
Media wśród planujących inwestycję mieszkaniową
Prawie połowa Polaków (48 %) planujących kupno mieszkania, szuka informacji przeglądając ogłoszenia prasowe - wynika z raportu „Plany mieszkaniowe Polaków” wydanego przez ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku.
Czytaj dalej
Najpopularniejszym źródłem opiniotwórczym (niezależnie od płci i wieku respondentów) wykorzystanym w celu pozyskania informacji o domach lub mieszkaniach przeznaczonych na sprzedaż będą: ogłoszenia prasowe (48%), rodzina i znajomi (40,3%) oraz oferty internetowe (prawie 39%). Z ogłoszeń prasowych i pomocy rodziny lub znajomych najczęściej zamierzają skorzystać respondenci z wykształceniem podstawowym i zasadniczym zawodowym, natomiast z Internetu – osoby posiadające wykształcenie wyższe.
Nieco ponad jedna piąta (22,6%) osób zamierza zamieścić ogłoszenie w prasie, a blisko co piąty (19,4%) respondent skorzysta z pomocy agencji nieruchomości. Niewielu inwestorów indywidualnych zamierza rozklejać ulotki (5,2%) lub skorzystać z oferty TBS-u (1,2%).
RMF FM i ZET - ka – najpopularniejsze wśród przyszłych nabywców mieszkań
ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku przepytało 516 Polaków planujących do końca 2008 roku inwestycję mieszkaniową, o to jakich stacji radiowych słuchają najczęściej.
Największą popularnością wśród osób planujących inwestycję mieszkaniową do końca 2008 roku cieszą się: radio RMF FM (42%) i radio ZET (34,5%). Stacji tych najczęściej (46,9%) słuchają respondenci w wieku 25-34 lat.
Prawie co piąta (18,8%) osoba słucha Programu 1 PR , a blisko co siódma (13,4%) – Programu 3 PR .„Polskiej Jedynki” najczęściej (26,3%) słuchają osoby powyżej 45 roku życia, natomiast „Trójki” – respondenci pomiędzy 25 a 44 rokiem życia (33,3%).
Radia w ogóle nie włącza co dwunasty (8,3%) ankietowany.
Jeżeli chodzi o oglądalność kanałów telewizyjnych, ankietowani przez ASM najczęściej wskazują TVP1 (53,3%). Wśród blisko połowy (po 47,8%) ankietowanych niemałą popularnością cieszą się również: TVP2 i TVN. Telewizji w ogóle nie ogląda co piętnasty (5,8%) inwestor indywidualny.
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- jak transportować duze gabaryty Liczba postów: 26 Grupa: Trudne tema... Prowadzisz firmę transportową? TGZ oferuje świetne warunki ubezpieczenia dla samochodów dostawczych i ciężarowych https://tgz.katowice.pl/blog/ubezpieczen ie-tra...
- Gry komputerowe Liczba postów: 123 Grupa: Trudne tema... Cześć! Korzystam z Mostbet od kilku miesięcy i mogę rozwiać Twoje wątpliwości. Jeśli chodzi o bonus powitalny, jest to bardzo korzystna oferta, szczególnie dla....
- Jaki hosting wybrać? Liczba postów: 37 Grupa: Trudne tema... Siemka! Chciałbym stworzyć serwer Minecraft na modach, ale nie wiem, które paczki są najbardziej stabilne i warte uwagi. Zastanawiam się nad modami technicznymi...
- Sposób na zdrowie Liczba postów: 579 Grupa: Trudne tema... Hej wszystkim! Pracuję nad poprawą stanu zdrowia po kontuzji i rozważam zakup urządzenia vitafon do domowej rehabilitacji. Czy ktoś z Was korzystał z tego sprzę...
- Drukarnia Omega-Druk Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Drukarnia Omega-Druk - polecacie? Chciałabym zlecić wykonanie personalizowanych kart do gry z logo firmy jako gadżet reklamowy na targi promocyjne.