
Nowe logo Budimeksu Nieruchomości
W połowie kwietnia br. Budimex Nieruchomości wprowadził nowy system identyfikacji wizualnej. Zmianie uległo logo, kolory firmy oraz inne elementy graficzne, widoczne na stronie www oraz pozostałych materiałach związanych z firmą.
Rebranding jest związany z procesem ujednolicenia logotypów w ramach międzynarodowej grupy Ferrovial, której częścią jest polska Grupa Budimex, a więc także Budimex Nieruchomości.
Najważniejszymi elementami zmienionego systemu identyfikacji wizualnej są nowe logo i nowe kolory firmy. Biały napis na pomarańczowym tle został zastąpiony przez żółty lub szary napis „Budimex Nieruchomości” na białym tle. W reklamach pojawią się również inne warianty użycia kolorów – biały i szary napis na żółtym tle.
Równocześnie w mediach ruszyła nowa kampania wizerunkowa Budimeksu Nieruchomości. Głównym hasłem są „dotrzymane obietnice”, nawiązujące do dotychczasowej działalności Budimeksu Nieruchomości – prawie sześciu tysięcy mieszkań wybudowanych terminowo, ściśle według zapisów zawartych w umowach z klientami. Kampania komunikuje również cztery istotne cechy firmy: doświadczenie, profesjonalizm, kompetencje i bezpieczeństwo.
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Architekt Liczba postów: 11 Grupa: Trudne tema... Dekoracja ścian powinna być trwała i przemyślana. Warto zastosować płytki klinkierowe z King Klinker. Ich specyfikację, a także przykładowe realizacje można obe...
- Planuję kupić mieszkanie Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Zastanawiam się nad zakupem mieszkania w Pruszczu Gdańskim, dokładniej chodzi o ofertę https://activa.pl/oferta/mieszkania-prus zcz-gdanski. Mam już dość dużą il...
- Prowadzenie firmy Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Rozważam założenie własnej działalności w Danii – firma sprzątająca. Zanim jednak ruszę, chciałbym dowiedzieć się więcej o sprawach księgowych i podatkowych. Cz...
- usg jamy brzusznej warszawa Liczba postów: 22 Grupa: Trudne tema... Raz na jakiś czas warto zdecydować się na takie badanie.
- Reklama w XXI wieku Liczba postów: 274 Grupa: Trudne tema... E-mail marketing pozostaje jednym z najskuteczniejszych sposobów na budowanie relacji z klientami i generowanie sprzedaży. Kluczem do sukcesu jest personalizacj...