Marka YTONG 15 lat na polskim rynku

Marka YTONG 15 lat na polskim rynku

Marka YTONG jest obecna na polskim rynku już od 15 lat. Dokładnie 21 marca 1995, w Ostrołęce, została podpisana umowa założycielska spółki YTONG Ostrołęka.

Od tego czasu YTONG stał się synonimem innowacyjnych, wysokiej jakości, markowych materiałów budowlanych – bloczków z betonu komórkowego. Dziś jednoznacznie kojarzy się również z energooszczędnością i ekologią.

Kolejną wiosnę budowlaną YTONG inauguruje stroną www.15latytong.pl zawierającą informacje na temat inicjatyw przygotowanych dla polskich klientów i fanów marki.

Z okazji 15-lecia YTONG zaprasza:
- studentów architektury i budownictwa oraz kierunków pokrewnych – do wyrażenia swojej opinii nt. przyszłości branży budowlanej w badaniu YTONG Dom 2020;
- wszystkich planujących budowę domu – na dni otwarte w fabrykach YTONG, spotkanie ze specjalistami, indywidualne konsultacje i porady, a także wyjątkową możliwość przyjrzenia się, jak produkowane są energooszczędne bloczki YTONG. Pierwsze spotkanie już 10 kwietnia, w Ostrołęce;
- wszystkich zainteresowanych budowaniem – do udziału w konkursie Energetyczny Konkurs Wiedzy Budowlanej – szczegóły już w kwietniu.

Zapraszamy na www.15latytong.pl

 

 

Źródło: Omega Communication / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19481 użytkowników

Użytkownicy online (2)

gości: 249

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >