Otwarto nowe obiekty komercjalizowane
W czwartym kwartale br. otwarto Millenium Hall w Rzeszowie, Futura Park w Krakowie oraz Galerię Ostrovia w Ostrowie Wielkopolskim. Obiekty te stanowią łącznie blisko jedną czwartą podaży bieżącego roku. Za ich komercjalizację odpowiada międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield.
15 października nastąpiło uroczyste otwarcie największego w Rzeszowie centrum kulturalno-handlowego – Millenium Hall, z bogatą ofertą handlową oraz rekreacyjno-rozrywkową. Galeria ma powierzchnię 110 tys. mkw., z czego 56.612 mkw. zostało przeznaczone pod wynajem. Millenium Hall mieści się w centrum miasta, przy głównym trakcie handlowym Rzeszowa, ulicy Rejtana. W obiekcie znajduje się 250 sklepów, sale konferencyjne i zaplecze hotelowe dla klientów biznesowych. Atutem projektu jest skwer eventowy znajdujący się w centrum obiektu z oryginalną fontanną multimedialną. Miejsce to może pomieścić około 6 tys. osób i zostało przystosowane do organizacji koncertów i innych wydarzeń kulturalnych.
Czytaj również: Rekomendacje S i wpływu na rynek nieruchomości
Ambasadorką obiektu została urodzona w Rzeszowie modelka Anja Rubik. Millenium Hall jest największą galerią handlową oddaną do użytku w Polsce w 2011 r. Oprócz reprezentowania właściciela obiektu w zakresie wynajmu powierzchni, firma Cushman & Wakefield była zaangażowana także w prace projektowe. Autorką projektu wnętrz Millenium Hall jest Magdalena Mika-Kosior z Cushman & Wakefield Polska. Właścicielem Millenium Hall jest spółka Develop Investment. 19 października otwarto kompleks Futura Park Kraków, łączący w ramach jednego budynku funkcje centrum outlet i parku handlowego.
Czytaj również: Dlaczego nie inwestujemy w miejsca parkingowe?
Futura Park uzyskała pierwszy w Polsce certyfikat ekologicznego budownictwa BREEAM dla obiektu handlowego. Powierzchnia obiektu wynosi 44.000 mkw. i mieści 140 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych. Inwestorem jest hiszpańska spółka NEINVER. Galeria Ostrovia, której otwarcie miało miejsce 14 października, to pierwszy wielkopowierzchniowy obiekt handlowy w Ostrowie Wielkopolskim. Jego powierzchnia najmu wynosi 36 tys. mkw. Obiekt mieści 100 sklepów. Inwestorem Galerii Ostrovia jest firma West Investment z grupy Saller. Generalnym wykonawcą firma Budrem, a projektantem Pentagram.
Czytaj również: Rozbudowa sieci logistycznej
„Cieszymy się, że kolejni inwestorzy uznanych obiektów handlowych powierzyli nam komercjalizację powierzchni handlowej. Współpraca z profesjonalnym doradcą na wczesnym etapie powstawania obiektów pozwala zapewnić optymalny skład najemców, z korzyścią dla klientów, właścicieli obiektów oraz samych najemców. Wszystkie trzy obiekty są prawie w całości wynajęte” – mówi Piotr Kaszyński, Partner i Dyrektor działu powierzchni handlowych, Cushman & Wakefield.
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 64 Grupa: Aktualności Regularne informowanie o postępach budowy to strategia, która buduje zaufanie i zaangażowanie klientów. Marketing dla dewelopera może obejmować zamieszczanie zd...
- Przeprowadzki Polaków Liczba postów: 18 Grupa: Aktualności Polecam niezawodną w tym temacie www.przeprowadzkiwroclaw.pl bardzo profesjonalna, znakomicie poradzili sobie ze wszystkim, spełnili nasze wszystkie oczekiwani...
- firma transportowa trójmisto Liczba postów: 65 Grupa: Trudne tema... Doskonała strona dla przewoźników cargo https://www.rufus.pl/poradniki/niemiec-o dplywa-cennik/ Dowiedziałem się, że promy kursują niemal całą dobę, co pozwala n...
- Firma transportowa Liczba postów: 96 Grupa: Trudne tema... Warto też zaznaczyć, że https://muntech24.pl/ to synonim solidności i niezawodności. Firma oferuje szeroki wybór zawiesi, pasów transportowych i lin, które sp...
- Reklama firmy Liczba postów: 469 Grupa: Trudne tema... Jeśli zastanawiasz się nad skuteczną reklamą dla swojej firmy, warto rozważyć marketing szeptany na Facebooku. Ta forma reklamy pozwala na dotarcie do szerokieg...