
Mobilny warsztat stolarski
Producenci wyposażenia łazienek spotkają się podczas Konferencji Przemysłu Materiałów Budowlanych. Okrągły stół dla tej grupy przedsiębiorców organizuje Stowarzyszenia Łazienka.
Czytaj dalej
Przemysł budowlany to bardzo pojemny termin, dlatego poszczególne sektory branży zakładają stowarzyszenia, w ramach których omawia się w szczegółach wspólne problemy i wypracowuje rozwiązania dopasowane do specyficznych potrzeb rynku. Pierwszego dnia krakowskiej konferencji, 25 maja, rusza czwarte już spotkanie grupy przedsiębiorców skupionych wokół tematyki łazienkowej.
„Dlaczego warto się stowarzyszać? Powodów jest wiele. Według mnie jednym z najważniejszych (a nie zawsze wymienianym przy takich okazjach) jest możliwość osobistego poznania ludzi z branży. Inne okoliczności nie stwarzają takich możliwości. Nasze Stowarzyszenie działa na rynku już ponad 10 lat. Dzięki regularnym spotkaniom walczący na co dzień zaciekle na rynku konkurenci mogli siebie poznać z zupełnie innej strony. Zwłaszcza, iż często byli zmuszeni do zgodnej współpracy – załatwiając na przykład jakieś ważne dla całej branży interesy” mówi Robert Sieńko, Prezes Stowarzyszenia Łazienka.
Czy Konferencja Przemysłu Materiałów Budowlanych jest skuteczną platformą dialogu? Oceniając po rosnącym zainteresowaniu przedsięwzięciem i cyklicznością imprezy, można wnioskować, że tak. „Stowarzyszenie Łazienka organizowało wcześniej takie spotkania tylko dla własnego sektora. Już trzeci raz robimy to wspólnie z branżą budowlaną i jak na razie widzę tego same plusy. Raz, że daje nam szerszy kontekst – bo przecież łazienka nie może funkcjonować w oderwaniu od reszty rynku. Dwa, że część firm, które zaliczają się do naszej branży działa również w innych obszarach. Przykładem mogą być producenci płytek ceramicznych – gdzie część ich produkcji jest kierowana ogólnie do wyposażenia wnętrz bądź obiektów użyteczności publicznej, podobnie chemia budowlana” dodaje Robert Sieńko. „W tym roku mamy bardzo zróżnicowaną tematykę ściśle branżowych wykładów – od zagadnień e-commerce do badań rynku. Nowością będzie omówienie zagadnień związanych z programami lojalnościowymi, skierowanymi do partnerów handlowych” – dodaje.
Przedstawiciele branży łazienkowej to nie jedyni specjaliści, którzy wykorzystają Konferencję Przemysłu Materiałów Budowlanych jako szansę do zacieśniania współpracy i dyskusji o sytuacji na rynku. W Krakowie spotka się także m. in. branża systemów dociepleń. Zainteresowani najnowszymi trendami i prognozami dla rynku mają doskonałą okazję, by pod koniec maja odświeżyć swoją wiedzę i spotkać się z czołowymi graczami całego przemysłu.
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Akcesoria do telefonów Liczba postów: 3 Grupa: Trudne tema... W natłoku dostępnych rozwiązań ciężko ocenić, co rzeczywiście działa, a co jest tylko reklamą. SPYOne https://monitoringtelefonu.pl/ oferuje różne opcje, które....
- Taśmy transportujące Liczba postów: 23 Grupa: Trudne tema... Jeśli szukacie sprawdzonego dostawcy w zakresie opakowań i materiałów do pakowania, to warto zapoznać się z ofertą przygotowaną przez https://izipak24.pl/, gdzi...
- praca i co dalej Liczba postów: 167 Grupa: Trudne tema... Czasami problemem nie jest praca sama w sobie, tylko toksyczne osoby wokół. Tutaj https://wetalk.pl/blog/toksyczne-relacje -w-pracy-jak-sobie-z-nimi-radzic/ znaj...
- czy call center do doba metoda na zdobycie klienta... Liczba postów: 12 Grupa: Trudne tema... Wg mnie ta metoda jest kiepska, wiele osób po prostu się rozłącza. Telefoniczne zdobywanie klientów nie jest już tak efektywne jak kiedyś.
- Kiedy zaufać deweloperowi? Liczba postów: 6 Grupa: Aktualności