Park Handlowy Młyn we Wrocławiu nominowany do dwóch prestiżowych nagród branżowych
Park Handlowy Młyn we Wrocławiu został nominowany do wyróżnienia „Koncept Roku” przyznawanego przez magazyn Shopping Center Poland podczas konferencji Shopping Center Forum&Awards 2009
Dla specjalizującego się w budowie parków handlowych dewelopera Helical Poland, Park Handlowy Młyn we Wrocławiu jest pierwszą ukończoną inwestycją. W ciągu trzech lat działalności w Polsce firma wypracowała obszerny plan budowy kolejnych parków handlowych.
Budowa Parku Handlowego Młyn we Wrocławiu trwała zaledwie kilka miesięcy. Obiekt został otwarty w zaplanowanym budżecie i terminie – 6 grudnia 2008 r. Inwestycja sąsiaduje z Castoramą i Centrum Handlowym Korona, w północnej części Wrocławia, a zaprojektowana jest tak, aby uzupełniać dostępną ofertę handlową. Na 9 600 m² powierzchni handlowej mieści się 9 wielkopowierzchniowych sklepów, takich jak: Carpetright, Deichmann, Halfords, Kakadu, Komfort, MediaExpert, Megasklep Dziecko, Piotr i Paweł oraz SuperPharm. Dogodny dojazd do nowego obiektu zapewnia jedna z większych arterii miasta, ul. Krzywoustego, a odrębne wejścia do wszystkich sklepów pozwalają na dogodne zaparkowanie auta w zasięgu kilku kroków.
Nagrody „Projekt Roku” magazynu Shopping Centre Poland zostały przyznane centrom, które uzyskały od sędziów najwyższe noty pod względem takich kryteriów, jak: lokalizacja, tenant mix, design i funkcjonalność, innowacyjność, marketing i PR. Nagrody wydawnictwa zostaną wręczone podczas 8. konferencji Shopping Center Forum&Awards 19 lutego w warszawskim Hotelu Westin. Do nagród zostało nominowanych 15 centrów handlowych. Oprócz wyróżnienia Grand Prix, statuetki zostaną przyznane obiektom otwartym w 2008 roku, w sześciu kategoriach. Jury wystąpiło w składzie: Kinga Sistermann - Savills, Anna Federak - CB Richard Ellis, Patrycja Dzikowska - Jones Lang LaSalle, Katarzyna Michnikowska - Cushman & Wakefield, Małgorzata Trzaskowska - Colliers International, Ewa Derlatka-Chilewicz - DTZ, Dorota Lachowska - King Sturge oraz Małgorzata Burzec - Retailnet.pl.
Nominacje CEE do nagrody “Retail Project of the Year” oparto na takich kryteriach, jak: jakość projektu, jakość materiałów konstrukcyjnych, relacja procesu budowy do jej kosztów, uwzględnienie czynników środowiskowych, dostępność i lokalizacja. Warunkiem koniecznym było także ukończenie w 2008 roku co najmniej jednej fazy projektu. Najlepsze projekty, firmy i profesjonaliści uzyskali wyróżnienia podczas konferencji CEE Retail Real Estate Awards 5 lutego w warszawskim hotelu InterContinental. W składzie sędziowskim znaleźli się: Ben Bannatyne - Prologis; Lance Bozman - AIG/Lincoln; Alan Colquhoun - DTZ; Hadley Dean - Colliers International; John Duckworth - Jones Lang LaSalle; Richard Fiddes - King Sturge; Daniel Harris - MGPA; Marcin Klammer - EC Harris; Richard Petersen - Cushman & Wakefield; Matthias Sandfort - Helaba; Margund Schuh - UBM Bohemia; Jan Schwartz - White Estates; Daniel Thomas - Financial Times; Sven Von der Heyden - Von der Heyden Group; Colin Waddell - CB Richard Ellis; Jean Bernard Wurm - Fidelity Title Services (Europe).
Rok 2009 będzie obfitował w kolejne ważne wydarzenia dla Helical Poland. Już wiosną rozpoczną się prace budowlane Parku Handlowego Turawa w Opolu. Jesienią natomiast zostanie wybrany wykonawca Parku Handlowego Europa Centralna, projektu położonego przy planowanym do budowy, największym w Europie skrzyżowaniu autostrad A1 i A4 w Sośnicy. Helical planuje ukończyć swoje inwestycje w 2010 r. Łącznie pochłoną one ponad 200 mln euro.
Budowa Parku Handlowego Młyn we Wrocławiu trwała zaledwie kilka miesięcy. Obiekt został otwarty w zaplanowanym budżecie i terminie – 6 grudnia 2008 r. Inwestycja sąsiaduje z Castoramą i Centrum Handlowym Korona, w północnej części Wrocławia, a zaprojektowana jest tak, aby uzupełniać dostępną ofertę handlową. Na 9 600 m² powierzchni handlowej mieści się 9 wielkopowierzchniowych sklepów, takich jak: Carpetright, Deichmann, Halfords, Kakadu, Komfort, MediaExpert, Megasklep Dziecko, Piotr i Paweł oraz SuperPharm. Dogodny dojazd do nowego obiektu zapewnia jedna z większych arterii miasta, ul. Krzywoustego, a odrębne wejścia do wszystkich sklepów pozwalają na dogodne zaparkowanie auta w zasięgu kilku kroków.
Nagrody „Projekt Roku” magazynu Shopping Centre Poland zostały przyznane centrom, które uzyskały od sędziów najwyższe noty pod względem takich kryteriów, jak: lokalizacja, tenant mix, design i funkcjonalność, innowacyjność, marketing i PR. Nagrody wydawnictwa zostaną wręczone podczas 8. konferencji Shopping Center Forum&Awards 19 lutego w warszawskim Hotelu Westin. Do nagród zostało nominowanych 15 centrów handlowych. Oprócz wyróżnienia Grand Prix, statuetki zostaną przyznane obiektom otwartym w 2008 roku, w sześciu kategoriach. Jury wystąpiło w składzie: Kinga Sistermann - Savills, Anna Federak - CB Richard Ellis, Patrycja Dzikowska - Jones Lang LaSalle, Katarzyna Michnikowska - Cushman & Wakefield, Małgorzata Trzaskowska - Colliers International, Ewa Derlatka-Chilewicz - DTZ, Dorota Lachowska - King Sturge oraz Małgorzata Burzec - Retailnet.pl.
Rok 2009 będzie obfitował w kolejne ważne wydarzenia dla Helical Poland. Już wiosną rozpoczną się prace budowlane Parku Handlowego Turawa w Opolu. Jesienią natomiast zostanie wybrany wykonawca Parku Handlowego Europa Centralna, projektu położonego przy planowanym do budowy, największym w Europie skrzyżowaniu autostrad A1 i A4 w Sośnicy. Helical planuje ukończyć swoje inwestycje w 2010 r. Łącznie pochłoną one ponad 200 mln euro.
Źródło: TBWAPR / budnet.pl
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Wlasny sklep Liczba postów: 15 Grupa: Trudne tema... Ja prowadze swój sklep i cały czas mnie denerwowało że na miejscu które mam przeznaczone dla klientów parkowały osoby które mój sklep omijały szerokim łukiem. P...
- Liczba Najbogatszych osób na świecie w 2015 r. nie... Liczba postów: 6 Grupa: Aktualności The report from Gráinne Gilmore highlights a decline in the number of the world’s wealthiest, a notable shift. As global wealth distribution changes, platforms....
- Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 63 Grupa: Aktualności Regularne informowanie o postępach budowy to strategia, która buduje zaufanie i zaangażowanie klientów. Marketing dla dewelopera może obejmować zamieszczanie zd...
- Sprzedam używane okna i drzwi - gdzie wystawić? Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Wiele osób szuka drzwi, rolet, bram czy okien nie tylko nowych ale też z drugiej ręki. A najkorzystniej może Ci wyjść wystawienie tego na https://gieldaokien.pl...
- Gdzie sprzedać łożyska do maszyn? Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Chce sprzedać łożyska do maszyn, które nie są mi już potrzebne, jak macie kogoś kto zajmuje się skupowaniem części i możecie poradzić to dajcie znać. W dużej mi...