Millennium liderem w reklamie kredytów hipotecznych
Banki chciały sprzedać jak najwięcej kredytów hipotecznych, dlatego w zeszłym roku silnie reklamowały hipoteki. W 2011 r. powinno być podobnie, bo kredyty mieszkaniowe to ciągle sztandarowy produkt instytucji finansowych
Banki, które wydały najwięcej na reklamę
Na promocję produktów i kampanie wizerunkowe poprawiające rozpoznawalność własnej marki banki wydały w ubiegłym roku ponad 925 mln zł. W porównaniu z 2009 r. to wzrost o 28 mln zł, czyli o 3 proc. – wynika z danych zebranych przez firmę Kantar Media dla „DGP”. To zestawienie nie uwzględnia jednak rabatów, które mogą sięgać nawet 30 – 60 proc.
Przy planowaniu wydatków na 2010 r. bankowcy obawiali się kontynuacji kryzysu, cięli więc wydatki na rozbudowę sieci oddziałów czy reklamę. Po wynikach pierwszego półrocza okazało się jednak, że w branży kończy się spowolnienie i nie trzeba już oszczędzać. Stąd wzrost wydatków na promocję.
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Fotowoltaika a Sauna Liczba postów: 9 Grupa: Trudne tema...
- Akcesoria drogowe Liczba postów: 12 Grupa: Trudne tema... Niebezpieczny zakręt wymaga nie tylko odpowiednich znaków drogowych, ale również dodatkowych zabezpieczeń, takich jak bariery ochronne. Znaki ostrzegawcze powin...
- Zakład pogrzebowy Liczba postów: 107 Grupa: Trudne tema... kwiaty sztuczne na cmentarz jest to bardzo dobrym rozwiązaniem
- Kobiece firmy budowlane coraz powszechniejsze Liczba postów: 5 Grupa: Aktualności
- Rower i małe dziecko Liczba postów: 267 Grupa: Trudne tema... Wiecie, możecie też sprawdzić sobie propozycje na rowery używane warszawa w sklepie Wygodny Rower. Tam macie szeroki wybór także według mnie k...