Podsumowanie Ogólnopolskiego Forum Facility Management & Property Management

Podsumowanie Ogólnopolskiego Forum Facility Management & Property Management

W dniach 29 – 30 marca 2012 w hotelu Novotel Warszawa Airport w Warszawie odbyła się VIII edycja Ogólnopolskiego Forum Facility Management & Property Management.

 

Ósma edycja to już tradycja. Tradycja, która zobowiązuje przede wszystkim nas - organizatora do ciągłego podnoszenia jakości wydarzenia. Innowację tegorocznej edycji forum stanowiły odświeżona formuła programu oraz nowa lokalizacja. Wprowadzone zmiany spotkały się z jednogłośną akceptacją wszystkich partnerów i uczestników. Zaszczytny tytuł Sponsora Forum objęła firma Sodexo Polska Sp. z o.o. wiodąca prym w obszarze usług facility management.

 

 

Przy organizacji Forum współpracowało z nami ponad 20 firm związanych z branżą FM&PM, w trakcie dwóch dni odwiedziło nas ponad 200 słuchaczy uczestniczących w 15 różnorodnych i ciekawych wykładach zamkniętych w panele poświęcone zagadnieniom Asset Management, Property Management, Facility Management oraz kwestiom obsługi infrastruktury. Uczestnicy mieli możliwość konsultacji oraz zasięgnięcia porad specjalistów na 6 stoiskach firm prezentujących swoje usługi dla zarządców i właścicieli nieruchomości. W gronie Wystawców prezentujących z dumą swoje usługi i produkty znalazły się firmy: Mercor SA, DC System Sp. z o.o., Impel Tech Solutions, Heute Service Sp. z o.o., P.P.G Sp. z o.o. oraz PPUH Voigt Sp. z o.o.

 

Czytaj również: Podsumowanie cyklu konferencji dla zarządców nieruchomości

 

 

W gronie Prelegentów pierwszego dnia forum znaleźli się wybitni eksperci: Anna Duchnowska, Director Asset Mangement and Office Agency Landlord Representation w Colliers International, Renata Miazga, Senior Vice President of Finacial Operations w Heitman, Bożena Gierszewska-Mroziewicz, Dyrektor ds. Zarządzania Centrami Handlowymi w Neinver Asset Management Polska, Grzegorz Mindewicz, Facility Manager w Neinver Asset Management Polska, Grzegorz Dudziak, Strategic Head of Property Management w DTZ Management, Agnieszka Biernat-Wiatrak z Exorigo Sp. z o.o. i Marcin Hałoń, Konsultant systemu Archibus w Exorigo Sp. z o.o., Seweryna Afanasjew, Dyrektor Portfela Nieruchomości w BZW BK TFI, Przemysław Konopka, Wiceprezes w Gras Savoye Polska Sp. z o.o. oraz Marcin Kwasiborski, Dyrektor Handlowy w Cofely Services Sp. z o.o.

 

 

W trakcie pierwszego dnia forum skupiliśmy się na kwestiach związanych z Asset Management i Property Management. Zagadnienia, które w znaczący sposób zdominowały tematykę poszczególnych paneli skupiały się wokół problematyki optymalnego podniesienia i utrzymania wartości nieruchomości komercyjnych pod kątem ich optymalnej wydolności zarówno finansowej, jak również technicznej. Drugi dzień Forum poświęcony kwestiom Facility Management i szeroko pojmowanej obsłudze infrastruktury stanowił kontynuację podjętej tematyki optymalizacji w zarządzaniu nieruchomościami w zakresie utrzymania ich odpowiedniej kondycji technicznej pod kątem właściwej eksploatacji. Nasi prelegenci, doświadczeni praktycy, podzielili się wskazówkami i wiedzą na temat sposobów i metod wpływających na wizerunek i bezpieczeństwo zarządzanych obiektów.

 

Czytaj również: Dni Otwarte osiedla NeoVillage


 

W gronie Prelegentów drugiego dnia forum znaleźli się znani w branży nieruchomości eksperci: Jacek Banaśkiewicz, Dyrektor ds. Technicznych w Diversity Sp. z o.o., Tadeusz Sztop, Head of Project Management w HSG Zander Polska Sp. z o.o., Kamila Lipska, Menedżer Rozwoju Biznesu i Bartosz Klimek, Szef Regionu Zachodniego w Sodexo Polska Sp. z o.o., Leszek Romanowski, Executive Project Manager w Grupa Nowy Styl, Adam Góra, Dyrektor Operacyjny ds. Rozwoju Rynku i Produktów w Voigt Sp. z o.o.  oraz Krzysztof Bartuszek, Dyrektor ds. Rozwoju, Dyrektor Krajowy Patrole w Securitas Polska Sp. z o.o. Wydarzeniem towarzyszącym Forum była wieczorna Gala FM&PM AWARDS stanowiąca znakomitą okazję do nieformalnych rozmów i spotkań w gronie znajomych. Organizatorem wydarzenia była firma SC Consulting.

 

 

Serdecznie dziękujemy wszystkim partnerom i uczestnikom wydarzenia. Mamy nadzieję, iż forum dostarczyło wielu konstruktywnych wniosków, które z powodzeniem będą mogli Państwo zastosować w swojej codziennej praktyce zawodowej. Cieszymy się ponadto, że poziom merytoryczny i organizacyjny wydarzenia również i tym razem spotkał się z Państwa uznaniem. Już dziś zapraszamy Państwa do udziału w kolejnym Ogólnopolskim Forum Facility Management & Property Management, które odbędzie się 28 – 29 marca 2013 roku w hotelu Novotel Warszawa Airport w Warszawie.

 

 

2012-04-10
Źródło: SC Consulting / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19444 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 233

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >