Morizon.pl nawiązuje współpracę z producentem programu IMO
Najszybciej rozwijająca się wyszukiwarka nieruchomości Morizon.pl rozpoczyna współpracę z Possible Sp. z o.o. Beneficjentami umowy będą wszystkie biura korzystające z programu IMO.
Spółka Possible jest producentem jednego z wiodących programów dla biur nieruchomości – IMO. Dzięki oprogramowaniu planowanie pracy agencji, zarządzanie bazami danych z ofertami nieruchomości oraz śledzenie statusu ofert jest szybkie i proste w obsłudze. Na współpracy Morizon.pl z firmą Possible skorzystają przede wszystkim biura, które są lub w przyszłości będą użytkownikami programu IMO.
Oferty biur korzystających z programu IMO będą automatycznie eksportowane i publikowane w serwisie Morizon.pl. Dodatkowo, użytkownicy oprogramowania mogą liczyć na dedykowane specjalne promocje na pozycjonowanie swoich ogłoszeń w serwisie.
„Współpraca z Possible to szansa dla nas, aby dotrzeć do biur, które jeszcze nie zapoznały się z naszymi możliwościami. Program IMO został wzbogacony o dodatkowe funkcjonalności dla swoich użytkowników, zwiększające jakość prezentowanych ofert oraz ich aktualność na portalu Morizon. Dzięki naszej współpracy, biura nieruchomości będą mogły aktywniej i taniej promować swoje oferty w najszybciej rosnącym serwisie ogłoszeniowym w Polsce” - komentuje Bolesław Drapella, prezes Morizon.pl.
Z oprogramowania IMO korzysta przeszło 200 biur nieruchomości. Efektem współpracy będzie poszerzenie obecnej bazy ofert Morizon.pl co pozwoli na umocnienie pozycji na rynku. Wyszukiwarka współpracuje obecnie z ponad 1600 biurami nieruchomości, którym oferuje unikalny system rozliczania za efekt – faktyczne wyświetlenie oferty.
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Wlasny sklep Liczba postów: 15 Grupa: Trudne tema... Ja prowadze swój sklep i cały czas mnie denerwowało że na miejscu które mam przeznaczone dla klientów parkowały osoby które mój sklep omijały szerokim łukiem. P...
- Liczba Najbogatszych osób na świecie w 2015 r. nie... Liczba postów: 6 Grupa: Aktualności
- Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 63 Grupa: Aktualności Regularne informowanie o postępach budowy to strategia, która buduje zaufanie i zaangażowanie klientów. Marketing dla dewelopera może obejmować zamieszczanie zd...
- Sprzedam używane okna i drzwi - gdzie wystawić? Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Wiele osób szuka drzwi, rolet, bram czy okien nie tylko nowych ale też z drugiej ręki. A najkorzystniej może Ci wyjść wystawienie tego na https://gieldaokien.pl...
- Gdzie sprzedać łożyska do maszyn? Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Chce sprzedać łożyska do maszyn, które nie są mi już potrzebne, jak macie kogoś kto zajmuje się skupowaniem części i możecie poradzić to dajcie znać. W dużej mi...