Nowa silna koncepcja opakowań Botament w Europie Bottrop

Nowa silna koncepcja opakowań Botament w Europie Bottrop

11.10 2011 – nazwa Botament znajdująca się przy systemowych materiałach budowlanych jest synonimem jakości dla profesjonalistów. Czytaj dalej

Założona w 1993 roku firma, w niemieckim mieście Bottrop, uzyskała silną pozycję na rynku chemii budowlanej w wielu europejskich krajach.
Mając na uwadze dalszy rozwój naszej firmy postanowiliśmy wprowadzić nową koncepcję opakowań na produkty marki Botament. Jest to odpowiedni moment na ogólnoeuropejską modernizację. „Projekt modernizacji oraz ujednolicenia opakowań był prawdziwym wyzwaniem. Oprócz modernizacji opakowań naszym celem było uzyskanie jednolitej struktury wariantów językowych oraz optymalnej rozpoznawalności, tak waŜnej w handlu” powiedział Ryszard Rasiukiewicz, Kierownik Oddziału Botament w Polsce.
TakŜe, nowe zmodernizowane logo nadaje znaczenie marce Botament, informuje o wartości produktu i przyciąga uwagę klienta. Stare nazwy grup produktowych Botact, Botazit, Botacem oraz Boton zostaną usunięte i zastąpione nazwą marki Botament.
Nowe opakowania zapewniają doskonałą prezentację produktów w handlu oraz niosą za sobą niezwykle istotne zadania: dla sprzedawców są niczym więcej jak
odzwierciedleniem wnętrza produktu.
Nowa forma opakowań zostanie sukcesywnie wprowadzona do produkcji.
Proces ten zostanie przeprowadzony we wszystkich europejskich krajach.

 

Birthe Bocklet – Kierownik Działu Marketingu Botament w Europie z nowym opakowaniem elastycznej zaprawy klejowej BOTAMENT M 21.

Nowe opakowanie zostanie wprowadzone jesienią tego roku.

2011-10-28
Źródło: Cormedia / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19465 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 488

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >