LPP S.A. wynajmie lokal w FASHION HOUSE Gdańsk
24 września 2009 – LPP S.A. podpisało umowę najmu lokalu w FASHION HOUSE Gdańsk. LPP S.A. otworzy sklep outletowy z następującymi markami: Reserved, Reserved Kids, Esotiq, Mohito, Cropp. Lokal będzie miał powierzchnię 365 m2 oraz będzie usytuowany w drugiej fazie projektu.
Będzie to drugi sklep outletowy LPP S.A. z marką Reserved w Polsce. Sklep zostanie otwarty w połowie listopada 2009 roku.
CB Richard Ellis Polska Sp. z o.o. jest agentem zajmującym się komercjalizacją drugiej fazy FASHION HOUSE Gdańsk.
Budowa drugiej fazy FASHION HOUSE Gdańsk rozpoczęła się wczesną wiosną tego roku, a jej otwarcie jest planowane na połowę listopada 2009 roku. Obecnie w projekcie znajdują się 63 sklepy takich marek jak: Nike, Puma, Adidas, Mexx, Diverse, Big Star, Reporter, Umbro, Timberland, Vero Moda, Dajar, Triumph, Badura, Coccodrillo, Bergson, Drewex i Mituu. Jednym z najważniejszych sukcesów FASHION HOUSE Gdańsk jest odnotowany wzrost sprzedaży w pierwszym półroczu 2009, który wyniósł 20,5% w porównaniu do tego samego okresu w 2008 roku.
Centra handlowe typu FASHION HOUSE Outlet oferują w sprzedaży końcówki kolekcji odzieży, obuwia, artykułów gospodarstwa domowego i tekstyliów domowych od 30% do 70% taniej. Powierzchnia handlowa w FASHION HOUSE Outlet Centers pozwala producentom na zwiększenie sprzedaży w nowym segmencie rynkowym.
CB Richard Ellis Polska Sp. z o.o. jest agentem zajmującym się komercjalizacją drugiej fazy FASHION HOUSE Gdańsk.
Budowa drugiej fazy FASHION HOUSE Gdańsk rozpoczęła się wczesną wiosną tego roku, a jej otwarcie jest planowane na połowę listopada 2009 roku. Obecnie w projekcie znajdują się 63 sklepy takich marek jak: Nike, Puma, Adidas, Mexx, Diverse, Big Star, Reporter, Umbro, Timberland, Vero Moda, Dajar, Triumph, Badura, Coccodrillo, Bergson, Drewex i Mituu. Jednym z najważniejszych sukcesów FASHION HOUSE Gdańsk jest odnotowany wzrost sprzedaży w pierwszym półroczu 2009, który wyniósł 20,5% w porównaniu do tego samego okresu w 2008 roku.
Centra handlowe typu FASHION HOUSE Outlet oferują w sprzedaży końcówki kolekcji odzieży, obuwia, artykułów gospodarstwa domowego i tekstyliów domowych od 30% do 70% taniej. Powierzchnia handlowa w FASHION HOUSE Outlet Centers pozwala producentom na zwiększenie sprzedaży w nowym segmencie rynkowym.
Źródło: CB Richard Ellis Polska Sp. z o. o. / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- W Katowicach zakończyło się wyjątkowe wydarzenie... Liczba postów: 27 Grupa: Aktualności
- Czy czytasz książki lub poezję? Liczba postów: 16 Grupa: Trudne tema... Artykuł na https://www.subiektywnieoksiazkach.pl/20 24/08/gdzie-moge-sprzedac-stare-ksiazki. html przedstawia różne opcje sprzedaży starych książek, w tym antykwa...
- Studia - ważny wybór Liczba postów: 46 Grupa: Trudne tema... Akademia Medyczna w Elblągu to miejsce, w którym młodzi ludzie mogą rozwijać swoją pasję do medycyny i zdrowia. Uczelnia https://amisns.edu.pl oferuje kierunki,...
- Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 65 Grupa: Aktualności Myślę, że najlepiej podjąć współpracę z agencją reklamową i jej powierzyć to zadanie. Oczywiście każdy krok konsultować i swoje uwagi jasno i precyzyjnie zaznac...
- Inwestycja - biznes - myjnia Liczba postów: 10 Grupa: Trudne tema... Artykuł na https://www.mjakmalopolska.pl/artykul/38 87,rola-generalnego-wykonawcy-w-realizac ji-duzych-projektow-budowlanych szczegółowo przedstawia, jak kluczową...