Media wśród planujących inwestycję mieszkaniową
Prawie połowa Polaków (48 %) planujących kupno mieszkania, szuka informacji przeglądając ogłoszenia prasowe - wynika z raportu „Plany mieszkaniowe Polaków” wydanego przez ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku.
Czytaj dalej
Najpopularniejszym źródłem opiniotwórczym (niezależnie od płci i wieku respondentów) wykorzystanym w celu pozyskania informacji o domach lub mieszkaniach przeznaczonych na sprzedaż będą: ogłoszenia prasowe (48%), rodzina i znajomi (40,3%) oraz oferty internetowe (prawie 39%). Z ogłoszeń prasowych i pomocy rodziny lub znajomych najczęściej zamierzają skorzystać respondenci z wykształceniem podstawowym i zasadniczym zawodowym, natomiast z Internetu – osoby posiadające wykształcenie wyższe.
Nieco ponad jedna piąta (22,6%) osób zamierza zamieścić ogłoszenie w prasie, a blisko co piąty (19,4%) respondent skorzysta z pomocy agencji nieruchomości. Niewielu inwestorów indywidualnych zamierza rozklejać ulotki (5,2%) lub skorzystać z oferty TBS-u (1,2%).
RMF FM i ZET - ka – najpopularniejsze wśród przyszłych nabywców mieszkań
ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku przepytało 516 Polaków planujących do końca 2008 roku inwestycję mieszkaniową, o to jakich stacji radiowych słuchają najczęściej.
Największą popularnością wśród osób planujących inwestycję mieszkaniową do końca 2008 roku cieszą się: radio RMF FM (42%) i radio ZET (34,5%). Stacji tych najczęściej (46,9%) słuchają respondenci w wieku 25-34 lat.
Prawie co piąta (18,8%) osoba słucha Programu 1 PR , a blisko co siódma (13,4%) – Programu 3 PR .„Polskiej Jedynki” najczęściej (26,3%) słuchają osoby powyżej 45 roku życia, natomiast „Trójki” – respondenci pomiędzy 25 a 44 rokiem życia (33,3%).
Radia w ogóle nie włącza co dwunasty (8,3%) ankietowany.
Jeżeli chodzi o oglądalność kanałów telewizyjnych, ankietowani przez ASM najczęściej wskazują TVP1 (53,3%). Wśród blisko połowy (po 47,8%) ankietowanych niemałą popularnością cieszą się również: TVP2 i TVN. Telewizji w ogóle nie ogląda co piętnasty (5,8%) inwestor indywidualny.
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 64 Grupa: Aktualności Regularne informowanie o postępach budowy to strategia, która buduje zaufanie i zaangażowanie klientów. Marketing dla dewelopera może obejmować zamieszczanie zd...
- Przeprowadzki Polaków Liczba postów: 18 Grupa: Aktualności Polecam niezawodną w tym temacie www.przeprowadzkiwroclaw.pl bardzo profesjonalna, znakomicie poradzili sobie ze wszystkim, spełnili nasze wszystkie oczekiwani...
- firma transportowa trójmisto Liczba postów: 65 Grupa: Trudne tema... Doskonała strona dla przewoźników cargo https://www.rufus.pl/poradniki/niemiec-o dplywa-cennik/ Dowiedziałem się, że promy kursują niemal całą dobę, co pozwala n...
- Firma transportowa Liczba postów: 96 Grupa: Trudne tema... Warto też zaznaczyć, że https://muntech24.pl/ to synonim solidności i niezawodności. Firma oferuje szeroki wybór zawiesi, pasów transportowych i lin, które sp...
- Reklama firmy Liczba postów: 469 Grupa: Trudne tema... Jeśli zastanawiasz się nad skuteczną reklamą dla swojej firmy, warto rozważyć marketing szeptany na Facebooku. Ta forma reklamy pozwala na dotarcie do szerokieg...