Malowanie może być proste. Warszawa kolorowa.
Warszawska Wola nabrała nowych kolorów! Dzięki muralowi, który od czwartku, 10 czerwca można podziwiać na jednej ze ścian kamienicy przy ul. Leszno 22, otaczająca ją szara okolica zyskała nowy wymiar i w związku ze zbliżającym się latem rozbłysła szeroką paletą barw.
Inicjatorem gigantycznego obrazu jest firma Flűgger, producent farb i akcesoriów malarskich.
Stworzone malowidło opowiada zabawne i ciekawe historie. Przedstawione zdarzenia dzieją się w poszczególnych pokojach, a każdy z nich prezentuje określoną opowieść. Świat ludzki miesza się tu ze światem zwierząt, realny z fantastycznym. Dzięki temu realistyczna przestrzeń warszawskiej Woli nabiera magicznego wymiaru.
Cieszymy się, że firma Flűgger może być inicjatorem tak ciekawych wydarzeń jak powstanie murala, który z jednej strony ubarwia otaczającą przestrzeń i czyni ją przyjaźniejszą, a z drugiej daje szansę realizowania swojej twórczej pasji młodemu artyście. Właściwie dobrane i dobre jakościowo farby w dowolnych kolorach to dla naszej firmy priorytet, dlatego też szczególnie zależy nam, aby przez tego typu akcje podkreślać jak duże znaczenie dla naszego postrzegania otaczającej nas rzeczywistości ma estetyka – mówi Małgorzata Undziłło, country manager Flűgger Sp. z o.o.
Mural, który na dłużej wpisze się w scenerię warszawskiej Woli, pokazuje jak bardzo potrzebne są inicjatywy ubarwiania szarej przestrzeni, która często działa na nas odpychająco i raczej zniechęca do jej odwiedzania. Kolor oprócz tego, że przykuwa naszą uwagę, nadaje także przestrzeni sympatyczniejszego charakteru, dzięki czemu zyskuje ona niewątpliwie na wartości.
W przestrzeni miejskiej murale czują się znakomicie – integrują się z architekturą i otoczeniem. Ponadto jako nośnik informacji reklamowych są dużo przyjaźniejsze niż siatki czy bannery, ponieważ nie zasłaniają mieszkańcom okien i nie zabierają w związku z tym cennego światła i widoku. Ich wykonanie jest bardzo pracochłonne, ponieważ najpierw należy wykonać projekt i przygotować kartony robocze, następnie konieczne jest odpowiednie przygotowanie ściany i przeniesienie rysunku z kartonów na elewacje. Dopiero wtedy rozpoczyna się proces malowania – mówi Paweł Korab Kowalski, artysta nadzorujący działania związane z powstawaniem murala.
Stworzone malowidło opowiada zabawne i ciekawe historie. Przedstawione zdarzenia dzieją się w poszczególnych pokojach, a każdy z nich prezentuje określoną opowieść. Świat ludzki miesza się tu ze światem zwierząt, realny z fantastycznym. Dzięki temu realistyczna przestrzeń warszawskiej Woli nabiera magicznego wymiaru.
Cieszymy się, że firma Flűgger może być inicjatorem tak ciekawych wydarzeń jak powstanie murala, który z jednej strony ubarwia otaczającą przestrzeń i czyni ją przyjaźniejszą, a z drugiej daje szansę realizowania swojej twórczej pasji młodemu artyście. Właściwie dobrane i dobre jakościowo farby w dowolnych kolorach to dla naszej firmy priorytet, dlatego też szczególnie zależy nam, aby przez tego typu akcje podkreślać jak duże znaczenie dla naszego postrzegania otaczającej nas rzeczywistości ma estetyka – mówi Małgorzata Undziłło, country manager Flűgger Sp. z o.o.
Mural, który na dłużej wpisze się w scenerię warszawskiej Woli, pokazuje jak bardzo potrzebne są inicjatywy ubarwiania szarej przestrzeni, która często działa na nas odpychająco i raczej zniechęca do jej odwiedzania. Kolor oprócz tego, że przykuwa naszą uwagę, nadaje także przestrzeni sympatyczniejszego charakteru, dzięki czemu zyskuje ona niewątpliwie na wartości.
W przestrzeni miejskiej murale czują się znakomicie – integrują się z architekturą i otoczeniem. Ponadto jako nośnik informacji reklamowych są dużo przyjaźniejsze niż siatki czy bannery, ponieważ nie zasłaniają mieszkańcom okien i nie zabierają w związku z tym cennego światła i widoku. Ich wykonanie jest bardzo pracochłonne, ponieważ najpierw należy wykonać projekt i przygotować kartony robocze, następnie konieczne jest odpowiednie przygotowanie ściany i przeniesienie rysunku z kartonów na elewacje. Dopiero wtedy rozpoczyna się proces malowania – mówi Paweł Korab Kowalski, artysta nadzorujący działania związane z powstawaniem murala.
Źródło: Proximity Sp. z o. o. / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Wakacje nad morzem Liczba postów: 82 Grupa: Trudne tema... Ja własnie zastanawiam się nad wakacjami w Chorwacji. Znalazłam nawet nowoczesny hotel blisko plaży w Sibeniku - https://www.amadriapark.com/hotel/amadri a-park-...
- Wlasny sklep Liczba postów: 15 Grupa: Trudne tema... Ja prowadze swój sklep i cały czas mnie denerwowało że na miejscu które mam przeznaczone dla klientów parkowały osoby które mój sklep omijały szerokim łukiem. P...
- Liczba Najbogatszych osób na świecie w 2015 r. nie... Liczba postów: 6 Grupa: Aktualności
- Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 63 Grupa: Aktualności Regularne informowanie o postępach budowy to strategia, która buduje zaufanie i zaangażowanie klientów. Marketing dla dewelopera może obejmować zamieszczanie zd...
- Sprzedam używane okna i drzwi - gdzie wystawić? Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Wiele osób szuka drzwi, rolet, bram czy okien nie tylko nowych ale też z drugiej ręki. A najkorzystniej może Ci wyjść wystawienie tego na https://gieldaokien.pl...