Na rynku podłóg i drzwi pojawi się nowa marka sklepów

Na rynku podłóg i drzwi pojawi się nowa marka sklepów

DDD Dobre Dla Domu wprowadza nowy format sklepów dedykowany małym, lokalnym rynkom. Partnerzy będą działać pod nowym logo. Pierwszy taki sklep ruszy do końca roku. Czytaj dalej

Nowy koncept adresowanych jest do właścicieli firm montażowych, właścicieli lokalnych, niezrzeszonych sklepów a nawet  osób bezrobotnych posiadających doświadczenie w branży. Nowatorski koncept zakłada współpracę trzech stron – partnera Podłogi i Drzwi, centrali oraz dotychczasowych franczyzobiorców sieci DDD Dobre Dla domu, u których partnerzy będą się zaopatrywać w towar.

 

Większość kosztów związanych z otwarciem sklepu Podłogi i Drzwi pokrywa centrala DDD Dobre Dla Domu (koszty ekspozytorów i wizualizacji zewnętrznej – ok. 12 tys. zł). W sklep partnera zainwestuje również franczyzobiorca sieci DDD (zakup drzwi na ekspozycje – ok. 3 tys. zł). Inwestując w sklep o powierzchni ok. 30m2 partner poniesie koszty w wysokości ok. 8 tys. zł (koszty wynajmu lokalu, ew. zatrudnienia pracownika, transportu, adaptacji lokalu, zakupu drukarki fiskalnej i sprzętu). Minimalna powierzchnia lokalu, jakim powinien dysponować partner to 30m2 (max. 90m2)  

 

Nowy format współpracy z DDD Dobre Dla Domu jest odpowiedzią na zainteresowanie lokalnych przedsiębiorców - wyjaśnia Marek Frątczak, szef działu ekspansji DDD Dobre Dla Domu. – Drobni przedsiębiorcy oferujący usługi montażowe mogą rozszerzyć dotychczasową działalność uzyskując dostęp do materiałów w cenach, których nie uzyskaliby jako samodzielni właściciele sklepów.

DDD Dobre Dla Domu jest ogólnopolską siecią sklepów specjalistycznych oferujących drzwi, panele podłogowe, podłogi drewniane, akcesoria do podłóg, panele ścienne oraz akcesoria do drzwi. Obecnie sieć liczy 51 sklepów, z czego 39 franczyzowych. Pomysłem DDD na skuteczną konkurencję z sieciami marketów budowlanych jest tworzenie sklepów wyspecjalizowanych, w których klient znajdzie największy wybór modeli drzwi, paneli i podłóg oraz może liczyć na pełen zakres usług okołosprzedażowych z montażem zakupionych towarów włącznie.

 

 

Źródło: PROFIT system / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Magazyn wyposażenie Liczba postów: 280 Grupa: Trudne tema... Piętrowe magazyny coraz częściej powstają. Można wtedy wykorzystać mniejszą działkę zachowując dużo przestrzeni użytkowej. Tylko budynek musi być wtedy wyposażo...
  • Urządzenie fiskalne do firmy Liczba postów: 5 Grupa: Trudne tema... Cześć, jestem Artur. Od dłuższego czasu pracuję w firmie zajmującej się elektryką, ale planuję przejść na własną działalność i szukam mobilnego urządzenia fiska...
  • Reklama firmy Liczba postów: 480 Grupa: Trudne tema... Jedną ze skuteczniejszych reklam w sieci na pewno jest marketing szeptany FB https://www.lartweb.pl/produkt/marketing -szeptany-fb/ Korzystam od jakiegoś czasu i...
  • Merchandising mobilny Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Chciałabym nawiązać współpracę z firmą, oferującą merchandising mobilny. Zależy mi głównie na odpowiedniej ekspozycji produktów i uzupełnianiu półek towarami zg...
  • jaki deweloper okolice Warszawy? Liczba postów: 5 Grupa: Trudne tema... Decydując się na współprace ze specjalistami nie marnujecie swojego czasu i pieniędzy. Jeżeli myślicie nad budową domu jednorodzinnego lub zakupem mieszkania w....

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19576 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 351

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >