Podsumowanie Ogólnopolskiego Forum Facility Management & Property Management
W dniach 29 – 30 marca 2012 w hotelu Novotel Warszawa Airport w Warszawie odbyła się VIII edycja Ogólnopolskiego Forum Facility Management & Property Management.
Ósma edycja to już tradycja. Tradycja, która zobowiązuje przede wszystkim nas - organizatora do ciągłego podnoszenia jakości wydarzenia. Innowację tegorocznej edycji forum stanowiły odświeżona formuła programu oraz nowa lokalizacja. Wprowadzone zmiany spotkały się z jednogłośną akceptacją wszystkich partnerów i uczestników. Zaszczytny tytuł Sponsora Forum objęła firma Sodexo Polska Sp. z o.o. wiodąca prym w obszarze usług facility management.
Przy organizacji Forum współpracowało z nami ponad 20 firm związanych z branżą FM&PM, w trakcie dwóch dni odwiedziło nas ponad 200 słuchaczy uczestniczących w 15 różnorodnych i ciekawych wykładach zamkniętych w panele poświęcone zagadnieniom Asset Management, Property Management, Facility Management oraz kwestiom obsługi infrastruktury. Uczestnicy mieli możliwość konsultacji oraz zasięgnięcia porad specjalistów na 6 stoiskach firm prezentujących swoje usługi dla zarządców i właścicieli nieruchomości. W gronie Wystawców prezentujących z dumą swoje usługi i produkty znalazły się firmy: Mercor SA, DC System Sp. z o.o., Impel Tech Solutions, Heute Service Sp. z o.o., P.P.G Sp. z o.o. oraz PPUH Voigt Sp. z o.o.
Czytaj również: Podsumowanie cyklu konferencji dla zarządców nieruchomości
W gronie Prelegentów pierwszego dnia forum znaleźli się wybitni eksperci: Anna Duchnowska, Director Asset Mangement and Office Agency Landlord Representation w Colliers International, Renata Miazga, Senior Vice President of Finacial Operations w Heitman, Bożena Gierszewska-Mroziewicz, Dyrektor ds. Zarządzania Centrami Handlowymi w Neinver Asset Management Polska, Grzegorz Mindewicz, Facility Manager w Neinver Asset Management Polska, Grzegorz Dudziak, Strategic Head of Property Management w DTZ Management, Agnieszka Biernat-Wiatrak z Exorigo Sp. z o.o. i Marcin Hałoń, Konsultant systemu Archibus w Exorigo Sp. z o.o., Seweryna Afanasjew, Dyrektor Portfela Nieruchomości w BZW BK TFI, Przemysław Konopka, Wiceprezes w Gras Savoye Polska Sp. z o.o. oraz Marcin Kwasiborski, Dyrektor Handlowy w Cofely Services Sp. z o.o.
W trakcie pierwszego dnia forum skupiliśmy się na kwestiach związanych z Asset Management i Property Management. Zagadnienia, które w znaczący sposób zdominowały tematykę poszczególnych paneli skupiały się wokół problematyki optymalnego podniesienia i utrzymania wartości nieruchomości komercyjnych pod kątem ich optymalnej wydolności zarówno finansowej, jak również technicznej. Drugi dzień Forum poświęcony kwestiom Facility Management i szeroko pojmowanej obsłudze infrastruktury stanowił kontynuację podjętej tematyki optymalizacji w zarządzaniu nieruchomościami w zakresie utrzymania ich odpowiedniej kondycji technicznej pod kątem właściwej eksploatacji. Nasi prelegenci, doświadczeni praktycy, podzielili się wskazówkami i wiedzą na temat sposobów i metod wpływających na wizerunek i bezpieczeństwo zarządzanych obiektów.
Czytaj również: Dni Otwarte osiedla NeoVillage
W gronie Prelegentów drugiego dnia forum znaleźli się znani w branży nieruchomości eksperci: Jacek Banaśkiewicz, Dyrektor ds. Technicznych w Diversity Sp. z o.o., Tadeusz Sztop, Head of Project Management w HSG Zander Polska Sp. z o.o., Kamila Lipska, Menedżer Rozwoju Biznesu i Bartosz Klimek, Szef Regionu Zachodniego w Sodexo Polska Sp. z o.o., Leszek Romanowski, Executive Project Manager w Grupa Nowy Styl, Adam Góra, Dyrektor Operacyjny ds. Rozwoju Rynku i Produktów w Voigt Sp. z o.o. oraz Krzysztof Bartuszek, Dyrektor ds. Rozwoju, Dyrektor Krajowy Patrole w Securitas Polska Sp. z o.o. Wydarzeniem towarzyszącym Forum była wieczorna Gala FM&PM AWARDS stanowiąca znakomitą okazję do nieformalnych rozmów i spotkań w gronie znajomych. Organizatorem wydarzenia była firma SC Consulting.
Serdecznie dziękujemy wszystkim partnerom i uczestnikom wydarzenia. Mamy nadzieję, iż forum dostarczyło wielu konstruktywnych wniosków, które z powodzeniem będą mogli Państwo zastosować w swojej codziennej praktyce zawodowej. Cieszymy się ponadto, że poziom merytoryczny i organizacyjny wydarzenia również i tym razem spotkał się z Państwa uznaniem. Już dziś zapraszamy Państwa do udziału w kolejnym Ogólnopolskim Forum Facility Management & Property Management, które odbędzie się 28 – 29 marca 2013 roku w hotelu Novotel Warszawa Airport w Warszawie.
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 64 Grupa: Aktualności Regularne informowanie o postępach budowy to strategia, która buduje zaufanie i zaangażowanie klientów. Marketing dla dewelopera może obejmować zamieszczanie zd...
- Przeprowadzki Polaków Liczba postów: 18 Grupa: Aktualności Polecam niezawodną w tym temacie www.przeprowadzkiwroclaw.pl bardzo profesjonalna, znakomicie poradzili sobie ze wszystkim, spełnili nasze wszystkie oczekiwani...
- firma transportowa trójmisto Liczba postów: 65 Grupa: Trudne tema... Doskonała strona dla przewoźników cargo https://www.rufus.pl/poradniki/niemiec-o dplywa-cennik/ Dowiedziałem się, że promy kursują niemal całą dobę, co pozwala n...
- Firma transportowa Liczba postów: 96 Grupa: Trudne tema... Warto też zaznaczyć, że https://muntech24.pl/ to synonim solidności i niezawodności. Firma oferuje szeroki wybór zawiesi, pasów transportowych i lin, które sp...
- Reklama firmy Liczba postów: 469 Grupa: Trudne tema... Jeśli zastanawiasz się nad skuteczną reklamą dla swojej firmy, warto rozważyć marketing szeptany na Facebooku. Ta forma reklamy pozwala na dotarcie do szerokieg...