Najprzyjaźniejsze Firmy w Polsce

Najprzyjaźniejsze Firmy w Polsce

KOMFORT po raz czwarty znalazł się w gronie 100 Najprzyjaźniejszych Firm w Polsce, utrzymał pozycję lidera w kategorii Podłogi i wykładziny i otrzymał Godło Jakości Obsługi 2010.

 

Po raz czwarty konsumenci z całej Polski wybrali firmy, które w 2011 roku zaoferowały im najwyższy poziom jakości obsługi. Poziom jakości obsługi w Komforcie został oceniony na 51% , co dało firmie pierwsze  miejsce  w kategorii Podłogi i wykładziny.  Dla porównania średni poziom jakości obsługi w firmach w całej Polsce wynosi 47%, a w kategorii budowlane markety i sklepy – 43%. Konsumenci docenili Komfort  za ogromny wybór produktów, dostępnych w różnych przedziałach cenowych. Klienci wysoko oceniają obsługę w sklepach oraz profesjonalne doradztwo.

 

Czytaj również: Jak będzie zagospodarowany ZPC Ursus

 

"Przychodząc do sklepu, który jest specjalistą w swojej branży, klienci oczekują wysokiego poziomu fachowej wiedzy, obiektywnego doradztwa, umiejętności zrozumienia ich potrzeb.  Wymaga to systematycznej pracy by utrzymać jakość obsługi na najwyższym poziomie.  Tym bardziej cieszy nas, że klienci po raz kolejny to docenili.” – mówi  Anna Heimberger Dyrektor Marketingu Sklepów KOMFORT SA.

 

 

Program Jakość Obsługi  regularnie bada ogólnopolską jakość obsługi firm i instytucji oraz poziom satysfakcji klientów. Na podstawie ocen i opinii konsumentów, umieszczanych na portalu jakoscobslugi.pl, co roku wyłaniani są laureaci Godła Jakości Obsługi. O przyznaniu wyróżnień decyduje 3 milionowa społeczność konsumentów. Zdobywają je tylko firmy z najwyższymi standardami obsługi, które zostały uznane przez klientów za najbardziej przyjazne.

2011-09-26
Źródło: Komfort / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19469 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 626

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >