Podczas targów MAPIC firma NEINVER przedstawiła projekty nowych inwestycji

Podczas targów MAPIC firma NEINVER przedstawiła projekty nowych inwestycji

Kolejnym ważnym założeniem polityki rozwoju NEINVER jest ugruntowanie pozycji firmy i dalszy rozwój na dotychczasowych rynkach. W Hiszpanii, Polsce i Portugalii realizowanych jest obecnie sześć nowych projektów komercyjnych. Czytaj dalej

•NEINVER wzmacnia swoją pozycję na polskim rynku realizując cztery nowe projekty handlowe: Galerię Katowicką, Park FUTURA w Krakowie oraz dwa centra outlet FACTORY
•NEINVER wkracza na francuski rynek z dwoma nowymi projektami realizowanymi w ramach spółki joint venture z MAB Development. Pierwszy z nich - Roppenheim The Style Outlets to strategicznie zlokalizowany w Alzacji obiekt z obszarem zasięgu 8,4 mln zamożnych konsumentów, a drugi - Honfleur powstanie w Normandii
•Algarve The Style Outlets zlokalizowany będzie w najpopularniejszym ośrodku turystycznym Portugalii
•Factory Coruña, piąty outlet firmy NEINVER w Hiszpanii, zostanie otwarty wiosną 2011
NEINVER, jedna z wiodących firm działających na europejskim rynku nieruchomości, będąca inwestorem, deweloperem oraz zarządcą nieruchomości, bierze udział w XVI edycji Międzynarodowych Targów Nieruchomości Handlowych (MAPIC), które odbywają się w dniach 17-19 listopada 2010 w Cannes.
NEINVER prezentuje osiem nowych projektów centrów handlowych, o łącznej powierzchni 187 800 mkw., planowanych na lata 2010-2012, których realizacja przyczyni się do umocnienia pozycji firmy, jako lidera na europejskim rynku.

 

Polska

Polska od lat pozostaje strategicznym rynkiem działalności NEINVER. Firma wprowadziła do Polski format centrum outlet i od lat pozostaje liderem tego segmentu.  Obecnie w Polsce, NEINVER realizuje cztery kluczowe projekty.

FACTORY Kraków. Czwarte centrum outlet firmy NEINVER w Polsce powstaje na obrzeżach Krakowa, trzeciego pod względem wielkości miasta w kraju i jednego z głównych ośrodków turystycznych. Dzięki projektowi, wykorzystującemu naturalną rzeźbę terenu, 22 000 mkw. powierzchni najmu, w tym 120 sklepów i 1400 miejsc parkingowych, doskonale komponuje się z naturalnym otoczeniem inwestycji. Nowe centrum outlet będzie częścią kompleksu Futura Park Kraków. Budowa tego obiektu rozpoczęła się w czerwcu br. i potrwa do jesieni 2011. Szacuje się, że FACTORY Kraków rocznie będzie odwiedzane przez około 3 mln klientów.
FACTORY Annopol będzie piątym w Polsce, a drugim w Warszawie centrum outlet firmy NEINVER. Doskonale zlokalizowany obiekt uzupełni ofertę handlową stolicy. Powierzchnia do wynajęcia w nowym centrum wyniesie ponad 14 000 mkw., powstanie na niej 90 sklepów. Ponad 3 mln potencjalnych klientów będzie mogło odwiedzić centrum outlet w trzecim kwartale 2012 roku.

 

FACTORY Szczecin to pierwsze centrum outlet firmy NEINVER w północno – zachodniej Polsce. Nowy projekt zakłada budowę jednopoziomowego obiektu handlowego o powierzchni 18 000 mkw., przeznaczonego na 120 sklepów. Obiekt zlokalizowany będzie w doskonałym punkcie komunikacyjnym,  a swoim zasięgiem obejmie około 2,3 mln klientów mieszkających po obu stronach granicy polsko-niemieckiej. Otwarcie FACTORY Szczecin zaplanowano na II połowę 2013 roku.

 

Galeria Katowicka powstaje w ramach zintegrowanego zespołu komunikacyjno-handlowo-biznesowego, jaki NEINVER buduje w centrum Katowic – stolicy największej polskiej aglomeracji. Jest to największa inwestycja realizowana obecnie przez firmę w Europie oraz jeden z najbardziej prestiżowych projektów deweloperskich w Polsce. Obok galerii handlowej, w ramach tej inwestycji realizowana jest również budowa dworca kolejowego, podziemnego dworca autobusowego, budynku biurowego oraz sieci infrastruktury drogowej, która połączy nowe centrum miasta z przylegającymi ulicami. W ramach tego projektu powstanie łącznie niemal 200 000 mkw. nowej powierzchni użytkowej, z czego 53 000 mkw. to powierzchnia handlowa – 250 punktów handlowych i usługowych w Galerii Katowickiej, biurowcu oraz na terenie hali dworca. Oddanie do użytku Galerii Katowickiej jest planowane na IV kwartał 2012 roku.

Hiszpania

Jednym z flagowych projektów NEINVER na rok 2011 jest FACTORY Coruña - piąte centrum outlet firmy na macierzystym rynku. Szacuje się, że położone w Concello de Culleredo, 9 km od miasta A Coruña i 2 km od międzynarodowego portu lotniczego, FACTORY Coruña będzie odwiedzane przez ponad 1 mln klientów rocznie. Centrum będzie mieścić 76 sklepów na 12 600 mkw. powierzchni handlowej. FACTORY Coruña jest pierwszym centrum outlet w tym regionie, również jako pierwsza hiszpańska inwestycja otrzymał certyfikat BREEAM Europe Retail.

 

Portugalia


NEINVER wzmacnia również swoją pozycję w Portugalii, poprzez realizację projektu nowego centrum Algarve The Style Outlets. Będzie to drugie centrum outlet firmy w Portugalii. Zlokalizowany zostanie w głównym ośrodku turystycznym w kraju, zaledwie 12 km od Faro. Ponad pół miliona potencjalnych klientów będzie robić zakupy w tym centrum w ostatnim kwartale 2012 roku. Projekt architektoniczny w stylu śródziemnomorskim, zaoferuje 23 000 mkw. powierzchni najmu, przewiduje duże, otwarte przestrzenie, tarasy, strefę relaksu oraz topowe krajowe i międzynarodowe marki usytuowane w 120 sklepach.

Realizując siedem najnowszych projektów, NEINVER utrwala swoją silną pozycję w Europie, szczególnie na rynkach, na których firma jest obecna od wielu lat.

 

Wkraczając na nowy rynek: Francja

NEINVER kontynuuje europejską ekspansję, wkraczając na rynek francuski z dwoma nowymi projektami: Roppenheim The Style Outlets oraz Honfleur The Style Outlets. Oba centra, realizowane we współpracy z MAB Development, mają umocnić pozycję obu firm we Francji.

Roppenheim The Style Outlets, znajdować się będzie w Alzacji, na granicy francusko-niemieckiej, obejmie swoim zasięgiem ponad 8,4 mln klientów i 27 mln turystów z rejonów takich jak Badenia-Wirtembergia, czy Schwarzwald. W centrum outlet znajdzie się 27 200 mkw. powierzchni najmu i 106 salonów znanych marek modowych. Obiekt ma zostać otwarty w ostatnim kwartale 2011 roku.

Honfleur The Style Outlets, powstaje w miejscowości Honfleur w Normandii i jest częścią planowanego kompleksu rozrywkowego. Projekt architektoniczny zakłada harmonijne wpisanie obiektu w otaczających górzysty  krajobraz tej lokalizacji. Honfleur The Style Outlets otrzymał nagrodę MAGDUS dla najlepszego projektu w swojej kategorii w Europie. Centrum outlet to 18 000 mkw. powierzchni najmu i 100 sklepów z markami znanych projektantów. 4,8 mln potencjalnych klientów będzie mogło rozpocząć zakupy w tym outlecie latem 2012 roku.

 

 

 

Źródło: Ciszewski Financial Communications sp. z o.o. / budnet.pl

Tagi

Apartamenty w Kołobrzegu
Sprzedaż apartamentów nad morzem.
Baltic Plaza **** to miejsce niezwykłe,
to Twój elegacki apartament
www.sea-development.pl

Czytaj też…

Czytaj na forum

Ostatnio na forum

Kalkulator wydajności inwestycji

Społeczność budnet.pl ma już 19405 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 272

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >