Najemcy szukają nowych lokalizacji
W najbliższych latach duże centra handlowe raczej nie będą powstawać. Bardziej możemy liczyć na rozbudowę już istniejących galerii handlowych oraz nowe, ale małe centra osiedlowe
Czytaj dalej
Pustej powierzchni do wynajęcia w centrach handlowych jest niewiele – w zależności od rejonu i centrum handlowego współczynnik ten wynosi od 0 do 3 proc. Ponieważ w stolicy trudno o tereny pod kolejne galerie, w latach 2010 – 2013 ok. 30 proc. planowanej powierzchni będzie pochodziło z rozbudowy istniejących obiektów, a 21 proc. powstanie wyniku budowy centrów osiedlowych.
– Nowe centra handlowe stanowią ok. połowy podaży planowanej w ciągu najbliższych czterech lat. Powstaną w Wilanowie i Łomiankach – mówi Ewa Derlatka-Chilewicz z DTZ. – Będą budowane centra wyprzedażowe oraz śródmiejskie domy handlowe.
Słaby rok
Choć w ciągu ostatnich dwóch lat z rynku wycofały się nierentowne marki handlowe, większość operatorów nie ogranicza swojej ekspansji i nadal poszukuje dobrych lokalizacji.
czytaj więcej....
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Co mi polecicie na taki wyjazd? Liczba postów: 54 Grupa: Trudne tema... Atrakcje Berlina są tak zróżnicowane, że każdy znajdzie coś dla siebie – od historycznych zabytków, przez nowoczesne galerie sztuki, po malownicze parki. Z prze...
- Kredyt we Frankach - pomoc prawna! Liczba postów: 35 Grupa: Trudne tema... W obliczu rosnących kosztów kredytów frankowych wielu kredytobiorców zastanawia się, czy przewalutowanie ich zobowiązań na złotówki jest dobrym krokiem - https:...
- Telewizja internetowa Liczba postów: 161 Grupa: Trudne tema... Lubię oglądać filmy online, ponieważ wybór jest naprawdę interesujący, a do tego można to zrobić bez reklam. Teraz często korzystam ze strony https://cineman.cc...
- Ministerstwo wycofuje się z programu Kredyt na Sta... Liczba postów: 1 Grupa: Aktualności
- Jak prowadzić biznes w XXI wieku - czym jest elast... Liczba postów: 130 Grupa: Aktualności Planując otwarcie firmy za granicą, należy dokładnie przeanalizować rynek docelowy i jego potencjał. Zrozumienie lokalnych zwyczajów, preferencji konsumentów i....