Mikołajkowe malowanie z marką Dekoral
Uśmiech dziecka, niewinnego i bezbronnego, to nasz największy skarb. Niezwykły, wrażliwy na potrzeby innych, artysta Maciej Kot już od blisko 10 lat podejmuje starania, aby wywołać go u najmłodszych pacjentów polskich szpitali. Setny kolorowy oddział już wkrótce powstanie w warszawskim Szpitalu Dziecięcym im. prof. Bogdanowicza.
Czytaj dalej
Patronat honorowy nad projektem objęły Jolanta Kwaśniewska oraz Anna Dymna, a partnerem akcji została marka Dekoral. Finał akcji zaplanowany został na 6 grudnia 2009 roku.
Kolejny polski oddział dziecięcy zmieni się z szarego budynku w barwną, bajkową krainę. Stanie się tak za sprawą jubileuszowego, setnego projektu znanego artysty Macieja Kota. Malarz pracuje bowiem nad przeobrażeniem wizerunku Szpitala Dziecięcego im. Prof. Bogdanowicza w Warszawie na ul. Niekłańskiej. Artysta, w ramach projektu, zaprosił do współpracy markę znanych farb Dekoral, co jest niewątpliwie wyróżnieniem dla tej marki.
W akcji, która odbywa się w dniach 26.11-6.12.2009, poza artystą, wezmą udział liczne osobistości znane głównie ze szklanego ekranu, jak Anna Wyszkoni, Łzy, Ewelina Flinta, Rafał Królikowski, Negatyw, Myslovitz, Renata Przemyk, Video i wielu innych, pomagając artyście w ubarwieniu ścian oddziału. Udział w tym wydarzeniu weźmie także Jolanta Kwaśniewska, która wspólnie z Anną Dymną objęła projekt patronatem.
Maciej Kot już od 2000 roku zmienia oblicze szpitalnych oddziałów dziecięcych w Polsce. Malując przyczynił się do wniesienia pozytywnych emocji oraz optymizmu do miejsc, które zarówno najmłodszym, jak i dorosłym kojarzą się zazwyczaj z negatywnymi przeżyciami. Do udziału w swoich projektach zaprasza wielu znanych artystów, muzyków czy aktorów pokazując tym samym, że każdy może pozostawić po sobie odrobinę dobra. Artysta urodzony w Dąbrowie Górniczej, na co dzień mieszka w Paryżu. Paryż dla Macieja Kota stał się inspiracją, którą zdobywa podczas pobytu, ale mimo wszystko artysta często powraca do Polski by móc tworzyć więcej i sztuką czynić wiele WIELE dobra. Jak twierdzi sam artysta: „w domu jestem rzadko, nawet bardzo: to takie życie na walizkach, za kierownicą bądź z biletem lotniczym i torbą w ręce. Kiedyś zazdrościłem gwiazdom, że są tu a później tam, dziś już tego nie zazdroszczę, gdyż sam to już odczuwam, że jest to wielce męczące a i oni widzą, że to co robię nie należy do łatwych zadań. Dlatego w wielu dedykowanych utworach dają mi wsparcie” - śmieje się artysta. Swoje obserwacje na temat wpływu barw na psychikę przedstawia w licznych publikacjach naukowych i prasowych. Uczestniczył w wielu artystycznych projektach teatralnych, muzycznych, reżyserskich i scenograficznych. Jest pomysłodawcą programu „Ultradźwięki barw. Dźwięki barw” oraz kampanii „Good Pijar” i „Save Life/Ratujmy życie” na rzecz transplantacji szpiku kostnego.
Źródło: E.C.H.O. Communications / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Jak prowadzić biznes w XXI wieku - czym jest elast... Liczba postów: 130 Grupa: Aktualności Planując otwarcie firmy za granicą, należy dokładnie przeanalizować rynek docelowy i jego potencjał. Zrozumienie lokalnych zwyczajów, preferencji konsumentów i....
- Liczba Najbogatszych osób na świecie w 2015 r. nie... Liczba postów: 2 Grupa: Aktualności
- Wypadanie włosów Liczba postów: 9 Grupa: Trudne tema... This is an amazing and informative article that covers so much ground. gorilla tag
- Gry komputerowe Liczba postów: 119 Grupa: Trudne tema... Jeśli ktoś zdecyduje się na grę w serwisach hazardowych, szczególnie polecam zapoznać się z poniższymi informacjami https://www.gloriamaria.pl/wfb-bukmacher -co-...
- Dachówki ceramiczne – klasyka i elegancja Liczba postów: 8 Grupa: Trudne tema... ciekawa oferta, sprawdzę ją, dziękuję!