Oknoplast wprowadza nowy logotyp

Oknoplast wprowadza nowy logotyp

Firma OKNOPLAST wprowadza nowy logotyp. Jest to kolejna cześć procesu zmiany identyfikacji wizualnej firmy. Pierwszym jego etapem była modyfikacja nazwy z OKNOPLAST-Kraków na OKNOPLAST.

 

Zmiana nazwy i logotypu to część strategii firmy mającej na celu dalsze ugruntowanie jej na pozycji eksperta w swojej branży."Dążymy do tego, by nasza komunikacja była spójna i czytelna dla klienta zarówno pod względem oferty, jak i wizerunku." – mówi Grzegorz Filipek, Dyrektor Marketingu OKNOPLAST.

 

"Główny motyw graficzny i dobór barw nowego logo nawiązują do pierwotnego znaku firmowego. Zależało nam na zachowaniu istoty poprzedniego logotypu, gdyż  klienci byli do niego przyzwyczajeni od ponad 17 lat funkcjonowania firmy. Jednocześnie obecna wersja logo jest utrzymana w nowoczesnej stylistyce, odpowiadającej przedsiębiorstwu działającemu na arenie międzynarodowej." - mówi Grzegorz Filipek.

 

Czytaj również: DRUTEX po raz kolejny ambasadorem polskiej gospodarki

 

Zarówno nowa nazwa, jak i logotyp nawiązują do wcześniejszej identyfikacji wizualnej. "Dzięki temu klienci powinni bez problemu zidentyfikować naszą markę, która jest najlepiej rozpoznawalną w segmencie okien PVC w Polsce." – dodaje Grzegorz Filipek. Jak podają najnowsze badania firmy AC Nielsen przeprowadzone w czerwcu br. - marka OKNOPLAST jest rozpoznawana przez 68% Polaków.

 

 

2011-07-14
Źródło: Partner of Promotion / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19320 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 165

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >