Nagroda „Laur Klienta – Odkrycie 2011”
Płyty indukcyjne marki Mastercook, z największym na rynku polem grzejnym Evolis, otrzymały tytuł „Laur Klienta – Odkrycie 2011”. To kolejne, trzecie już wyróżnienie dla płyt Mastercook, przyznane w oparciu o sondaż popularności produktów.
Celem ogólnopolskiego projektu Laur Klienta jest wyłonienie najlepszych marek, usług i produktów, cenionych przez konsumentów. Jego organizatorem jest wydawca dodatku Rzecz o Biznesie, ukazującego się w dzienniku „Rzeczpospolita”. W kategorii „Laur Klienta – Odkrycie 2011” nagrodzono rozwiązanie Evolis, dostępne w płytach indukcyjnych marki Mastercook. Jest to największa na rynku strefa grzejna o wymiarach 40x23 cm. Tak duże pole indukcyjne pozwala komfortowo gotować, swobodnie przemieszczać naczynia na płycie, a dodatkowo używać jednocześnie nawet czterech mniejszych garnków na jednym polu.
W najnowszym modelu Double Evolis, zastosowano aż dwie takie strefy, co zapewnia nieograniczone możliwości gotowania. Nagradzane od kilku lat płyty indukcyjne marki Mastercook zyskują coraz większą popularność wśród klientów. Dzięki temu, w ostatnim okresie, marka osiągnęła pozycję lidera, z udziałem ilościowym 17% i wartościowym 15,2%, w kategorii płyt indukcyjnych i mieszanych z indukcją (dane GFK Polonia, V-VI 2011 r.).
Czytaj również: Wyłoniono laureatów konkursu „OKNO DO ŚWIATA FANTAZJI”
Oprócz nagrodzonego pola Evolis, marka Mastercook oferuje szereg innych, nowoczesnych rozwiązań w płytach indukcyjnych m.in. dotykowy panel sterowania Cyclic, zapewniający wygodę obsługi urządzenia oraz system kolorowych wskaźników Indulight, gwarantujący kontrolę procesu gotowania. Dużą popularnością cieszą się również płyty w oryginalnym, metalicznym kolorze, który ułatwia utrzymanie czystości, modele łączące indukcję z gazem, jak również płyty umożliwiające korzystanie z popularnej instalacji o napięciu 230V.
Tegoroczny tytuł „Laur Klienta – Odkrycie 2011” to kolejne wyróżnienie dla produktów AGD marki Mastercook. W 2009 r. piekarniki, płyty gazowe i elektryczne oraz chłodziarko-zamrażarki zostały odznaczone złotym godłem „Laur Klienta 2009”. W 2008 r. nagroda „Laur Klienta” przyznana została płytom gazowym i elektrycznym, dodatkowo płyty indukcyjne uhonorowano godłem „Laur Klienta – Odkrycie 2008”.
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- How can a Power BI development company ensure clie... Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... A key strategy for success is conducting in-depth consultations with clients to understand their unique business requirements. Power BI development company shou...
- Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 61 Grupa: Aktualności Regularne informowanie o postępach budowy to strategia, która buduje zaufanie i zaangażowanie klientów. Marketing dla dewelopera może obejmować zamieszczanie zd...
- Moda Liczba postów: 108 Grupa: Trudne tema... Hexeline to marka, która doskonale rozumie potrzeby kobiet ceniących sobie elegancję. Ich kolekcje są zawsze pełne stylowych, klasycznych krojów, które idealnie...
- fotografia biznesowa Liczba postów: 260 Grupa: Konferencje... Sesje różnego rodzaju dzisiaj wykonują profesjonalni fotografowie i jak najbardziej warto znaleźć solidnego w swojej okolicy https://bartekciok.pl/ Sesje biznes...
- Problem alkoholowy - jak walczyć? Liczba postów: 454 Grupa: Trudne tema... Ludzie piją różne produkty alkoholowe i ja to jestem w stanie zrozumieć, ale nie wiem na przykład, czy jagermeister czy jest zdrowy i czy jego picie nie sprawi,...