Podsumowanie Ogólnopolskiego Forum Facility Management & Property Management

Podsumowanie Ogólnopolskiego Forum Facility Management & Property Management

W dniach 29 – 30 marca 2012 w hotelu Novotel Warszawa Airport w Warszawie odbyła się VIII edycja Ogólnopolskiego Forum Facility Management & Property Management.

 

Ósma edycja to już tradycja. Tradycja, która zobowiązuje przede wszystkim nas - organizatora do ciągłego podnoszenia jakości wydarzenia. Innowację tegorocznej edycji forum stanowiły odświeżona formuła programu oraz nowa lokalizacja. Wprowadzone zmiany spotkały się z jednogłośną akceptacją wszystkich partnerów i uczestników. Zaszczytny tytuł Sponsora Forum objęła firma Sodexo Polska Sp. z o.o. wiodąca prym w obszarze usług facility management.

 

 

Przy organizacji Forum współpracowało z nami ponad 20 firm związanych z branżą FM&PM, w trakcie dwóch dni odwiedziło nas ponad 200 słuchaczy uczestniczących w 15 różnorodnych i ciekawych wykładach zamkniętych w panele poświęcone zagadnieniom Asset Management, Property Management, Facility Management oraz kwestiom obsługi infrastruktury. Uczestnicy mieli możliwość konsultacji oraz zasięgnięcia porad specjalistów na 6 stoiskach firm prezentujących swoje usługi dla zarządców i właścicieli nieruchomości. W gronie Wystawców prezentujących z dumą swoje usługi i produkty znalazły się firmy: Mercor SA, DC System Sp. z o.o., Impel Tech Solutions, Heute Service Sp. z o.o., P.P.G Sp. z o.o. oraz PPUH Voigt Sp. z o.o.

 

Czytaj również: Podsumowanie cyklu konferencji dla zarządców nieruchomości

 

 

W gronie Prelegentów pierwszego dnia forum znaleźli się wybitni eksperci: Anna Duchnowska, Director Asset Mangement and Office Agency Landlord Representation w Colliers International, Renata Miazga, Senior Vice President of Finacial Operations w Heitman, Bożena Gierszewska-Mroziewicz, Dyrektor ds. Zarządzania Centrami Handlowymi w Neinver Asset Management Polska, Grzegorz Mindewicz, Facility Manager w Neinver Asset Management Polska, Grzegorz Dudziak, Strategic Head of Property Management w DTZ Management, Agnieszka Biernat-Wiatrak z Exorigo Sp. z o.o. i Marcin Hałoń, Konsultant systemu Archibus w Exorigo Sp. z o.o., Seweryna Afanasjew, Dyrektor Portfela Nieruchomości w BZW BK TFI, Przemysław Konopka, Wiceprezes w Gras Savoye Polska Sp. z o.o. oraz Marcin Kwasiborski, Dyrektor Handlowy w Cofely Services Sp. z o.o.

 

 

W trakcie pierwszego dnia forum skupiliśmy się na kwestiach związanych z Asset Management i Property Management. Zagadnienia, które w znaczący sposób zdominowały tematykę poszczególnych paneli skupiały się wokół problematyki optymalnego podniesienia i utrzymania wartości nieruchomości komercyjnych pod kątem ich optymalnej wydolności zarówno finansowej, jak również technicznej. Drugi dzień Forum poświęcony kwestiom Facility Management i szeroko pojmowanej obsłudze infrastruktury stanowił kontynuację podjętej tematyki optymalizacji w zarządzaniu nieruchomościami w zakresie utrzymania ich odpowiedniej kondycji technicznej pod kątem właściwej eksploatacji. Nasi prelegenci, doświadczeni praktycy, podzielili się wskazówkami i wiedzą na temat sposobów i metod wpływających na wizerunek i bezpieczeństwo zarządzanych obiektów.

 

Czytaj również: Dni Otwarte osiedla NeoVillage


 

W gronie Prelegentów drugiego dnia forum znaleźli się znani w branży nieruchomości eksperci: Jacek Banaśkiewicz, Dyrektor ds. Technicznych w Diversity Sp. z o.o., Tadeusz Sztop, Head of Project Management w HSG Zander Polska Sp. z o.o., Kamila Lipska, Menedżer Rozwoju Biznesu i Bartosz Klimek, Szef Regionu Zachodniego w Sodexo Polska Sp. z o.o., Leszek Romanowski, Executive Project Manager w Grupa Nowy Styl, Adam Góra, Dyrektor Operacyjny ds. Rozwoju Rynku i Produktów w Voigt Sp. z o.o.  oraz Krzysztof Bartuszek, Dyrektor ds. Rozwoju, Dyrektor Krajowy Patrole w Securitas Polska Sp. z o.o. Wydarzeniem towarzyszącym Forum była wieczorna Gala FM&PM AWARDS stanowiąca znakomitą okazję do nieformalnych rozmów i spotkań w gronie znajomych. Organizatorem wydarzenia była firma SC Consulting.

 

 

Serdecznie dziękujemy wszystkim partnerom i uczestnikom wydarzenia. Mamy nadzieję, iż forum dostarczyło wielu konstruktywnych wniosków, które z powodzeniem będą mogli Państwo zastosować w swojej codziennej praktyce zawodowej. Cieszymy się ponadto, że poziom merytoryczny i organizacyjny wydarzenia również i tym razem spotkał się z Państwa uznaniem. Już dziś zapraszamy Państwa do udziału w kolejnym Ogólnopolskim Forum Facility Management & Property Management, które odbędzie się 28 – 29 marca 2013 roku w hotelu Novotel Warszawa Airport w Warszawie.

 

 

2012-04-10
Źródło: SC Consulting / budnet.pl

Tagi

Czytaj też…

Czytaj na forum

  • Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 64 Grupa: Aktualności Regularne informowanie o postępach budowy to strategia, która buduje zaufanie i zaangażowanie klientów. Marketing dla dewelopera może obejmować zamieszczanie zd...
  • Przeprowadzki Polaków Liczba postów: 18 Grupa: Aktualności Polecam niezawodną w tym temacie www.przeprowadzkiwroclaw.pl bardzo profesjonalna, znakomicie poradzili sobie ze wszystkim, spełnili nasze wszystkie oczekiwani...
  • firma transportowa trójmisto Liczba postów: 65 Grupa: Trudne tema... Doskonała strona dla przewoźników cargo https://www.rufus.pl/poradniki/niemiec-o dplywa-cennik/ Dowiedziałem się, że promy kursują niemal całą dobę, co pozwala n...
  • Firma transportowa Liczba postów: 96 Grupa: Trudne tema... Warto też zaznaczyć, że https://muntech24.pl/ to synonim solidności i niezawodności. Firma oferuje szeroki wybór zawiesi, pasów transportowych i lin, które sp...
  • Reklama firmy Liczba postów: 469 Grupa: Trudne tema... Jeśli zastanawiasz się nad skuteczną reklamą dla swojej firmy, warto rozważyć marketing szeptany na Facebooku. Ta forma reklamy pozwala na dotarcie do szerokieg...

Kalkulator izolacji ścian

Społeczność budnet.pl ma już 19468 użytkowników

Użytkownicy online (1)

gości: 486

Ostatnio dołączyli
Zobacz wszystkich >
Galerie
Zobacz wszystkie galerie >