Media wśród planujących inwestycję mieszkaniową

Media wśród planujących inwestycję mieszkaniową

Prawie połowa Polaków (48 %) planujących kupno mieszkania, szuka informacji przeglądając ogłoszenia prasowe - wynika z raportu „Plany mieszkaniowe Polaków” wydanego przez ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku. Czytaj dalej

Najpopularniejszym źródłem opiniotwórczym (niezależnie od płci i wieku respondentów) wykorzystanym w celu pozyskania informacji o domach lub mieszkaniach przeznaczonych na sprzedaż będą: ogłoszenia prasowe (48%), rodzina i znajomi (40,3%) oraz oferty internetowe (prawie 39%). Z ogłoszeń prasowych i pomocy rodziny lub znajomych najczęściej zamierzają skorzystać respondenci z wykształceniem podstawowym i zasadniczym zawodowym, natomiast z Internetu – osoby posiadające wykształcenie wyższe.

Nieco ponad jedna piąta (22,6%) osób zamierza zamieścić ogłoszenie w prasie, a blisko co piąty (19,4%) respondent skorzysta z pomocy agencji nieruchomości. Niewielu inwestorów indywidualnych zamierza rozklejać ulotki (5,2%) lub skorzystać z oferty TBS-u (1,2%).

RMF FM i ZET - ka – najpopularniejsze wśród przyszłych nabywców mieszkań

ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku przepytało 516 Polaków planujących do końca 2008 roku inwestycję mieszkaniową, o to jakich stacji radiowych słuchają najczęściej.

Największą popularnością wśród osób planujących inwestycję mieszkaniową do końca 2008 roku cieszą się: radio RMF FM (42%) i radio ZET (34,5%). Stacji tych najczęściej (46,9%)  słuchają respondenci w wieku 25-34 lat.

Prawie co piąta (18,8%) osoba słucha Programu 1 PR , a blisko co siódma (13,4%) – Programu 3 PR .„Polskiej Jedynki” najczęściej (26,3%)  słuchają osoby powyżej 45 roku życia, natomiast „Trójki” – respondenci pomiędzy 25 a 44 rokiem życia (33,3%).
Radia w ogóle nie włącza co dwunasty (8,3%) ankietowany.


Jeżeli chodzi o oglądalność kanałów telewizyjnych, ankietowani przez ASM najczęściej wskazują TVP1 (53,3%). Wśród blisko połowy (po 47,8%) ankietowanych niemałą popularnością cieszą się również: TVP2 i TVN. Telewizji w ogóle nie ogląda co piętnasty (5,8%) inwestor indywidualny.

Źródło: ASM / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 64 Grupa: Aktualności Regularne informowanie o postępach budowy to strategia, która buduje zaufanie i zaangażowanie klientów. Marketing dla dewelopera może obejmować zamieszczanie zd...
  • Przeprowadzki Polaków Liczba postów: 18 Grupa: Aktualności Polecam niezawodną w tym temacie www.przeprowadzkiwroclaw.pl bardzo profesjonalna, znakomicie poradzili sobie ze wszystkim, spełnili nasze wszystkie oczekiwani...
  • firma transportowa trójmisto Liczba postów: 65 Grupa: Trudne tema... Doskonała strona dla przewoźników cargo https://www.rufus.pl/poradniki/niemiec-o dplywa-cennik/ Dowiedziałem się, że promy kursują niemal całą dobę, co pozwala n...
  • Firma transportowa Liczba postów: 96 Grupa: Trudne tema... Warto też zaznaczyć, że https://muntech24.pl/ to synonim solidności i niezawodności. Firma oferuje szeroki wybór zawiesi, pasów transportowych i lin, które sp...
  • Reklama firmy Liczba postów: 469 Grupa: Trudne tema... Jeśli zastanawiasz się nad skuteczną reklamą dla swojej firmy, warto rozważyć marketing szeptany na Facebooku. Ta forma reklamy pozwala na dotarcie do szerokieg...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19468 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 783

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >