Liczy się nie bonus, a dobra oferta w dobrej cenie

Liczy się nie bonus, a dobra oferta w dobrej cenie

Dziś klienci rzadko dają się skusić na zakup lokalu za wycieczkę lub wyposażenie warte 5 czy nawet 10 tys. zł Czytaj dalej

Rz: Jakie sposoby sprzedaży mieszkań odchodzą do lamusa?

Jakub Kostecki: Najbardziej popularne były różne gratisy niezwiązane z mieszkaniem – np. wycieczki czy samochody – oraz ceny lokali pomniejszane o VAT. To ostatnie rozwiązanie proponowały np. Trigranit czy Bouygues. Ostatnie 12 miesięcy pokazało jednak, że klienci rzadko dają się skusić na zakup lokalu za wycieczkę lub wyposażenie warte 5 czy nawet 10 tys. zł. Zależy im na dobrych mieszkaniach w rozsądnej cenie, a nie na bonusach. Większość firm, które zdecydowały się na takie rozwiązania, już ich więc nie powtórzy. Normą, podobnie jak w Europie Zachodniej czy Stanach Zjednoczonych, staje się za to oferowanie w cenie mieszkania jego wykończenia czy innych rozwiązań typu all inclusive.

Warto szukać takich ofert?

Tak. Interesuje nas przecież całościowa cena domu czy mieszkania, a nie informacja o wszystkich elementach składowych. Balkon czy garaż to żaden luksus, tylko podstawowy element nowoczesnej nieruchomości.

Na co jeszcze pan by stawiał?

Popieram rozwiązania, które przybliżają klientów do zakupu dobrego mieszkania, a że większość korzysta z kredytów, pomysły muszą albo dotyczyć raty – np. wrocławska firma As Hajto dopłaca 1,5 tys. zł do raty przez dwa lata – albo spowodować, że suma kredytu będzie dopasowana do zdolności kredytowej.

czytaj więcej...
Źródło: Rzeczpospolita

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19444 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 267

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >