Millennium liderem w reklamie kredytów hipotecznych
Banki chciały sprzedać jak najwięcej kredytów hipotecznych, dlatego w zeszłym roku silnie reklamowały hipoteki. W 2011 r. powinno być podobnie, bo kredyty mieszkaniowe to ciągle sztandarowy produkt instytucji finansowych
Banki, które wydały najwięcej na reklamę
Na promocję produktów i kampanie wizerunkowe poprawiające rozpoznawalność własnej marki banki wydały w ubiegłym roku ponad 925 mln zł. W porównaniu z 2009 r. to wzrost o 28 mln zł, czyli o 3 proc. – wynika z danych zebranych przez firmę Kantar Media dla „DGP”. To zestawienie nie uwzględnia jednak rabatów, które mogą sięgać nawet 30 – 60 proc.
Przy planowaniu wydatków na 2010 r. bankowcy obawiali się kontynuacji kryzysu, cięli więc wydatki na rozbudowę sieci oddziałów czy reklamę. Po wynikach pierwszego półrocza okazało się jednak, że w branży kończy się spowolnienie i nie trzeba już oszczędzać. Stąd wzrost wydatków na promocję.
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Wywóz śmieci Liczba postów: 6 Grupa: Trudne tema... Jeżeli chcesz pozbyć się śmieci lub gruzu na terenie Łodzi lub okolic to wybierz ofertę https://kontrem.pl/kontenery-na-gruz/ Mają różne kontenery oraz big bagi...
- Biuro rachunkowe- Gliwice Liczba postów: 57 Grupa: Trudne tema... Znalezienie wiarygodnego księgowego jest ważne dla skutecznego zarządzania sprawami finansowymi. W Gliwicach jest kilka biur rachunkowych, które są polecane: B...
- Skuteczne dbanie o cerę Liczba postów: 182 Grupa: Trudne tema... Kiedy usłyszałem o możliwości zrobienia liftingu bez użycia skalpela, od razu pomyślałem o poleconym mi przez znajomych Gabinecie Kosmetyki Lekarskiej Bella w W...
- Nowe połączenie lotnicze z Krakowa do Paryża-Orly... Liczba postów: 1 Grupa: Aktualności
- IVM – procedura nadzoru nad pozaustrojowym dojrzew... Liczba postów: 8 Grupa: Trudne tema... Pretty good post. I just stumbled upon your blog and wanted to say that I have really enjoyed reading your blog posts. Anyway, I’ll be subscribing to your feed....