Nagroda dla Platinum Towers

Nagroda dla Platinum Towers

Zdjęcia do kampanii promującej wieże Platinum Towers zostały wyróżnione w największym konkursie branży reklamowej w Polsce. Czytaj dalej

Finał Polskiego Konkursu Reklamy KTR’2009, odbył się 29 kwietnia w warszawskim Multikinie Złote Tarasy. Klub Twórców Reklamy po raz szósty nagrodził najlepsze projekty w kategoriach: Reklama Drukowana (Print, Outdoor), Reklama TV, Cyber, Active Advertising (w tym PR), Design, Warsztat TV, Ilustracja, Foto.

W tegorocznej edycji konkursu srebrną statuetką KTR w kategorii Foto uhonorowano jedyny projekt developerski – zdjęcia do kampanii promującej ofertę pod nazwą „Idealne życie w idealnym miejscu”. Wyróżnione grafiki zostały wykonane podczas sesji zdjęciowej inspirowanej usługami na poziomie pięciogwiazdkowego hotelu, oferowanymi przez Atlas Estates, w inwestycji Platinum Towers. Autorem zdjęć jest Oliver Schwarzwald, niemiecki fotografik, laureat wielu prestiżowych nagród fotograficznych współpracujący m.in. z dziennikiem Le Figaro.

Za stworzenie koncepcji, opracowanie strategii i jej realizację odpowiada agencja BBDO (strategia: Adam Nowakowski, kreacja: Przemysław Bogdanowicz – Dyrektor Kreatywny, Piotr Zawałło – Art. Director i Mateusz Wójcik – Senior Copywriter, Client Service: Beata Strzelbicka-Krosny – Account Director oraz Joanna Malinowska – Account Manager).

Za realizację sesji oraz postprodukcję odpowiedzialne było studio Photoby. Zakup mediów: Media on. Działania z zakresu ambient mediów realizowane są przez agencję Qlu.

To wyróżnienie jest dla nas szczególnie ważne, ponieważ jako pierwsi odważyliśmy się promować projekt deweloperski w tak niekonwencjonalny sposób. Postanowiliśmy zastąpić wizualizację projektu architektonicznego grafikami, które w metaforyczny sposób odnoszą się do korzyści dostarczanych w ramach oferty „Idealne życie w idealnym miejscu”. – komentuje Michał Witkowski, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży Atlas Estates. Pozytywne efekty tej kampanii widać najlepiej patrząc na poziom sprzedaży. Niemal wszystkie apartamenty w naszej inwestycji znalazły już swoich nabywców. – dodaje M. Witkowski.

 

 


Klub Twórców Reklamy


Klub Twórców Reklamy powstał w 2003 roku z inicjatywy polskiego środowiska reklamowego. Organizacja zwana w skrócie KTR zastąpiła wszystkie wcześniejsze nieformalne kluby środowiskowe i stanowi zorganizowaną reprezentację twórców szeroko rozumianej branży komunikacji marketingowej. Celem KTR’u jest podnoszenie standardów w kreacji reklamowej, fotografii, kinie, muzyce, ilustracji, typografii, projektowaniu graficznym i przemysłowym oraz dziedzinach pokrewnych; kształtowanie wizerunku komercyjnych środowisk twórczych; wspieranie działań młodych twórców sztuki komercyjnej oraz budowanie służących wymianie talentów kontaktów między branżą reklamową a szeroko pojmowanymi środowiskami twórczymi w Polsce i zagranicą. KTR wraz z Best Marketing Promotion Agency organizują polską edycje konkursu Young Creatives oraz pokazy prac nagrodzonych w konkursie CANNES LIONS.

O Platinum Towers


Inwestycja Platinum Towers jest częścią ekskluzywnego kompleksu apartamentowo-biurowo-hotelowego, usytuowanego u zbiegu ulic Grzybowskiej i Wroniej w Warszawie. Powierzchnia 396 apartamentów oferowanych w Platinum Towers wynosi od 37 m. kw. do 100 m. kw. Na dwóch ostatnich piętrach zaprojektowane zostały przestronne penthouse`y o powierzchni od 147 m. kw. do 216 m. kw., z dużymi tarasami bądź ogrodami zimowymi. Do dyspozycji mieszkańców oraz pozostałych użytkowników kompleksu będzie największy w Warszawie 3-kondygnacyjny parking. Średnia cena za m. kw. apartamentu wynosi 16 000 PLN brutto. W koszt zakupu mieszkań zostały wkalkulowane również przylegające balkony.
Mieszkańcy apartamentów Platinum Towers będą mieli do dyspozycji wiele udogodnień dostępnych w pięciogwiazdkowych hotelach. Będzie to między innymi room service, mieszkańcy będą mieli m.in. możliwość zamówienia serwisu sprzątającego oraz opieki nad lokalem podczas dłuższej nieobecności. Obsługa wyręczy ich również przy praniu i prasowaniu, zakupach czy rezerwacji biletów. Ponadto, do każdego apartamentu Atlas Estates dołącza w prezencie ważną przez 10 lat kartę członkowską prestiżowego klubu Holmes Place, gdzie mieszkańcy będą mogli skorzystać z siłowni, basenu oraz salonu spa.

O Atlas Estates

Spółka Atlas Estates Limited, jest firmą deweloperską i inwestycyjną notowaną  na rynku AIM (rynku alternatywnym London Stock Exchange), a od 12 lutego 2008 roku również na głównym rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Atlas Estates Limited działa na rynkach nieruchomości w krajach Europy Środkowej i Wschodniej, głównie w Polsce, Rumunii, Bułgarii oraz na Węgrzech i Słowacji. Przedmiotem działalności Atlas Estates jest realizacja projektów inwestycyjnych i budowlanych oraz zarządzanie nieruchomościami.
Do najważniejszych inwestycji Grupy w Polsce należą: apartamenty Platinum Towers, kompleks mieszkaniowy Capital Art Apartments, Hilton Warsaw Hotel & Convention Centre oraz biurowiec Millennium Plaza. Na koniec 2008 roku łączna wartość aktywów Atlas Estates wyniosła 516 mln EUR. Około 65% z nich przypadało na Polskę. Portfelem aktywów Atlas Estates zarządza spółka Atlas Management Company.
Źródło: Lighthouse Consultants Sp. z o.o. / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19436 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 363

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >