Podsumowanie Targów Wnętrz HOME DECOR 2011
27 maja w Poznaniu zakończyły się Targi Wnętrz HOME DECOR, ekspozycję 100 wystawców z 16 krajów odwiedziło ponad 5 tys. osób.
Czytaj dalej
Targi przeciągnęły głównie profesjonalistów, przedstawicieli handlu oraz projektantów i architektów wnętrz, którzy chętnie odwiedzali również pawilon 3A, gdzie zlokalizowane zostało wydarzenie arena DESIGN towarzyszące targom HOME DECOR przez cały czas ich trwania. Wzajemnie uzupełniające się inicjatywy stworzyły unikatowy w skali kraju blok poświecony wnętrzom, wzornictwu i architekturze.
Czytaj również: Podsumowanie Dnia Dziecka z deweloperami
Podczas targów zaprezentowano najnowsze wnętrzarskie rozwiązania i inspiracje. Na ekspozycjach wystawców i tematycznych wystawach znalazły się m.in. tekstylia, dekoracje wnętrz i tarasów, meble oraz akcesoria kuchenne i łazienkowe. Ważne miejsce w tematycznym rozkładzie ekspozycji tradycyjnie miało oświetlenie, prezentowane w ramach specjalistycznego salonu LUMINEXPO.
Branża od wnętrza
Dużym zainteresowaniem zwiedzających cieszyła się inspirująca, barwna i przytulna przestrzeń wystawy NON STOP COLOUR, która pełniła jednocześnie rolę wnętrzarskiego forum - to tu odbywały się wykłady i warsztaty prowadzone przez uznane autorytety branży.
Czytaj również: Dzień Otwarty na osiedlu Adria
Gość specjalny Wolfgang Gruschwitz podczas swojego wystąpienia 26 maja prognozował zmiany, które zajdą w przyszłości w zachowaniach zakupowych konsumentów i podzielił się cennymi wskazówkami jak motywować klientów i zwiększać ich entuzjastyczne nastawienie.
Natomiast dr Marek Borowiński wszechstronnie przygotował uczestników swoich warsztatów do otwarcia własnego e-biznesu. Z zainteresowaniem spotkały się również wystąpienia przygotowane przez Jerzego Osikę „Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie poprzez akcje promocyjne” oraz Kancelarię Rzeczników Patentowych IP&LAW „Chroń swój design”.
Czytaj również: Odbędą się seminaria - Nowoczesne technologie w architekturze
Podczas targów wręczono prestiżowe nagrody Acanthus Aureus, co roku przyznawane stoiskom najlepiej odzwierciedlającym strategię marketingową wystawców. Statuetki w tym roku trafiły do przedstawicieli firm: Eurofirany, Business Consulting Group, Red Project, Wander, Bettina.
Komentarze
Tagi
Czytaj też…
Czytaj na forum
- Wlasny sklep Liczba postów: 15 Grupa: Trudne tema... Ja prowadze swój sklep i cały czas mnie denerwowało że na miejscu które mam przeznaczone dla klientów parkowały osoby które mój sklep omijały szerokim łukiem. P...
- Liczba Najbogatszych osób na świecie w 2015 r. nie... Liczba postów: 6 Grupa: Aktualności The report from Gráinne Gilmore highlights a decline in the number of the world’s wealthiest, a notable shift. As global wealth distribution changes, platforms....
- Skuteczny marketing w branży budowlanej Liczba postów: 63 Grupa: Aktualności Regularne informowanie o postępach budowy to strategia, która buduje zaufanie i zaangażowanie klientów. Marketing dla dewelopera może obejmować zamieszczanie zd...
- Sprzedam używane okna i drzwi - gdzie wystawić? Liczba postów: 2 Grupa: Trudne tema... Wiele osób szuka drzwi, rolet, bram czy okien nie tylko nowych ale też z drugiej ręki. A najkorzystniej może Ci wyjść wystawienie tego na https://gieldaokien.pl...
- Gdzie sprzedać łożyska do maszyn? Liczba postów: 1 Grupa: Trudne tema... Chce sprzedać łożyska do maszyn, które nie są mi już potrzebne, jak macie kogoś kto zajmuje się skupowaniem części i możecie poradzić to dajcie znać. W dużej mi...