Millennium liderem w reklamie kredytów hipotecznych
Banki chciały sprzedać jak najwięcej kredytów hipotecznych, dlatego w zeszłym roku silnie reklamowały hipoteki. W 2011 r. powinno być podobnie, bo kredyty mieszkaniowe to ciągle sztandarowy produkt instytucji finansowych
Banki, które wydały najwięcej na reklamę
Na promocję produktów i kampanie wizerunkowe poprawiające rozpoznawalność własnej marki banki wydały w ubiegłym roku ponad 925 mln zł. W porównaniu z 2009 r. to wzrost o 28 mln zł, czyli o 3 proc. – wynika z danych zebranych przez firmę Kantar Media dla „DGP”. To zestawienie nie uwzględnia jednak rabatów, które mogą sięgać nawet 30 – 60 proc.
Przy planowaniu wydatków na 2010 r. bankowcy obawiali się kontynuacji kryzysu, cięli więc wydatki na rozbudowę sieci oddziałów czy reklamę. Po wynikach pierwszego półrocza okazało się jednak, że w branży kończy się spowolnienie i nie trzeba już oszczędzać. Stąd wzrost wydatków na promocję.
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Producent kart Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Producent kart - jakiego polecacie? Chciałabym stworzyć karty do gry z logo firmy na prezent świąteczny dla pracowników.
- mieszkania deweloperskie katowice Liczba postów: 19 Grupa: Trudne tema... Zmiany w przepisach dotyczących segregacji odpadów w Katowicach wzbudzają dyskusje wśród mieszkańców. Wiele przydatnych informacji, jak prawidłowo sortować śmie...
- fotografia biznesowa Liczba postów: 280 Grupa: Konferencje... Sesje różnego rodzaju dzisiaj wykonują profesjonalni fotografowie i jak najbardziej warto znaleźć solidnego w swojej okolicy https://bartekciok.pl/ Sesje biznes...
- Konferencja - Warszawa i okolice Liczba postów: 49 Grupa: Trudne tema... Jakby ktoś szukał takiego miejsca do organizacji pro eventu we Wrocławiu, to polecam sprawdzić https://hydropolis.pl/dla-firm/.
- Moda Liczba postów: 115 Grupa: Trudne tema... Moda to nie tylko ubrania, ale także sposób wyrażania siebie. Portal https://ls-city.pl/ oferuje artykuły na temat najnowszych trendów, porad stylizacyjnych i p...