlowe typu FASHION HOUSE Outlet oferują w sprzedaży końcówki kolekcji odzieży, obuwia, artykułów gospodarstwa domowego i tekstyliów domowych od 30% do 70% taniej. Powierzchnia handlowa w FASHION HOUSE Outlet Centers pozwala producentom na zwiększenie sprzedaży w nowym segmencie rynkowym.
Źródło: CB Richard Ellis Polska Sp. z o. o. / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- tłumaczenie techniczne Liczba postów: 16 Grupa: Trudne tema... Jeżeli szukacie sprawdzonego tłumacza języka włoskiego w Poznaniu, to zdecydowanie polecam Wam sprawdzić stronę https://nowatkowski.pl/tlumacz-przysiegl y-wloski...
- Nagrobki w Polsce Liczba postów: 7 Grupa: Trudne tema... Czy ktoś miał do czynienia z transportem zmarłego z Unii Europejskiej? Słyszałam, że w niektórych państwach procedury mogą się znacznie różnić od tych obowiązuj...
- Zakup nieruchomości Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Cześć! Szukam domu w Gdańsku i trafiłem na ofertę domów bliźniaków od https://activa.pl/oferta/domy-blizniaki- gdansk. Wyglądają naprawdę dobrze, ale chciałbym p...
- Wybór samochodu Liczba postów: 544 Grupa: Trudne tema... Planując zakup auta, warto od razu pomyśleć o dobrej polisie. Sprawdź https://taniapolisa.com/ gdzie można znaleźć tanie OC i AC w kilka minut. Lepsza cena i mi...
- Akcesoria drogowe Liczba postów: 18 Grupa: Trudne tema... Niebezpieczny zakręt wymaga nie tylko odpowiednich znaków drogowych, ale również dodatkowych zabezpieczeń, takich jak bariery ochronne. Znaki ostrzegawcze powin...