Okno Capital kołem zamachowym kampanii reklamowej Stolbud Włoszczowa S.A.
Wraz z początkiem kwietnia rusza szeroka kampania reklamowa włoszczowskiego producenta stolarki okiennej i drzwiowej. Celem kampanii outdoorowej, prasowej i telewizyjnej jest wsparcie sprzedaży okna Capital i wzmocnienie wizerunku firmy.
Czytaj dalej
Kampania podkreśla zalety okna Capital – naturalność, trwałość i jakość wykonania oraz w szczególny sposób energooszczędność. Hasłem reklamowym kampanii jest: „Drewniane okna Capital. Z widokiem na oszczędność.”
Kreacja reklamowa oparta jest na energooszczędności i korzyściach finansowych wynikających z wymiany starych okien na okna Capital. Capital charakteryzujące się jednym z najlepszych parametrów izolacyjności termicznej w Polsce. Przy odpowiednio dobranych materiałach uzyskano parametr sięgający wartości Uw=0,68 W/m2K.
Jednym z podstawowych elementów, mających wpływ na jakość cieplną jest czterowarstwowa klejonka o grubości 92 mm z wyselekcjonowanego drewna. Konstrukcja okna umożliwia zastosowanie zestawów szkła, wypełnionych specjalnym gazem, posiadających parametr izolacyjności Ug=0,5 W/m2K.
Działania reklamowe rozpoczynają się wraz z początkiem kwietnia. Obejmą outdoor we wszystkich większych miastach Polski. Ponadto do lokalnej prasy w całej Polsce dołączony zostanie obszerny dodatek prezentujący zalety zastosowania energooszczędnych okien. Kampania Stolbudu będzie także obecna w telewizji, w ramach sponsoringu Polskich Składów Budowlanych. Akcja reklamowa ma zachęcić do odwiedzania strony internetowej producenta, gdzie znajdzie się kalkulator energooszczędności pozwalający na obliczenie finansowych korzyści z zastosowania okien Stolbudu.
Kreacja reklamowa oparta jest na energooszczędności i korzyściach finansowych wynikających z wymiany starych okien na okna Capital. Capital charakteryzujące się jednym z najlepszych parametrów izolacyjności termicznej w Polsce. Przy odpowiednio dobranych materiałach uzyskano parametr sięgający wartości Uw=0,68 W/m2K.
Jednym z podstawowych elementów, mających wpływ na jakość cieplną jest czterowarstwowa klejonka o grubości 92 mm z wyselekcjonowanego drewna. Konstrukcja okna umożliwia zastosowanie zestawów szkła, wypełnionych specjalnym gazem, posiadających parametr izolacyjności Ug=0,5 W/m2K.
Działania reklamowe rozpoczynają się wraz z początkiem kwietnia. Obejmą outdoor we wszystkich większych miastach Polski. Ponadto do lokalnej prasy w całej Polsce dołączony zostanie obszerny dodatek prezentujący zalety zastosowania energooszczędnych okien. Kampania Stolbudu będzie także obecna w telewizji, w ramach sponsoringu Polskich Składów Budowlanych. Akcja reklamowa ma zachęcić do odwiedzania strony internetowej producenta, gdzie znajdzie się kalkulator energooszczędności pozwalający na obliczenie finansowych korzyści z zastosowania okien Stolbudu.
Źródło: Times Square Public Relations / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Sposób na zdrowie Liczba postów: 554 Grupa: Trudne tema... A czy ktoś z was kojarzy Centrum Medyczne http://trimedic.pl ? Tak pytam, ponieważ zastanawiam się nad tym - czy się do nich nie zgłosić?.....
- Nowoczesna edukacja Liczba postów: 65 Grupa: Trudne tema... Nie da się ukryć, że dzisiaj to system edukacji się zmienił i przyspieszył. Dlatego czasami dzieciom trudno jest nadążyć z materiałem, nie wszy...
- Gdzie kupić tonery Liczba postów: 29 Grupa: Trudne tema... Moim zdaniem na pewno warto skorzystać z https://inkhouse.pl/toner-hp-153a-czarny -w1530a-2-5k,p11176.html . To jest naprawdę bardzo dobra oferta.
- Księgowość w firmie - samemu, czy przez biuro rach... Liczba postów: 373 Grupa: Trudne tema... W przypadku mojej firmy korzystam z usług nowoczesnego i profesjonalnego, internetowego biura rachunkowego e-KAUNT - internetowa księgowość . Jest to idealne ro...
- Skuteczna reklama dla e-biznesu? Liczba postów: 269 Grupa: Trudne tema... W tym temacie warto zajrzeć do firmy https://bingraf.pl/ która oferuje kompleksowe usługi poligraficzne, obejmujące zarówno projektowanie graficzne, druk offse...