Liczy się nie bonus, a dobra oferta w dobrej cenie
Dziś klienci rzadko dają się skusić na zakup lokalu za wycieczkę lub wyposażenie warte 5 czy nawet 10 tys. zł
Czytaj dalej
Rz: Jakie sposoby sprzedaży mieszkań odchodzą do lamusa?
Jakub Kostecki: Najbardziej popularne były różne gratisy niezwiązane z mieszkaniem – np. wycieczki czy samochody – oraz ceny lokali pomniejszane o VAT. To ostatnie rozwiązanie proponowały np. Trigranit czy Bouygues. Ostatnie 12 miesięcy pokazało jednak, że klienci rzadko dają się skusić na zakup lokalu za wycieczkę lub wyposażenie warte 5 czy nawet 10 tys. zł. Zależy im na dobrych mieszkaniach w rozsądnej cenie, a nie na bonusach. Większość firm, które zdecydowały się na takie rozwiązania, już ich więc nie powtórzy. Normą, podobnie jak w Europie Zachodniej czy Stanach Zjednoczonych, staje się za to oferowanie w cenie mieszkania jego wykończenia czy innych rozwiązań typu all inclusive.
Warto szukać takich ofert?
Tak. Interesuje nas przecież całościowa cena domu czy mieszkania, a nie informacja o wszystkich elementach składowych. Balkon czy garaż to żaden luksus, tylko podstawowy element nowoczesnej nieruchomości.
Na co jeszcze pan by stawiał?
Popieram rozwiązania, które przybliżają klientów do zakupu dobrego mieszkania, a że większość korzysta z kredytów, pomysły muszą albo dotyczyć raty – np. wrocławska firma As Hajto dopłaca 1,5 tys. zł do raty przez dwa lata – albo spowodować, że suma kredytu będzie dopasowana do zdolności kredytowej.
czytaj więcej...
Jakub Kostecki: Najbardziej popularne były różne gratisy niezwiązane z mieszkaniem – np. wycieczki czy samochody – oraz ceny lokali pomniejszane o VAT. To ostatnie rozwiązanie proponowały np. Trigranit czy Bouygues. Ostatnie 12 miesięcy pokazało jednak, że klienci rzadko dają się skusić na zakup lokalu za wycieczkę lub wyposażenie warte 5 czy nawet 10 tys. zł. Zależy im na dobrych mieszkaniach w rozsądnej cenie, a nie na bonusach. Większość firm, które zdecydowały się na takie rozwiązania, już ich więc nie powtórzy. Normą, podobnie jak w Europie Zachodniej czy Stanach Zjednoczonych, staje się za to oferowanie w cenie mieszkania jego wykończenia czy innych rozwiązań typu all inclusive.
Warto szukać takich ofert?
Tak. Interesuje nas przecież całościowa cena domu czy mieszkania, a nie informacja o wszystkich elementach składowych. Balkon czy garaż to żaden luksus, tylko podstawowy element nowoczesnej nieruchomości.
Na co jeszcze pan by stawiał?
Popieram rozwiązania, które przybliżają klientów do zakupu dobrego mieszkania, a że większość korzysta z kredytów, pomysły muszą albo dotyczyć raty – np. wrocławska firma As Hajto dopłaca 1,5 tys. zł do raty przez dwa lata – albo spowodować, że suma kredytu będzie dopasowana do zdolności kredytowej.
czytaj więcej...
Źródło: Rzeczpospolita
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 64 Grupa: Aktualności Regularne informowanie o postępach budowy to strategia, która buduje zaufanie i zaangażowanie klientów. Marketing dla dewelopera może obejmować zamieszczanie zd...
- Przeprowadzki Polaków Liczba postów: 18 Grupa: Aktualności Polecam niezawodną w tym temacie www.przeprowadzkiwroclaw.pl bardzo profesjonalna, znakomicie poradzili sobie ze wszystkim, spełnili nasze wszystkie oczekiwani...
- firma transportowa trójmisto Liczba postów: 65 Grupa: Trudne tema... Doskonała strona dla przewoźników cargo https://www.rufus.pl/poradniki/niemiec-o dplywa-cennik/ Dowiedziałem się, że promy kursują niemal całą dobę, co pozwala n...
- Firma transportowa Liczba postów: 96 Grupa: Trudne tema... Warto też zaznaczyć, że https://muntech24.pl/ to synonim solidności i niezawodności. Firma oferuje szeroki wybór zawiesi, pasów transportowych i lin, które sp...
- Reklama firmy Liczba postów: 469 Grupa: Trudne tema... Jeśli zastanawiasz się nad skuteczną reklamą dla swojej firmy, warto rozważyć marketing szeptany na Facebooku. Ta forma reklamy pozwala na dotarcie do szerokieg...