Nowa mobilna sala ekspozycyjna KOŁO
mponujące wymiary, poważny tonaż, hydraulicznie sterowane kasety i taras na dachu – a wszystko to podane w wysmakowanej, designerskiej formie i motoryzacyjno-wnętrzarskiej otoczce.
Czytaj dalej
Brzmi bajkowo? To KOŁO MSES II, ciężarówka, której naczepa została przekształcona w mobilną salę ekspozycyjno-szkoleniową. Jej wnętrze zostało zaaranżowane z użyciem najnowszych produktów marki KOŁO i zasadniczo nie różni się od statycznej ekspozycji. Jak zwykle, diabeł tkwi w szczegółach - a te mają niebanalne znaczenie, bowiem wygląd MSES II opracował światowej klasy projektant, Janusz Kaniewski, który współpracuje z takimi markami jak Ferrari, Fiat, Citroen i Honda.
„MSES II to unikalna forma promocji produktów KOŁO. Wynika to nie tylko z samej koncepcji mobilnej sali, ale również ze sposobu w jaki została ona wykonana. Dzięki specjalnym wysuwom powierzchnia ekspozycyjna wynosi ponad 60m2. Co więcej, na dachu znajduje się taras, na którym możemy podjąć zwiedzających gości kawą i kontynuować rozmowę o designerskich produktach marki KOŁO” – mówi koordynator działań Mobilnej Sali, Dariusz Grzegorek, kierownik działu szkoleń Sanitec Koło.
W oparciu o swoje rozległe doświadczenie, polski designer stworzył pomysłowe wnętrze, w którym zainteresowani będą mogli z bliska przyjrzeć się rozwiązaniom łazienkowym proponowanym przez KOŁO, bowiem mobilna sala pozwala na wyjście z produktami poza ściany sklepów i salonów. Na pokładzie MSES II udało się pokazać pełny przekrój produktów KOŁO: poza nowym stelażem KOŁO Technic, odwiedzający zobaczą także produkty z serii EGO i OVUM, którym kształty nadał światowej renomy włoski projektant, Antonio Citterio. Miłośnicy wanien będą mogli przyjrzeć się z bliska wysublimowanym kształtom Clarissy, a także komfortowej wannie z hydromasażem Perfect. Meble łazienkowe KOŁO reprezentowane są przez popularne serie Domino i Twins, a także nowość w ofercie – Domino XL. Nie zabrakło też przykładów brodzików - w sali mobilnej pojawi się Pacyfik oraz elegancka kabina prysznicowa S600 z brodzikiem Terra.
Trasa
Oficjalna premiera dla mediów miała miejsce 10 maja w Warszawie. W maju i wrześniu MSES II będzie prezentowany w Rumunii i Czechach, a w czerwcu ekspozycja zatrzyma się w Łodzi w związku z zakończeniem XIII edycji konkursu na Projekt Łazienki 2011. MSES II wróci do Łodzi również w październiku na spotkanie świata projektantów i architektów - Łódź Design.
Wspomienia, wspomnienia…
Pierwsza mobilna sala ekspozycyjno-szkoleniowa marki KOŁO wyruszyła w swoją podróż w maju 2007 roku. Przez 4 lat odwiedzała kontrahentów w kraju i zagranicą. Na jej trasie znalazły się m.in. Ukraina, Rumunia, Bułgaria, Macedonia, Serbia, Chorwacja i Słowenia. MSES odwiedził również kraje nadbałtyckie – Litwę, Łotwę i Estonię. W sumie road show firmy KOŁO ma na swoim koncie już ponad 100 tys. przejechanych kilometrów, a wewnętrzną ekspozycję obejrzało ok. 160 tys. osób. MSES I był pierwszą tego typu inicjatywą w Polsce.
Nowocześnie wyposażona sala mobilna umożliwiała dotarcie wszędzie tam, gdzie pojawiało się zapotrzebowanie na szkolenia lub prezentacje łazienek. MSES I był jednocześnie mobilną reklamą szkoleń Europejskiego Funduszu Społecznego, które odbywały się we wnętrzu truck’a. Projekt „Rozwój kompetencji zawodowych pracowników firmy MSP z branży sanitarnej” był pierwszym ogólnopolskim projektem szkoleniowym skierowanym do architektów, instalatorów oraz handlowców. Obok edukacji najważniejszym celem MSES były i są bezpośrednie spotkania z klientami, podczas których KOŁO stara się lepiej zrozumieć ich potrzeby i oczekiwania.
2011-05-12
Źródło: Toll Box / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Wlasny sklep Liczba postów: 15 Grupa: Trudne tema... Ja prowadze swój sklep i cały czas mnie denerwowało że na miejscu które mam przeznaczone dla klientów parkowały osoby które mój sklep omijały szerokim łukiem. P...
- Liczba Najbogatszych osób na świecie w 2015 r. nie... Liczba postów: 6 Grupa: Aktualności
- Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 63 Grupa: Aktualności Regularne informowanie o postępach budowy to strategia, która buduje zaufanie i zaangażowanie klientów. Marketing dla dewelopera może obejmować zamieszczanie zd...
- Sprzedam używane okna i drzwi - gdzie wystawić? Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Wiele osób szuka drzwi, rolet, bram czy okien nie tylko nowych ale też z drugiej ręki. A najkorzystniej może Ci wyjść wystawienie tego na https://gieldaokien.pl...
- Gdzie sprzedać łożyska do maszyn? Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Chce sprzedać łożyska do maszyn, które nie są mi już potrzebne, jak macie kogoś kto zajmuje się skupowaniem części i możecie poradzić to dajcie znać. W dużej mi...