Nagroda  „Laur Klienta – Odkrycie 2011”

Nagroda „Laur Klienta – Odkrycie 2011”

Płyty indukcyjne marki Mastercook, z największym na rynku polem grzejnym Evolis, otrzymały tytuł „Laur Klienta – Odkrycie 2011”. To kolejne, trzecie już wyróżnienie dla płyt Mastercook, przyznane w oparciu o sondaż popularności produktów.

 

Celem ogólnopolskiego projektu Laur Klienta jest wyłonienie najlepszych marek, usług i produktów, cenionych przez konsumentów. Jego organizatorem jest  wydawca dodatku Rzecz o Biznesie, ukazującego się w dzienniku „Rzeczpospolita”. W kategorii „Laur Klienta – Odkrycie 2011” nagrodzono rozwiązanie Evolis, dostępne w płytach indukcyjnych marki Mastercook. Jest to największa na rynku strefa grzejna o wymiarach 40x23 cm. Tak duże pole indukcyjne pozwala komfortowo gotować, swobodnie przemieszczać naczynia na płycie, a dodatkowo używać jednocześnie nawet czterech mniejszych garnków na jednym polu.

 

 

W najnowszym modelu Double Evolis, zastosowano aż dwie takie strefy, co zapewnia nieograniczone możliwości gotowania. Nagradzane od kilku lat płyty indukcyjne marki Mastercook zyskują coraz większą popularność wśród klientów. Dzięki temu, w ostatnim okresie, marka osiągnęła pozycję lidera, z udziałem ilościowym 17%  i wartościowym 15,2%, w kategorii płyt indukcyjnych i mieszanych z indukcją (dane GFK Polonia, V-VI 2011 r.).

 

Czytaj również: Wyłoniono laureatów konkursu „OKNO DO ŚWIATA FANTAZJI”

 

Oprócz nagrodzonego pola Evolis, marka Mastercook oferuje szereg innych, nowoczesnych rozwiązań w płytach indukcyjnych m.in. dotykowy panel sterowania Cyclic, zapewniający wygodę obsługi urządzenia oraz system kolorowych wskaźników Indulight, gwarantujący kontrolę procesu gotowania. Dużą popularnością cieszą się również płyty w oryginalnym, metalicznym kolorze, który ułatwia utrzymanie czystości,  modele łączące indukcję z gazem, jak również płyty umożliwiające korzystanie z popularnej instalacji o napięciu 230V.

 

 

Tegoroczny tytuł „Laur Klienta – Odkrycie 2011” to kolejne wyróżnienie dla produktów AGD marki Mastercook. W 2009 r. piekarniki, płyty gazowe i elektryczne oraz chłodziarko-zamrażarki zostały odznaczone złotym godłem „Laur Klienta 2009”. W 2008 r. nagroda „Laur Klienta” przyznana została płytom gazowym i elektrycznym, dodatkowo płyty indukcyjne uhonorowano godłem „Laur Klienta – Odkrycie 2008”.

 

2011-08-29
Źródło: Ego PR / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • How can a Power BI development company ensure clie... Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... A key strategy for success is conducting in-depth consultations with clients to understand their unique business requirements. Power BI development company shou...
  • Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 61 Grupa: Aktualności Regularne informowanie o postępach budowy to strategia, która buduje zaufanie i zaangażowanie klientów. Marketing dla dewelopera może obejmować zamieszczanie zd...
  • Moda Liczba postów: 108 Grupa: Trudne tema... Hexeline to marka, która doskonale rozumie potrzeby kobiet ceniących sobie elegancję. Ich kolekcje są zawsze pełne stylowych, klasycznych krojów, które idealnie...
  • fotografia biznesowa Liczba postów: 260 Grupa: Konferencje... Sesje różnego rodzaju dzisiaj wykonują profesjonalni fotografowie i jak najbardziej warto znaleźć solidnego w swojej okolicy https://bartekciok.pl/ Sesje biznes...
  • Problem alkoholowy - jak walczyć? Liczba postów: 454 Grupa: Trudne tema... Ludzie piją różne produkty alkoholowe i ja to jestem w stanie zrozumieć, ale nie wiem na przykład, czy jagermeister czy jest zdrowy i czy jego picie nie sprawi,...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19402 użytkowników

Użytkownicy online (2)

gości: 249

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >